To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-03
Warszawa: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu - Chorwacja
Numer ogłoszenia: 394640 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279756 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3349800, 3349966, faks 022 3349999.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu - Chorwacja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja uczestnictwa Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu , realizowanego w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działanie I.4 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, a w szczególności jest to: 1. Wykonanie dwóch projektów Stoiska, z których jeden zostanie wybrany przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę realizacji dalszych części zamówienia - w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt stoiska powinien być niezwłocznie przekazany do akceptacji przez Organizatora Targów. Każdy projekt musi zostać sporządzony w wersji papierowej i elektronicznej, wraz z wizualizacją stosika z opcją włączonego i wyłączonego oświetlenia oraz zawierać wymiary poszczególnych elementów stoiska. Stoisko ma mieć charakter otwarty. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji projektów dokona wyboru projektu stoiska. Jeżeli zostaną zgłoszone uwagi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego zgłoszone do projektu w terminie 2 dni roboczych. 2. Dostawa elementów Stoiska na teren targów AMBIENTA w Zagrzebiu powinna nastąpić do 4 października 2010 3. Montaż Stoiska w miejscu odbywania się targów (Zagrzeb ul. Dubrownik 15) powinien rozpocząć się dnia 5 października 2010 godz. 07:00 i zakończyć do dnia 12 października 2010 godz. 20:00 (Zamawiający wyjaśnia, że data 5 października 2010 jest najwcześniejszym oficjalnym terminem rozpoczęcia budowy stoisk w miejscu Targów wskazanym przez Organizatora Targów. Montaż stoiska nie musi zostać rozpoczęty w tym dniu, jednak Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby został on zakończony w dniu 12 października 2010 do godziny 20.00). 4. Obsługa logistyczna i techniczna stoiska: . rezerwacja lokalnego transportu autokarowego na terenie Chorwacji w dniach 12-18 .X. 2010 w godz.8-20. . przygotowanie materiału informacyjnego o wystawcach według wskazówek Zamawiającego - w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy . transport materiałów i eksponatów meblowych do Zagrzebia z siedziby zamawiającego oraz z miast Polski Wschodniej wskazanych przez zamawiającego - do dnia ostatecznego terminu zakończenia montażu stoiska, tj. do dnia 11 października 2010. . wynajęcie kucharza, 3 hostess (asystentów) i barmana - w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kandydatów na ww. stanowiska, załączając opis kompetencji i doświadczeń ww. osób w udziale w wydarzeniach o podobnym charakterze. Przedstawienie kompetencji oraz doświadczenia rozumie się tu jako przedstawienie życiorysu każdej z proponowanych hostess (asystentów), barmana oraz kucharza, a w przypadku kucharza wymagane jest także przedstawienie pozytywnych referencji lub innych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zleceń,umów od 3 ostatnich pracodawców. . obsługa cateringowa stoiska w dniach 13-16 października 2010. . wynajęcie tłumacza języka angielskiego w dniach 13 - 15 października 2010. 5. Demontaż Stoiska w miejscu odbywania się targów - od dnia 18 października od godz. 7:00 do dnia 23 października 2010 do godz. 20:00.Są to terminy progowe, w których wykonawca ma dokonać demontażu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O.
- Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260000,00
Oferta z najniższą ceną: 260000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja szkoleń oraz wyjazdów studyjnych w ramach SIR
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania - w terminie 18 - 19 czerwca 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.