eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › przebudowa drogi powiatowej Nr 1811B Guty-Bzury-Niedźwiedzkie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39361

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grajewo: przebudowa drogi powiatowej Nr 1811B Guty-Bzury-Niedźwiedzkie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Grajewski, do kontaktów: Jan Julian Połonowicz, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 2738463, fax 86 2738462, e-mail: starostwograjewo@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.starostwograjewo.xt.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 1811B Guty-Bzury-Niedźwiedzkie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa Nr 1811B Guty-Bzury w km 0+060 - 2+220 na długości 2160 m; gmina Szczuczyn; powiat grajewski; woj. podlaskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1811B Guty-Bzury-Niedźwiedzkie na odcinku Guty - Bzury w km 0+060 - 2+220 na długości 2 160 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej nr 1811B na długości 2160 m; w zakres, której wchodzi: wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, wyrównanie istniejącego bruku kruszywem łamanym, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego uzupełnienie poboczy pospółką oraz inne roboty towarzyszące 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.09.2006; lub data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 5 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykażą: 1) Potencjał kadrowy. Dysponują personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie. Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze Kierownika Budowy. 2) Potenciał techniczny. Dysponują następującymi, w pełni sprawnymi, jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizacje zamówienia: - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 30 t/h - 1 szt. - rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 3.5 m - 1 szt. - samochody smowyładowcze 10-15t lub większe - 3 szt., - walec statyczny samojezdny min. 8 t - 1 szt. - walec statyczny ogumiony min. 10 t - 1 szt. - walec wibracyjny min. 10 t - 1 szt. 3) Doświadczenie zawodowe. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, ze nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (wg. zał. nr 2), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a takze zakresu wykonywanych przez nich czynnosci (wg zał. nr 3), 5) Kopia uprawnień budowlanych osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót jako kierownika budowy i robót w zakresie dróg wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Wykaz sprzętu niezbędnych do realizacji zamówienia (wg zał. nr 4), 7) Dokumenty potwierdzające, że wykazany sprzet jest do dyspozycji wykonawcy. Wykonawca w tym celu załączy wypisy z rejestru środków trwałych lub odpowiednie umowy np. najmu: sprzedaży masy bitumicznej itp. 8) Wykaz wykonanych przez wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg zał. nr 5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 28 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność w siedzibie zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:15, Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B; sala konferencyjna pok. nr 32.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.