eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owice › Czyszczenie kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ulicznych wpustów deszczowych i studni ch³onnych na terenie Gminy Micha³owice, nr sprawyZP.2712.64.2011

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-11-24

Micha³owice: Czyszczenie kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ulicznych wpustów deszczowych i studni ch³onnych na terenie Gminy Micha³owice, nr sprawy: ZP.2712.64.2011
Numer og³oszenia: 394732 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice , ul. Raszyñska 34/1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, faks 022 7238178.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Czyszczenie kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ulicznych wpustów deszczowych i studni ch³onnych na terenie Gminy Micha³owice, nr sprawy: ZP.2712.64.2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: czyszczenie wraz ze studniami po³±czeniowymi i rewizyjnymi kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz czyszczenie ulicznych wpustów deszczowych i studni ch³onnych na terenie Gminy Micha³owice. a) W zakres prac wchodzi wykonanie: - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów ¶ciekowych D- 200 mm - zamulenie do 40 % (³±cznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach) - w ilo¶ci oko³o 1500 m - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów ¶ciekowych D- 300 mm - zamulenie do 40 % (³±cznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach)- w ilo¶ci oko³o 1 500 m - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów ¶ciekowych D- 400 mm - zamulenie do 40 % (³±cznie ze studniami zlokalizowanymi na kolektorach) - w ilo¶ci oko³o 1 500 m - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów kanalizacji deszczowej o D -300 i zamuleniu do 40 %- w ilo¶ci oko³o 500,00 mb. - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów kanalizacji deszczowej o D - 400 i zamuleniu do 40 %- w ilo¶ci oko³o 500,00 mb - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów kanalizacji deszczowej o D - 600 i zamuleniu do 40 %- w ilo¶ci oko³o 350,00 mb - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne kolektorów kanalizacji deszczowej o D - 800 i zamuleniu do 40 %- w ilo¶ci oko³o 150,00 mb - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne ulicznych wpustów deszczowych (kratek) i przykanalików w ilo¶ci - 150 sztuk. - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne studni ch³onnych O 1500, g³êboko¶ci 3-4 m - w ilo¶ci 15 sztuk - czyszczenie mechaniczne i w razie potrzeby rêczne studni kanalizacji deszczowe j- w ilo¶ci 10 sztuk b) Podany wy¿ej zakres ilo¶ciowy ma charakter orientacyjny. Podczas realizacji zadania, ilo¶æ jednostek przedmiarowych mo¿e siê zmieniæ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac. c) Rozliczenie zamówienia bêdzie nastêpowa³o na podstawie cen jednostkowych i rzeczywi¶cie wykonanych prac. d) Przy czyszczeniu kana³ów nale¿y zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ, niektóre prace nale¿y wykonywaæ rêcznie. e) Oprócz wykonania zakresu prac okre¶lonego powy¿ej do obowi±zków Wykonawcy nale¿a³o bêdzie równie¿: - organizacja i zagospodarowanie miejsca prac - zapewnienie doj¶cia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac - uzgodnienie z zarz±dc± dróg zajêcie pasa drogowego oraz wykonanie oznakowania zgodnie z ich zaleceniami (je¶li zajdzie konieczno¶æ) - przestrzegania przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz.U z 2007 r. nr 39 poz. 51 z pó¼n. zm), zagospodarowanie ubytku we w³asnym zakresie- przekazanie odpadów do zak³adu utylizacji - przestrzeganie przepisów BHP - w przypadku zakupu wody na potrzeby czyszczenia z gminnego wodoci±gu nale¿y wliczyæ koszty zakupu w wysoko¶ci 4,90 z³ netto za 1 m3 wody. Rozliczenie na podstawie noty ksiêgowej..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • ZAMAWIAJ¡CY przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.64.00.00 - Us³ugi czyszczenia i opró¿niania kana³ów ¶ciekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie zgodnie z za³. 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca do³±czy do oferty op³acon± polisê OC o warto¶ci min. 100.000,00 z³, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaakceptowany - podpisany i wype³niony wzór umowy (za³. nr 4), kosztorys ofertowy (wg za³. nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta na warunkach okre¶lonych w SIWZ oraz zgodnie z wzorem umowy za³±czonym do SIWZ (wzór umowy stanowi za³±cznik 4 do SIWZ). Zamawiaj±cy zgodnie z dyspozycj± art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza nastêpuj±ce istotne zmiany tre¶ci umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci, tj.: 1) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 2) w wypadku niemo¿liwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które maj± wp³yw na realizacjê zamówienia publicznego, 3) w wypadku zmian nr rachunku bankowego wykonawcy, na który jest p³acone wynagrodzenie, 4) w wypadku przed³u¿ania siê uzgodnieñ zewnêtrznych w organach administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, 5) w wypadku, gdy podczas realizacji zamówienia konieczne stanie siê wprowadzenie zmian projektowych lub technologicznych, 6) w wypadku zmian personelu wykonawcy odpowiedzialnego za realizacje przedmiotu zamówienia- zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w ofercie - Zmiany z inicjatywy Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, w ka¿dym uzasadnionym przypadku za uprzedni± pisemn± zgod± zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowego specjalistê, pod warunkiem, ¿e spe³nia on kryteria przyjête w SIWZ, 7) w wypadku zmian terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci. W szczególno¶ci w przypadku opó¼nienia w realizacji robót budowlanych niele¿±cych po stronie wykonawcy (wady i braki projektu, etc.) strony umowy podpisz± aneks do umowy przed³u¿aj±cy okres wykonywania robót budowlanych o niezbêdny czas, 8) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej umowy, je¿eli tak zamiana le¿y w interesie publicznym, 9) w pozosta³ym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wyst±pienia strony nie mog³y przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, 10) w wypadku zaistnienia innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± dokonane bez zbêdnej zw³oki, za zgod± stron, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Siedziba Zamawiaj±cego pok. 13.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego pok. 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.