eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-24

Siemianowice Śląskie: Naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 394200 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351928 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie Miasta Siemianowice Śląskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa, montaż, eksploatacja i demontaż elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego na terenie miasta Siemianowice Śląskie. W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest wykonanie niżej wymienionych usług: - naprawa uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż elementów nasłupowych oświetlenia świątecznego, - montaż i demontaż kurtyn świetlnych i nitek świetlnych z drzew i choinek, - montaż i demontaż elementów ozdobnych ze ścian wskazanych budynków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, - utrzymanie instalacji oświetleniowych w stanie sprawności technicznej do czasu demontażu (Wykonawca ma obowiązek ciągłego monitorowania instalacji oraz bieżącej naprawy uszkodzeń lub uzupełnienia ubytków), - transport i składowanie zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - po demontażu wykonanie zestawienia elementów do naprawy przed ponownym montażem, - Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzonych elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego wymienionych w Dodatku nr 5 do SIWZ - przed ich montażem - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Elementy nie są uszkodzone mechanicznie. Materiały do wymiany zakupuje Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do montażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie 10 dni od dnia otrzymania wezwania do wykonania usługi. Jako montaż należy rozumieć wykonanie niezbędnego zasilania, dostarczenie oraz zamontowanie elementów montażowych takich jak linki, śruby rzymskie, obejmy, opaski. Przy montażu elementów potrzebne jest dopuszczenie do prac przez eksploatatora sieci t.j. Vattenfall Network Services Poland. Zamawiający zezwala na wiercenie w słupach otworów w celu przeciągnięcia przewodów zasilających. Choinkę należy zamontować na fontannie w pobliżu Urzędu Miasta przy ulicy Jana Pawła II 10 w taki sposób, aby nie uszkodzić fontanny. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu wszystkich elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego w terminie od dnia 23.01.2012r do 15.02.2012r. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do montażu, utrzymania i demontażu wraz z określeniem miejsca ich montażu stanowi dodatek nr 4 do SIWZ. Szczegółowy wykaz elementów ozdobnych oświetlenia świątecznego do naprawy stanowi dodatek nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.00 - Oświetlenie zewnętrzne 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Prywatna W.U.H. Pisarski - 1, Tadeusz Pisarski, ul. Wróbla 7a/13, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140184,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112557,30

  • Oferta z najniższą ceną: 112557,30 / Oferta z najwyższą ceną: 112557,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.