Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-11
Gliwice: Dostawa płyt i elementów do montażu mobilnych, modularnych ścianek ekspozycyjnych.
Numer ogłoszenia: 393230 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach , ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, faks 032 2307366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt i elementów do montażu mobilnych, modularnych ścianek ekspozycyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przedmiotem zamówienia jest dostawa. 2. kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: kod CPV: 39.15.00.00-8, 39.15.40.00-6, 3. opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych, modularnych ścianek, pozwalających na łatwy i szybki montaż, przewiduje się wykorzystanie tych ścianek także do ekspozycji obrazów, plansz itp.. Konstrukcja powstała po połączeniu ścianek powinna przypominać powierzchnię płaskiej ściany murowanej (ściany działowej) budynku. Wygląd i estetyka sugerująca zabudowę ściany konwencjonalnej, a także łatwość montażu i trwałość elementów stanowią dla Zamawiającego najważniejsze cechy zamówienia Szczegółowe zestawienie elementów Nazwa Ilość ściana wzmocniona 1m x2,5m np. Mila-Walll 20 oklejenie białą folią 1m x2,5m ) 58 ściana standard 1m x2,5m np. Mila-Wall 22 ściana standard 0,25m x2,5m np. Mila-Wall 12 listwa centrująca 180 st. 21 hak 180 st. (dla 18 połączeń wzdłuż) 42 hak 4x90 st. 8 łącznik 90 st. L 2,5m 8 łącznik 2x90 st T 2,5m 4 łącznik 60 st. <2,5m 3 łącznik 135 st. 2,5m 4 hak 135 st. 8 łącznik 90 st.+ 2x135 st. 2,5m 4 hak boczny do wpięcia się 20 złącze dystansowe 120-170 mm 4 listwa końcowa 2,5m 30 zatrzaski do listwy końcowej (po 4 / listwę) 120 łącznik z płynną regulacją kąta - narożny 2 łącznik z płynną regulacją kąta - boczny do wpięcia 3 ściana łukowa 2,5m; r=0,5m (oklejona 1-str.) 4 blaszka blokująca 4 haczyk blokujący 4 Śruby do mocowania 1 kpl. wieszak ekspozycyjny 45 wieszak ekspozycyjny z zaciskiem 15 wieszak ekspozycyjny anodowany z 3 dod. otw. c 20 wózek ułatwiający montaż 1 narzędzia 1 klucz montażowy do nóżek 1 folia zapasowa mb 7,5 Zamawiający informuje, że w przypadku podania w materiale opisowym (SIWZ, załączniki) do przetargu znaku towarowego, marki, nazwy towaru, symbolu, wyciągu z katalogu itp. należy przyjąć, że jest to wskazany przez Zamawiającego wzór umożliwiający Wykonawcom prawidłowe przygotowanie oferty i dopuszcza się złożenie oferty równoważnej. Wskazanie konkretnego produktu jest przykładowe, a nie żądane. Asortyment równoważny oznacza ścianki, które: - będą spełniały wymagania estetyczne, funkcjonalno-techniczne i jakościowe co najmniej na takim poziomie, jak prezentowane przez markę, na którą powołał się Zamawiający (w szczególności możliwość łączenia gotowych ścianek bez widocznego odstępu miedzy nimi - do 1 mm - tworzących po złożeniu jednolitą powierzchnię płaską, sztywną tzn. bez otworów, zaczepów i innych elementów konstrukcji widocznych na powierzchni ścianek i bez wychodzących poza obrys ścianek nóżek, podpór itp. elementów nośnych, możliwość odświeżania, lub zmiany koloru ścianek, przez wielokrotne malowanie powierzchni), - zapewniają łatwość ich przemieszczania i montażu (wózkiem lub podobnym wyposażeniem pomocniczym), oraz magazynowania w pojemniku (pojemnikach), kontenerze (kontenerach) możliwym (możliwych) do przesuwania na kołach, rolkach. Po spełnieniu podanych kryteriów możliwe będzie uznanie, że oferta jest równoważna przedmiotowi zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z Art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- taki jak głowny przedmiot zamówienia, ale nie przekraczający 20% wartości głównego zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.13.00-8, 39.15.11.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie iż posiada stosowne uprawnienia do wykonywania zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia - Wykonawca składa sosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca składa stosowne oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonawcy, którzy posiadają rachunek bankowy lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie przewidzianym w art.144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice pok. nr 39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Muzeum w Gliwicach ul.Dolnych Wałów 8a 44-100 Gliwice, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont i modernizacja sali gimnastycznej w SP nr 7 (GBO 2024)
- Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów wraz z wymiennikownią c.o./c.w.u.- zamówienie w częściach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Zakup wyposażenia meblowego dla poczekalni oraz sklepu muzealnego zgodnie z projektem aranżacji wnętrz
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.