eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA TONERÓW I BĘBNÓW DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH - FAKSÓW NALEŻĄCYCH DO MKiDN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Warszawa: DOSTAWA TONERÓW I BĘBNÓW DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH - FAKSÓW NALEŻĄCYCH DO MKiDN
Numer ogłoszenia: 39318 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TONERÓW I BĘBNÓW DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH - FAKSÓW NALEŻĄCYCH DO MKiDN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i bębnów do urządzeń biurowych- faksów według załącznika nr 2, należących do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, znajdujących się w siedzibach: przy ulicy Krakowskie Przedmieście 15/17, Krakowskie Przedmieście 21/23, Ksawerów 13. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca zapewni dowóz tonerów i bębnów własnym transportem i na własny koszt zgodnie z pisemnym zapotrzebowaniem Zamawiającego; 2) Wykonawca umożliwi kontrolowanie przez Zamawiającego każdej dostarczonej partii; 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu wadliwych tonerów i bębnów , a przy większej liczbie, nawet całej dostawy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobo-wiązany odebrać zgłoszone wadliwe tonery i bębny lub całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery i bębny wolne od wad, w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy, w przypadku, gdy do-starczona w ramach reklamacji partia towarów i bębnów nadal będzie zawierała wa-dliwe tonery i bębny; 5) Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych (nowe zamienniki) w oryginalnych opakowaniach zamkniętych her-metycznie przez producenta, fabrycznie nowych, z zabezpieczeniami, zgodnie z pisemnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. a) Za nowe Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne nieużywane, nie regenerowane, nie napełniane powtórnie, na aktualnej gwarancji producenta; b) Za oryginalne Zamawiający uznaje materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta faksów. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważ-nego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu za-mówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi (wymagane załączenie do oferty stosownych dokumentów) i będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych jak oryginalne. 7) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że: a) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów faksów, b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, termin ważności ( minimum 12 miesięcy) d) pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych. 8) Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. 9) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia faksów Za-mawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego tonerów i bębnów - podstawą roszczenia będzie niezależna ekspertyza wykonana przez firmę zewnętrzną wskazaną przez MKiDN; Zamawiający niezależnie od w/w wymagań żąda, aby w przypadku zaoferowania rów-noważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie następującej treści: oświadczam, że oferowane w ofercie materiały eksploatacyjne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni współpracowały z nim, w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuję się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przeze mnie materiałów eksploatacyjnych przeprowadzę na własny koszt. 10) Jeżeli dostarczone tonery i bębny będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez producenta oryginalnych tonerów i bębnów liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonerów i bębnów (zabrudzenia, głośna praca itp.), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach gwarancji. Wykonawca dostarczy w zamian sprawne tone-ry i bębny w czasie 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. W przypadku powtarzania się takich sytuacji Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę ewentualnymi kosztami z tym związanymi; 11) Wszelkie czynności będące przedmiotem zamówienia muszą być potwierdzone przez pracownika MKiDN zgłaszającego zapotrzebowanie; 12) Na dostarczone tonery i bębny Wykonawca udzieli (minimum) 12 miesięcy gwarancji; 13) Wykonawca będzie w gotowości serwisowej codziennie w dni powszednie (od ponie-działku do piątku) w godzinach od 08:15 do 15:00 (zgłoszenie przyjęte po godzinie 15:00 będzie traktowane jako zgłoszenie przyjęte następnego dnia roboczego po godzi-nie 08:15). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia zapotrzebowania na tonery i bębny do in-nych modeli faksów niż podane w załączniku w przypadku, gdyby w czasie trwania umowy kupił nowe faksy. 15) Wykonawca dołączy do oferty wykaz proponowanych cen na tonery i bębny według za-łącznika nr 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie ma

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkidn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biuro Administracyjno-Budżetowe 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, pokój 127.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (wydatek w części finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżet państwa w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, z budżetu państwa i kosztów zarządzania Funduszu Wymiany Kulturalnej, jak również z budżetu państwa i środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego) oraz z budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.