Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-04
Szczecin: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 39366 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin , pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4245102, faks 91 4245104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie ogólnopolskich, regionalnych oraz lokalnych kampanii outdoorowych w roku 2014 dla Urzędu Miasta Szczecin.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin
(pok. nr 397).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 11:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin (pok. nr 397).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 18 zamówienia dotyczy projektu finansowanego z UE: Filharmonia Szczecińska um. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie - Projekt współfinansowania przez Unie Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Kwota brutto przeznaczona na promocję z projektu finansowanego z UE - 10.000,00 PLN (100% części 18 zamówienia).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 1 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Regionalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regionalna kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 8 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 10 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 11 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 12 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 13 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 14 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 15 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - citylighty, wiaty przystankowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 16 - citylighty, wiaty przystankowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 17 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Lokalna kampania outdoorowa nr 18 - billboardy 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalna kampania outdoorowa nr 18 - billboardy 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii outdoor laureata Złotego Certyfikatu POT 2023 - Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych
- Usługa publikacji artykułów prasowych promujących Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
- Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.