eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wegorzewo › Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Wegorzewo: Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach.
Numer ogłoszenia: 393396 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach , Ogonki 6, 11-600 Wegorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 421 76 50, faks 87 421 76 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiatwegorzewski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna, w miarę pojawiających się potrzeb, dostawa kolejno wymienionych paliw: a) Etylina Pb 95 w ilości 2 100 litrów b) Olej napędowy w ilości 38 000 litrów c) Propan - butan w ilości 850 litrów Podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego odstąpienia od realizacji części dostaw z każdej pozycji asortymentowej (odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego) zaś Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zwiększenia szacunkowej ilości litrów paliwa danego rodzaju, kosztem zmniejszenia szacunkowej ilości litrów paliwa drugiego rodzaju z zastrzeżeniem, że łączny koszt zakupu (suma wszystkich faktur) nie przekroczy kwoty ustalonej w umowie z Wykonawcą. 2. Paliwa muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. 2008 Nr 221, Poz. 1441). Wykonawca musi zapewnić pobór paliwa na stacji paliw (musi posiadać, co najmniej jedną) położonej w promieniu max. do 5 km od granic administracyjnych miasta Węgorzewo. 3. Dostawa będzie miała charakter sukcesywny, tj. kolejne dostawy realizowane będą na stacjach Wykonawcy, w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Wydawanie paliw odbywać się będzie poprzez legalizowane przepływomierze, do zbiorników pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego (wykaz pojazdów należących do Zamawiającego wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy) lub bezpośrednio do kanistrów, przypisanych do danego pojazdu. 5. Wykonawca zapewni bezgotówkowy sposób transakcji. Podczas tankowania rejestrowane będą minimum następujące dane: numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj tankowanego paliwa, data transakcji i podpis kierowcy (lub innej osoby dokonującej tankowania). Fakturowanie będzie obejmowało okresy sprzedaży: 1-15 oraz 16-ostatni dzień miesiąca. 6. Ponadto wykonawca (sprzedający) zobowiązany jest do prowadzenia kart zbiorczych (w wersji papierowej) dla każdego pojazdu, do których każdorazowo będzie wpisywał datę i ilość pobranego paliwa, co potwierdzi swoim podpisem kierowca pojazdu należącego do Zamawiającego. Kartę zbiorczą należy przedłożyć do każdej faktury. OPCJONALNIE Wykonawca zapewni elektroniczne karty paliwowe - wówczas dokumentem potwierdzającym dokonanie transakcji bezgotówkowej będzie wydruk z Terminala. Zamawiający wyraża zgodę, by ewentualny duplikat karty (wydawany z tytułu np. zmiany danych na karcie bądź zgubienia, kradzieży karty) wydawany był za odpłatnością zaś nowe karty i wznowione (wydawane po upływie terminu ważności karty) w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. 7. W razie konieczności, procedura pobierania paliwa zostanie uzgodniona z Wykonawcą w trybie roboczym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.00.00 - Paliwa gazowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności bądź czynności, jeżeli udokumentuje posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli dysponuje on minimum jedną stacją paliw położoną w promieniu do 5 km od granic administracyjnych miasta Węgorzewo, czynną całodobowo. Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku jest podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wypełniony i podpisany formularz oferty -druk nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania takiego zobowiązania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy: a) jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub wykonawcy (których Zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego - np. zmiana terminu realizacji zamówienia 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nie może być na tyle istotna, że gdyby wykonawcy wiedzieli o niej przed złożeniem oferty, to fakt ten mógłby wpłynąć na wybór najkorzystniejszej oferty. 3. Na okoliczność zmiany umowy zostanie sporządzony aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, Ogonki 6, 11-600 Węgorzewo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, Ogonki 6, 11-600 Węgorzewo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 3. Integralną część SIWZ stanowią: - projekt umowy - druki 1-3..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.