eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olecko › Wykonanie projektów budowlanych odcinków dróg gminnych dojazdowych i lokalnych do zabudowy mieszkaniowej z infrastrukturą techniczną obejmującychczęści ulic dojazdowych Norwida i Syrokomli, drogę lokalną Gołdapska-Parkowa oraz drogę na Osiedlu Siejnik II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Olecko: Wykonanie projektów budowlanych odcinków dróg gminnych dojazdowych i lokalnych do zabudowy mieszkaniowej z infrastrukturą techniczną obejmujących: części ulic dojazdowych Norwida i Syrokomli, drogę lokalną Gołdapska-Parkowa oraz drogę na Osiedlu Siejnik II (Podkowa) w Olecku.
Numer ogłoszenia: 39352 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Olecku , Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 520 21 68, faks 087 520 25 58.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych odcinków dróg gminnych dojazdowych i lokalnych do zabudowy mieszkaniowej z infrastrukturą techniczną obejmujących: części ulic dojazdowych Norwida i Syrokomli, drogę lokalną Gołdapska-Parkowa oraz drogę na Osiedlu Siejnik II (Podkowa) w Olecku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem do realizacji przez Wykonawcę: a. Mapy do celów projektowych pod zakres opracowania wraz z wykazem działek objętych opracowaniem wraz z naniesioną koncepcją na mapie zasadniczej. b. Projekt budowlany drogi lokalnej Gołdapska-Parkowa w Olecku, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz linii oświetleniowej. c. Projekt budowlany części ulic dojazdowych Norwida i Syrokomli w Olecku, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz linii oświetleniowej. d. Projekt budowlany drogi na Osiedlu Siejnik II (Podkowa) w Olecku, kanalizacji deszczowej oraz linii oświetleniowej e. Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót w podziale na poszczególne odcinki dróg - 1 egz. f. Dokumentacje geologiczne podłoża dla poszczególnych odcinków (2-3 odwierty), droga na Osiedlu Siejnik II -5 odwiertów. g. Kosztorysy opracowane na programie kosztorysowym NORMA lub kompatybilnym z programem NORMA wraz płytą CD w podziale na poszczególne odcinki dróg: - kosztorys inwestorski 1 egz. - kosztorys ślepy/ofertowy 1 egz. - przedmiaru robót 1 egz. h. Uzgodnienia z odpowiednimi służbami na etapie prac projektowych. i. Kompletne dokumentacje techniczne (projekt budowlany, specyfikacje techniczne, kosztorys ślepy i przedmiar) w wersji elektronicznej w formacie *pdf, *JPG j. Wykonawca przed uzyskaniem decyzji o lokalizacji celu publicznego przygotuje wnioski o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wszystkie odcinki objęte zamówieniem, w rozbiciu na poszczególne drogi. 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie dokumentacji zgodnie z warunkami technicznymi, decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ( Podkowa) i m.p.z.p. oraz zgodnie z ustaleniami z zamawiającym na etapie prac projektowych. 3. Wykonawca dokumentacji nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji lecz poprzez opisanie ich za pomocą cech technicznych i jakościowych z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, chyba że nie można ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy (lub równoważny)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa - o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień. 2. Posiada niezbędną widzę i doświadczenia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: projektant -uprawnienia w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; projektant -uprawnienia w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; projektant-uprawnienia budowlane w zakresie dróg. 3. Posiada doświadczenie zawodowe, w realizacji minimum 2 zamówień w zakresie projektowania dróg z uzbrojeniem z podaniem ich wartości. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 Ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie - poświadczenia może dokonać sam Wykonawca w myśl § 4 ust. 1 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): 1. formularz ofertowy /wg załączonego wzoru/, 2. wypełniony i podpisany projekt umowy /dołączony do SIWZ/, 3. aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. /załącznik nr 3/ 7. wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik Nr 2/; 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik Nr 1/ oraz dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, wraz z zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami/, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, pok. nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.