Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Poznań: Dostawa talonów towarowych dla pracowników Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald
Numer ogłoszenia: 394468 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald , ul. M. Smoluchowskiego 1, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6644000, faks 061 6644037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa talonów towarowych dla pracowników Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa talonów towarowych dla pracowników Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald , o łącznej wartości nabywczej 86.160,00 zł w następujących ilościach i następujących nominałach : - 426 szt. a 100,00 zł - 400 szt. a 50,00 zł, - 1178 szt. a 20,00 zł, z terminem ważności ( realizacji ) nie krótszym niż do dnia 30.06.2010 r, będących środkiem płatniczym uprawniającym do zakupu artykułów spożywczych i przemysłowych w punktach sprzedaży znajdujących się na terenie województwa wielkopolskiego. 2. Talony towarowe muszą mieć postać papierową. Niedopuszczalne jest zaoferowanie talonów w postaci elektronicznych kart, jak również i innych poza formą papierową. 3. Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień - Kod CPV 30199750-2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia (nie spełnienia) powyższych warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę a stanowiące załączniki do jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty, która zawierać musi następujące dokumenty , oświadczenia i informacje : 1.Oferta Wykonawcy - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W/w zaświadczenia mogą być przedłożone w formie oryginału lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Wykaz adresów punktów sprzedaży , w których można zrealizować talony towarowe na terenie województwa wielkopolskiego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - ilość punktów sprzedaży w województwie wielkopolski - 0.1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald , 60-179 Poznań, ul M. Smoluchowskiego 1 w Kancelarii Urzędu (sala obsługi klienta - pok. 12).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy Poznań - Grunwald , 60-179 Poznań, ul M. Smoluchowskiego 1 w Kancelarii Urzędu (sala obsługi klienta - pok. 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.