eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Wojewódzkiej Przychodni Rehabilitacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-14

Łódź: Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Wojewódzkiej Przychodni Rehabilitacyjnej
Numer ogłoszenia: 394208 - 2009; data zamieszczenia: 14.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia dla Wojewódzkiej Przychodni Rehabilitacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 pakietów. Pakiet nr 1 - sprzęt do rehabilitacji a) Stoły rehabilitacyjne z wyposażeniem - 3 sztuki, b) Platforma do treningu równowagi z wyposażeniem - 1 sztuka, c) Zestaw do ćwiczeń stawu barkowego - 1 zestaw, d) Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, e) Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, f) Wanna do kąpieli wirowych kończyn górnych z wyposażeniem - 1 sztuka, g) Wanna do kąpieli wirowych kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, h) Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych, obręczy biodrowej i kręgosłupa lędźwiowego z wyposażeniem - 1 sztuka, i) Uniwersalny aparat do elektroterapii z wyposażeniem - 1 sztuka, j) Urządzenie do krioterapii miejscowej z wyposażeniem - 1 sztuka, Pakiet nr 2 - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej - 1 sztuka, Pakiet nr 3 - Wyposażenie informatyczne - 1 zestaw, Pakiet nr 4 - oprogramowanie wyposażenia informatycznego Pakiet nr 5 - Wyposażenie meblowe wraz z montażem - 1 zestaw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00 - Stoły medyczne 37.42.60.00 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 44.41.12.00 - Wanny 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonawca nie wyrządził szkody wykonując zamówienie, które zostało stwierdzone prawomocnym orzeczeniem sądu. 5.W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6.Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 7. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3. 8. Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego . 9.Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt.1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). b) pkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 12.Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 13.Dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu na terenie RP 14.Zgodność zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 3. Oświadczenie z art. 22 ust1. pkt 4 - treść art. 24 4.1) deklaracja zgodności wystawiona przez producenta - dotyczy każdej klasy wyrobu 2) certyfikat jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego - dotyczy klas I sterylnej, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, III). 3) jeżeli wyroby są objęte obowiązkiem wpisu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (dot. Klasy I i IIa) Wykonawca dołączy do oferty: zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Obowiązkowo zgłoszenie to należy dołączyć w przypadku klasy IIb i klasy III. 5. Deklaracje zgodności z normami bezpieczeństwa CE wystawione przez producentów 6. Certyfikat CC (dla wyrobów medycznych jeżeli występują) / atesty - jeżeli są wymagane 7.Wykonawca dostarczy materiały typu Product Data lub materiały firmowe, lub informacje z parametrami (posiadane katalogi, foldery, opisy przedmiotu zamówienia), które pozwolą na weryfikację zgodności zaoferowanego wyrobu z SIWZ 8.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i bez wad fizycznych i prawnych 9.Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu zamawiającego. 10.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 36 ust. 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93 - 513 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: WSS im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62, 93 - 513 Łódź, KANCELARIA SZPITALA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z przyznanej Zamawiającemu dotacji.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do rehabilitacji a) Stoły rehabilitacyjne z wyposażeniem - 3 sztuki, b) Platforma do treningu równowagi z wyposażeniem - 1 sztuka, c) Zestaw do ćwiczeń stawu barkowego - 1 zestaw, d) Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, e) Urządzenie do ćwiczeń kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, f) Wanna do kąpieli wirowych kończyn górnych z wyposażeniem - 1 sztuka, g) Wanna do kąpieli wirowych kończyn dolnych z wyposażeniem - 1 sztuka, h) Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych, obręczy biodrowej i kręgosłupa lędźwiowego z wyposażeniem - 1 sztuka, i) Uniwersalny aparat do elektroterapii z wyposażeniem - 1 sztuka, j) Urządzenie do krioterapii miejscowej z wyposażeniem - 1 sztuka,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4, 37.42.60.00-0, 37.44.00.00-4, 44.41.12.00-6, 33.15.82.00-4, 33.16.50.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie informatyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie wyposażenia informatycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie meblowe wraz z montażem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.