eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › przebudowa deszczowni półstałej- Gospodarstwo Szkółkarskie Gałowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: przebudowa deszczowni półstałej- Gospodarstwo Szkółkarskie Gałowo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Szczecinek, do kontaktów: Krajewski Tadeusz, ul. Kościuszki 22, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743611, fax 094 3743611, e-mail: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rdlp.szczecinek.pl /podstrona Nadleśnictwo Szczecinek/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:0201A GOSPODARKA LEŚNA. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa deszczowni półstałej- Gospodarstwo Szkółkarskie Gałowo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Gałowo gm. Szczecinek pow. Szczecinek woj. zachodniopomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa deszczowni półstałej na terenie szkółki lesnej Gałowo 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym SST i SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.21 - Rurociągi nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.21 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie dwóch rurociągów podziemnych - PVC 160 o długości 1077 mb oraz PVC 140 o długości 625 mb z wyprowadzonymi hydrantami nawodnieniowymi (41 sztuk). Rurociągi wyposażone są w sześć studni chłonnych betonowych o średnicy 1,0 m do spuszczania wody z rurociągów na okres zimowy. Rurociągi zasilane będą z budynku pompowni pompami elektrycznymi. Pobór wody odbywać się będzie rurociągami ssawnymi z istniejących studni czerpalnych, rurociągi ssawne wyposażone w kosze z zaworem stopowym. Budynek pompowni o wymiarach 4,5 X 3,5 i wysokości 2,5 m konstrukcja z bloków betonu komórkowego, strop Fert - 45 ze stropodachem pokrytym papą termozgrzewalną, wyposażony w instalację elektryczną. Pompownia wyposażona będzie w dwie pompy jednostopniowe, odśrodkowe z silnikami elektrycznymi o mocy 15 i 11 kW posadowione na fundamentach. Pompy sterowane będą poprzez automatykę lub ręcznie (czujnik ciśnienia, falownik). Rurociągi wewnętrzne dn. 150 (stalowe) wyposażone w armaturę odcinającą oraz zestaw pomiarowy (sztuk 2). Podłogę pompowni stanowić będą pomosty metalowe, w posadzce wbudowana będzie studzienka odwodnieniowa 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości 7000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie następujących warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z SIWZ); c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz - \OFERTA\ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 5) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 6) informacja Banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( co najmniej 150000 złotych), wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z oświadczeniem wykonawcy, że środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji są wolne od zobowiązań z tytułu innych aktualnie realizowanych zamówień 7) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) minimum dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 200 000 (słownie dwieście tysięcy) złotych każda 8) wykaz personelu na załączonym do SIWZ formularzu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem kwalifikacji kierownika budowy (kserokopie) 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoznaczne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ustawy pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia będącego w dyspozycji wykonawcy. Wykonawca musi dysponować co najmniej: jedną koparką 0,25 m3, samochodem samowyładowczym 5t i zagęszczarką mechaniczną 11)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyli w realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl podstrona Nadleśnictwo Szczecinek. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata za SIWZ wnoszona w kasie przy pobieraniu SIWZ w biurze Nadleśnictwa Szczecinek lub przelewem nr 79 2030 0045 1110 0000 0033 0520 przy wysyłce SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: SIWZ otrzymać można w biurze Nadleśnictwa Szczecinek p. 33 od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00 - 15.00 lub pocztą po złożeniu pisemnego wniosku 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:00, Nadleśnictwo Szczecinek ul. Kośćiuszki 22 78-400 Szczecinek sala nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.