eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luborzyca › OPRACOWANIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Luborzyca: OPRACOWANIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA
Numer ogłoszenia: 393532 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, tel. 12 3871410, faks 12 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kocmyrzów - Luborzyca - na podstawie Uchwały Rady Gminy Nr XVIII/114/2012 z dnia 9 lipca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kocmyrzów - Luborzyca. Zamówienie obejmuje obszar całej Gminy, łącznie 25 sołectw, obszar ok. 8 300 ha..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na powtórzeniu rodzajowym prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienie z wolnej ręki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku wiedzy i doświadczenia : o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej trzech uchwalonych i obowiązujących studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź całościowych zmian studium (z czego co najmniej dwa zadania (każde zadanie z osobna) mają obejmować obszar min. 8 000,00 ha i mieć wartości nie mniejsze niż 170 000,00 PLN brutto) - opracowanych zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący zespołem osób obejmującym co najmniej : - dwie osoby posiadające kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów, zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu oraz art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) lub w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadać równoważne kwalifikacje. Osoba wskazana na głównego projektanta studium winna posiadać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej trzech uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub całościowych zmian studium sporządzonych według ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z czego co najmniej dwa (tj. każde zadanie z osobna) mają obejmować obszar min. 8 000,00 ha i mieć wartości nie mniejsze niż 170 000,00 PLN brutto); - jedną osobę o specjalności komunikacja posiadającą doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch opracowań dot. komunikacji do studium uwarunkowań lub planów zagospodarowania przestrzennego/ bądź całościowych zmian studiów lub całościowych zmian planów ; - jedną osobę, która wykona opracowanie ekofizjograficzne posiadającą doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej dwóch opracowań ekofizjograficznych do studium uwarunkowań lub planów zagospodarowania przestrzennego/ bądź całościowych zmian studiów lub całościowych zmian planów ; - jedną osobę, która wykona opracowanie w zakresie prognozy oddziaływania na środowisko posiadającą doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch prognoz do studium uwarunkowań lub planów zagospodarowania przestrzennego/ bądź całościowych zmian studiów lub całościowych zmian planów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz.U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759, z późn.zm.).W takich okolicznościach można zmienić: 1) wszelkie terminy realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności (np.: wystąpienie konieczności ponownego wyłożenia studium; ponowienie czynności planistycznych w wyniku uzyskania np.: negatywnych opinii, uwag, braku uzgodnień; w związku wystąpieniem konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie studium; przyśpieszenie terminu realizacji zamówienia; zmiana przepisów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia itp.); 2) harmonogram realizacji zamówienia /rzeczowo - terminowy/ oraz zawarte w nim terminy, w przypadku uzasadnionych okoliczności (np.: wystąpienie konieczności ponownego wyłożenia studium; ponowienie czynności planistycznych w wyniku uzyskania np.: negatywnych opinii, uwag, braku uzgodnień; w związku wystąpieniem konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie studium; przyśpieszenie terminu realizacji zamówienia; zmiana przepisów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia itp.). W związku ze zmianą harmonogramu zmianie mogą ulec związane z nim zapisy umowy; 3) personel techniczny realizujący zamówienie, niebędący stroną umowy tzn. Zamawiającym i Wykonawcą. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jego nadzoru; zmian organizacyjnych; rezygnacji ze współpracy z Wykonawcą lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych; 4) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego; 5) ilość transzy płatności (zwiększyć lub zmniejszyć) wraz ze zmianą wysokości wynagrodzenia częściowego w ujęciu procentowym w przypadku uzasadnionych okoliczności (np.: podyktowanych sytuacją rynkową, przyśpieszeniem realizacji zamówienia, koniecznością zachowania płynności finansowej przez Zamawiającego ). Niniejsze zmiany nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia całkowitego umowy; 6) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość robót nierealizowanych; 7) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy; 8) wysokość procentową wynagrodzenia za realizację etapu przedmiotu zamówienia (zwiększyć lub zmniejszyć) w przypadku uzasadnionych okoliczności (np.: podyktowanych sytuacją rynkową, przyśpieszeniem realizacji zamówienia, koniecznością zachowania płynności finansowej przez Zamawiającego). Niniejsze zmiany nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia całkowitego umowy; 9) wysokość wynagrodzenia umownego (obniżenie wynagrodzenia) w sytuacjach: a) odstąpienia od realizacji części zakresu przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie zostaje obniżone o wartość robót nierealizowanych, b) wystąpienia wad.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36 (zam.publiczne). Kompletną dokumentację można również pobrać z w/w str www. bezpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36 (zam.publiczne)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.