Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 393492 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: a) dla zadania I - obejmuje dostawę sprzętu informatycznego zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Komputer przenośny Gwarancja : min 3 lata- 9szt. 2. Monitor LCD Gwarancja : min 3 lat- 2szt. 3. Wewnętrzny dysk twardy typ 1 Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 4. Zewnętrzny dysk twardy Gwarancja : min 2 lata - 8szt. 5. Pamięć operacyjna Gwarancja : min 5 lata- 4 szt. 6. Wewnętrzny dysk twardy typ2 Gwarancja : min 5 lata- 2szt. 7. Płyta główna Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 8. Procesor Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 9. Pamięć operacyjna Gwarancja : min 5 lata- 3szt. 10. Mysz optyczna Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 11. Mysz optyczna Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 12. Klawiatura przewodowa Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 13. Obudowa komputerowa z zasilaczem Gwarancja : min 2 lata- 2szt. 14. Napęd DVD . Gwarancja : min 2 lata - 2szt. 15. Dysk twardy- 2szt. 16. Drukarka laserowa Gwarancja : min 1 lata- 1szt. 17. Subskrypcja Automapa Polska XL na kolejny rok - 3szt. 18. Nawigacja samochodowa Gwarancja : min 2 lata- 1szt. 19. Bateria do notebooka IBM R40 Gwarancja : min 12 miesięcy- 6szt. 20. Bateria do notebooka Fujitsu Amilo PRO V2085 Gwarancja : min 12 miesięcy- 1szt. 21. Bateria do notebooka HP 6730b Gwarancja : min 12 miesięcy- 2szt. 22. Bateria do notebooka HP 6720s Gwarancja : min 12 miesięcy- 1szt. 23. Bateria wewnętrzna BIOS Gwarancja : min 12 miesięcy -15 szt. 24. Licencja Widows Server Standard 2008 R2 64Bit licencja rządowa- 2szt. 25. Licencja Windows 7 Professional 64Bit PL- 3szt. 26. Office 2010 zawierająca: Excel, Word, OneNote, PowerPoint,Outlook- 1szt. 27. Office 2010 Professional- 1szt. 28. Drukarka sieciowa Gwarancja : min 12 miesięcy, z serwisem producenta realizowanym w miejscu eksploatacji potwierdzona stosownym certyfikatem producenta- 2szt. b) dla zadania II - obejmuje dostawę sprzętu informatycznego zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. System drukująco kopiujący typ 1 Gwarancja : min 5 lat lub 300000 stron- 2szt. 2. System drukująco kopiujący typ 2 Gwarancja : min 3 lata- 1szt. 3. Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV; 30200000-1 urządzenia komputerowe, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 34933000-6 sprzęt nawigacyjny 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych ; poprzez ofertę równoważną rozumie się dostawę sprzętu i oprogramowania o parametrach nie gorszych niż określone. 5. Dodatkowe wymagania dla zadania II : - cena oferty zawiera wszelkie koszty związane z: wykonywaniem w okresie gwarancji konserwacji, wymianą zużytych części eksploatacyjnych i zamiennych z wyłączeniem tonerów, instalacją i szkoleniem pracowników zamawiającego; - producent urządzeń musi być jednocześnie producentem sterowników dla tych urządzeń; - urządzenia muszą być obsługiwane za pomocą języka polskiego. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 34.93.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, które wykonawca winien złożyć w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia to Oferta zgodna z formularzem oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach
ul. Paderewskiego 32b
40-282 Katowice
pok. 502, piętro-V.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach ul. Paderewskiego 32b 40-282 Katowice pok. 502, piętro-V.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego zadanie I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania I - obejmuje dostawę sprzętu informatycznego zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Komputer przenośny Gwarancja : min 3 lata- 9szt. 2. Monitor LCD Gwarancja : min 3 lat- 2szt. 3. Wewnętrzny dysk twardy typ 1 Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 4. Zewnętrzny dysk twardy Gwarancja : min 2 lata - 8szt. 5. Pamięć operacyjna Gwarancja : min 5 lata- 4 szt. 6. Wewnętrzny dysk twardy typ2 Gwarancja : min 5 lata- 2szt. 7. Płyta główna Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 8. Procesor Gwarancja : min 3 lata- 3szt. 9. Pamięć operacyjna Gwarancja : min 5 lata- 3szt. 10. Mysz optyczna Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 11. Mysz optyczna Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 12. Klawiatura przewodowa Gwarancja : min 2 lata- 10szt. 13. Obudowa komputerowa z zasilaczem Gwarancja : min 2 lata- 2szt. 14. Napęd DVD . Gwarancja : min 2 lata - 2szt. 15. Dysk twardy- 2szt. 16. Drukarka laserowa Gwarancja : min 1 lata- 1szt. 17. Subskrypcja Automapa Polska XL na kolejny rok - 3szt. 18. Nawigacja samochodowa Gwarancja : min 2 lata- 1szt. 19. Bateria do notebooka IBM R40 Gwarancja : min 12 miesięcy- 6szt. 20. Bateria do notebooka Fujitsu Amilo PRO V2085 Gwarancja : min 12 miesięcy- 1szt. 21. Bateria do notebooka HP 6730b Gwarancja : min 12 miesięcy- 2szt. 22. Bateria do notebooka HP 6720s Gwarancja : min 12 miesięcy- 1szt. 23. Bateria wewnętrzna BIOS Gwarancja : min 12 miesięcy -15 szt. 24. Licencja Widows Server Standard 2008 R2 64Bit licencja rządowa- 2szt. 25. Licencja Windows 7 Professional 64Bit PL- 3szt. 26. Office 2010 zawierająca: Excel, Word, OneNote, PowerPoint,Outlook- 1szt. 27. Office 2010 Professional- 1szt. 28. Drukarka sieciowa Gwarancja : min 12 miesięcy, z serwisem producenta realizowanym w miejscu eksploatacji potwierdzona stosownym certyfikatem producenta- 2szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 34.93.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego zadanie II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania II - obejmuje dostawę sprzętu informatycznego zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. System drukująco kopiujący typ 1 Gwarancja : min 5 lat lub 300000 stron- 2szt. 2. System drukująco kopiujący typ 2 Gwarancja : min 3 lata- 1szt. Dodatkowe wymagania dla zadania II : - cena oferty zawiera wszelkie koszty związane z: wykonywaniem w okresie gwarancji konserwacji, wymianą zużytych części eksploatacyjnych i zamiennych z wyłączeniem tonerów, instalacją i szkoleniem pracowników zamawiającego; - producent urządzeń musi być jednocześnie producentem sterowników dla tych urządzeń; - urządzenia muszą być obsługiwane za pomocą języka polskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.