eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Legionowo: Usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 393924 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158513 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1. a) Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego na rok 2014 zgodnie z następującymi parametrami: format B3, układ pionowy, po krótszym boku biała metalowa spirala z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. ok. 20 cm, objętość: środek 6 kart, druk 4+4, papier kreda matowa o gramaturze 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa o gramaturze 300 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, pakowanie w paczki po 20 szt w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, dostawa do siedziby zamawiającego, pliki do druku dostarczone w pdf. Przez Zamawiającego. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 10 dni roboczych. c) Nakład 1000 szt d) Razem z kalendarzami wykonawca musi dostarczyć koperty (puste, poskładane i gotowe do pakowania i wysyłki) o wielkości po złożeniu dostosowanej do B3 (bez konieczności składania czy zaginania kalendarza) bez zadruku, z mocną taśmą klejącą na zamknięciu, białe lub jasno kremowe, kartonowe (np. z mikrofali) umożliwiające bezpieczne zapakowanie 3-5 kalendarzy, dostawa gotowych kopert do siedziby zamawiającego w standardowych paczkach. e) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia zlecenia do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 10 dni roboczych. f) Ilość kopert 300 szt. 2) Część 2. A. Karty okolicznościowe: a) Druk powiatowych kart okolicznościowych wraz z wkładką o następujących parametrach:format karty: 21x21 cm bigowane na pół z wkładką DL, papier: kreda matowa 350 g/m2, kolor: 4+4, wkładka na kredzie matowej 350g, zadruk 4+0. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 3 dni roboczych. c) Nakład: 400 kpl (karta oraz wkładka). B. Plakaty pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej: a) Druk plakatów pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej zgodnie z następującymi parametrami: format B3, druk 4+0, papier kreda matowa 200 g, docięcie do formatu, dostawa do siedziby zamawiającego. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 3 dni roboczych. c) Nakład: 400 szt. d) Zadanie jest współfinansowane w 75% ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnej społeczności. C. Ulotki pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej: a) Druk ulotek pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej zgodnie z następującymi parametrami: format A5, druk 4+4, papier kreda 150 g, docięcie do formatu, dostawa do siedziby zamawiającego. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 3 dni roboczych. c) Nakład: 5000 szt. d) Zadanie jest współfinansowane w 75% ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnej społeczności. 3) Część 3. a) Druk i oprawa przewodnika pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej zgodnie z następującymi parametrami:format A5 (148x210mm po złożeniu), druk 4+4 okładka i środki, okładka - kreda matowa 300g, środek - kreda matowa 135 g, objętość 104 strony + okładka 4 strony, 4+0, folia błysk na zewnętrzne okładki, falcowanie i oprawa miękka szyto-klejona, pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, dostawa do siedziby zamawiającego w standardowych paczkach. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 7 dni roboczych. c) Nakład 1000 szt. d) Zadanie jest współfinansowane w 75% ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnej społeczności. 4) Część 4. a) Druk i oprawa 4 katalogów tematycznych usług turystycznych obszaru Jeziora Zegrzyńskiego w 4 wersjach językowych zgodnie z następującymi parametrami każdego katalogu:wymiar 110 x 200 mm po złożeniu, druk 4+4 kolory, objętość: 32 strony - środek papier kreda matowa 130 g oraz okładka 4 strony - papier kreda matowa 250 g (z miejscowym lakierem UV na zewnętrznej okładce), oprawa zeszytowa (2 zszywki), pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, dostawa do siedziby zamawiającego w standardowych paczkach wg rodzaju i wersji językowej. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 10 dni roboczych. c) Nakłady: - wersja polska 4 x 1 000 szt. (4 katalogi tematyczne po 1 000 szt.), - wersja angielska 4 x 2 000 szt. (4 katalogi tematyczne po 2 000 szt.), - wersja niemiecka - 4 x 1 000 szt. (4 katalogi tematyczne po 1 000 szt.), - wersja rosyjska - 4 x 1 000 szt. (4 katalogi tematyczne po 1 000 szt.). d) Zadanie jest współfinansowane w 80% ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi. 5) Część 5. a) Druk i oprawa przewodnika turystycznego obszaru Jeziora Zegrzyńskiego w 3 wersjach językowych zgodnie z następującymi parametrami:Wymiar środek 120x220 mm osobne kartki, druk 4+4 kolory, objętość: 120 stron - papier kreda matowa 130g/m2. Okładka z jednego arkusza - bigowany grzbiet ok. 13 mm (3 bigi) + 4-ta biga do zakładki (kłapon 70x220mm), wymiar arkusza okładki ok. 340x220mm, druk 4+4 kolory, 4 strony - papier kreda matowa 250g/m2 + lakier UV na zewnętrznej okładce, szycie typu kołonotatnik (metalowa sprężynka - kolor biały), pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, dostawa do siedziby zamawiającego w standardowych paczkach wg wersji językowej. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 10 dni roboczych. c) Nakłady: - 2000 szt wersja językowa polska, - 1000 szt wersja językowa rosyjska, - 1000 szt wersja językowa angielska. d) Zadanie jest współfinansowane w 70,4% ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi. 6) Część 6. a) Druk Poradnika inwestora - jak uzyskać pozwolenie na budowę krok po kroku zgodnie z następującymi parametrami: format A5 po złożeniu, 16 stron (włączając w to okładkę), druk 4+4 kolory, papier kreda matowa 120 g/m2, szycie zeszytowe (2 zszywki), pliki do druku dostarczone w pdf przez Zamawiającego, dostawa do siedziby zamawiającego w standardowych paczkach. b) W ofercie należy podać czas realizacji od dnia dostarczenia plików produkcyjnych do dnia dostawy, który nie może przekroczyć 10 dni roboczych. c) Nakład 1000 egz. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. Wykonawca dostarcza zamówione artykuły swoim transportem łącznie z wniesieniem i złożeniem do siedziby Zamawiającego (V piętrze) w godzinach 8.00-16.00, poniedziałek-piątek. 3. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część 2B, 2C i 3 są współfinansowane w 75% ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Część 4 jest współfinansowana w 80% ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Część 5 jest współfinansowane w 70,4% ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego na rok 2014

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Top Agnieszka Łuczak, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9913,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7079,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7079,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11075,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Druk powiatowych kart okolicznościowych, druk plakatów pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej oraz druk ulotek pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Top Agnieszka Łuczak, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2324,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Druk i oprawa przewodnika pn. Szlak Turystyczny Polski Walczącej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Czarno na białym Angelika Rogalska-Malinowska, Michałów 9B, 05-205 Klembów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Druk i oprawa przewodnika turystycznego obszaru Jeziora Zegrzyńskiego w 3 wersjach językowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Top Agnieszka Łuczak, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40620,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Druk Poradnika inwestora - jak uzyskać pozwolenie na budowę krok po kroku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia Biały Kruk Milewscy Sp. j., ul. Kleeberga 14B, 15-691 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2070,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.