eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr sprawy 121/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Ośrodka Transplantacji Szpiku WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości poniżej 206 000 EURO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-14

Łódź: Nr sprawy 121/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Ośrodka Transplantacji Szpiku WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości poniżej 206 000 EURO.
Numer ogłoszenia: 394210 - 2009; data zamieszczenia: 14.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 121/09. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Ośrodka Transplantacji Szpiku WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości poniżej 206 000 EURO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Ośrodka Transplantacji Szpiku WSS im. M. Kopernika w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów. Pakiet nr 1 - Ssak elektryczny z wyposażeniem - 1 szt. Pakiet nr 2 - Defibrylator z wyposażeniem - 1 szt. Pakiet nr 3 - Szafa chłodnicza z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt. Pakiet nr 4 - Lodówko-zamrażarka (witryna) z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt. Pakiet nr 5 - System urządzeń do suchego rozmrażania komórek macierzystych - 1 szt. Pakiet nr 6 - Utylizator odpadów - wydalin i wydzielin ustroju ludzkiego - 1 szt. Pakiet nr 7 - Sterylizator do naczyń - 1 szt. Pakiet nr 8 - Wózek anestezjologiczny - 1 szt. Pakiet nr 9 - Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem - 8 szt. Pakiet nr 10 - Panel IOM nadłóżkowy - 3 szt. Pakiet nr 11 - Wózek do transportu chorych leżących - 1 szt. Pakiet nr 12 - Wózek do transportu zwłok z pokrywą - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.18.21.00 - Defibrylatory 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 42.99.61.10 - Maceratory do uzdatniania ścieków 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.94.20.00 - Środki transportu zwłok .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - załącznik nr 3 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 Zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast dokumentów wskazanych w paragrafie 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 w/w rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, pokój 978..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Ssak elektryczny z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Defibrylator z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator z wyposażeniem - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szafa chłodnicza z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Lodówko-zamrażarka (witryna) z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówko-zamrażarka (witryna) z kontrolowanym przebiegiem temperatury - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - System urządzeń do suchego rozmrażania komórek macierzystych - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System urządzeń do suchego rozmrażania komórek macierzystych - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Utylizator odpadów - wydalin i wydzielin ustroju ludzkiego - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utylizator odpadów - wydalin i wydzielin ustroju ludzkiego - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Sterylizator do naczyń - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylizator do naczyń - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Wózek anestezjologiczny - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek anestezjologiczny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem - 8 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Panel IOM nadłóżkowy - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Panel IOM nadłóżkowy - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Wózek do transportu chorych leżących - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu chorych leżących - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Wózek do transportu zwłok z pokrywą - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu zwłok z pokrywą - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.