Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-23
Kraków: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2012 do filii Młodzieżowego Domu Kultury Dom Harcerza - Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego Na Kamieńcu w Chochołowie
Numer ogłoszenia: 393256 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Dom Kultury "Dom Harcerza" , ul. Reymonta 18, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 637 37 61, faks 12 637 37 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk-dh.krakow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mdk-dh.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2012 do filii Młodzieżowego Domu Kultury Dom Harcerza - Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego Na Kamieńcu w Chochołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2012 do filii Młodzieżowego Domu Kultury Dom Harcerza - Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego Na Kamieńcu - dowóz towarów do Ośrodka. Zamówienia podzielone na 8 części: - I pakiet - Pieczywo i wyroby piekarnicze (CPV - 158); - II pakiet - Mleko i produkty mleczarskie (CPV - 155 i 158); - III pakiet - Mięso, wędliny, drób (CPV - 151); - IV pakiet - Mrożonki i wyroby garmażeryjne (CPV - 153 i 158); - V pakiet - Warzywa i owoce świeże (CPV - 032); - VI pakiet - Ryby mrożone i przetworzone (CPV - 152); - VII pakiet - Jaja świeże konsumpcyjne (CPV - 031); VIII pakiet - Różne produkty spożywcze (CPV - 153, 154, 156, 158, 159)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 upzp (załącznik nr 1 do siwz).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 upzp (załącznik nr 1 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (załącznik nr 5 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (załącznik nr 6 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 upzp (załącznik nr 1 do siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdk-dh.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mdk-dh.krakow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Młodzieżowy Dom Kultury Dom Harcerza ul.Reymonta 18, 30-059 Kraków - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I pakiet - Pieczywo i wyroby piekarnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo i wyroby piekarnicze - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II pakiet - Mleko i produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko i produkty mleczarskie - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 2 do formularza ofertowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.55.10.00-5, 15.88.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III pakiet - Mięso, wędliny, drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso, wędliny, drób - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 3 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV pakiet - Mrożonki i wyroby garmażeryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożonki i wyroby garmażeryjne - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 4 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.12.00-3, 15.33.11.00-8, 15.55.50.00-3, 15.89.43.00-4, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V pakiet - Warzywa i owoce świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce świeże - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 5 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.00.00-6, 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI pakiet - Ryby mrożone i przetworzone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby mrożone i przetworzone - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 6 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII pakiet - Jaja świeże konsumpcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja świeże konsumpcyjne - rodzaj i ilość artykułów zgodna z formularzem asortymentowym (załącznik nr 7 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII pakiet - Rożne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze - produkty przemiału ziarna, makarony, tłuszcze pochodzenia roślinnego i zwierzęcego, napoje i wody mineralne, warzywa i owoce przetworzone, przyprawy (załącznik nr 8 do formularza ofertowego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.43.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.83.00.00-5, 15.84.00.00-8, 15.86.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.89.10.00-0, 15.98.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- "Remont szatni funkcjonariuszy w budynku biura przepustek Aresztu Śledczego w Krakowie etap II "
- Usługa serwisowania sprzętu laboratoryjnego
- Roboty remontowe i inwestycyjne w budynku DS-2 Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- 135.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie odtworzenia stolarki okiennej w budynku Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie przy Al. Mickiewicza 22.
- Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu urządzeń do podczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z procesu waloryzacji i sezonowania odpadu
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.