eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 39312 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na cztery zadania: Zadanie I Dostawa, sadzenie materiału roślinnego i pielęgnacja dokonanych nasadzeń - wiosna 2013r. Zadanie II Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników przez Zamawiającego -lato 2013r. Zadanie III Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników przez Zamawiającego i dostawa materiału roślinnego wraz z obsadzeniem skrzynek kwiatowych - lato 2013r. Zadanie IV Dostawa materiału roślinnego - wiosna 2014r. Zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego do obsadzenia letniego i wiosennego kwietników sezonowych, gazonów i skrzynek kwiatowych w poszczególnych zadaniach. Zadanie I Zakres prac obejmuje dostawę roślin jednorocznych z posadzeniem ich i pielęgnacją obsadzonych kwietników. Dostawa obejmuje 18000 szt. roślin z gatunku viola wittrockiana w odmianach do posadzenia w ilości 45 szt/m2 na terenie: - Parku Szczytnickiego przy Hali Stulecia o pow. 3 arów - Parku Zachodniego u zbiegu ul. Lotniczej i Milenijnej o pow. 1 ara. Zakres prac obejmuje: a)Przygotowanie podłoża pod nasadzenie zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną do wymaganego poziomu, b)Wykonanie nasadzeń - materiałem roślinnym dostarczonym przez Wykonawcę, c)Pielęgnacja wykonanych nasadzeń przez okres 2 miesięcy: podlewanie, odchwaszczanie, dosadzanie, wymiana roślin w miarę potrzeb, d)Rozliczenie zadania po zakończeniu pielęgnacji Zadanie II Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach w rejonie: - Stare Miasto - o powierzchni 15,62 ara Zadanie III Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego i dostawę roślin jednorocznych z obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę. 1)Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach, na zieleńcach i do obsadzenia gazonów w zieleni przyulicznej w rejonie: - Śródmieścia - Park Szczytnicki i przy Hali Stulecia o powierzchni 14,48 ara - Krzyki III - Park Południowy o powierzchni 4,46 ara - Fabryczna I i III o powierzchni 4,83 ara - Śródmieście - gazony przyuliczne o łącznej powierzchni 0,16 ara 2)Dostawa 827 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach posadzonych do 147 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 18 marca 2013r. Posadzone w marcu rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod opieką Wykonawcy do czasu dostawy określonego w przedmiocie zamówienia. Wykonawca do czasu dostawy obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy obsadzonych skrzynek pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. - Urząd Miejski - Sukiennice, Ratusz - dostawa obsadzonych skrzynek a)124 szt. skrzynek 40 cm długości obsadzone 2 szt. Pelargonii zonale w odm. Boogy oraz 3 szt Pelargonii peltatum w odm. Ville de Paris Rot b)23 szt. skrzynek 60 cm długości obsadzone 3 szt Pelargonii zonale i 6 szt. Pelargonii peltatum Ville de Paris Rot Od czasu posadzenia roślin do skrzynek do czasu dostawy Zamawiający w dowolnym dniu zweryfikuje jakość wykonywanej usługi przez osobisty przyjazd na miejsce lub poprosi o dostarczenie zdjęć przedstawiających wykonane nasadzenia. 3)Dostawa 132 szt. roślin do obsadzenia 18 szt. skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy - Arsenał Muzeum Miejskie, roślinami z gatunku pelargonii w odmianach. Dorosła roślina przeznaczona do sadzenia powinna być wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. Długość pędów minimum 20 cm. Co drugi główny pęd uszczyknięty. Roślina dobrze rozkrzewiona. Minimum 70% kwiatostanów rozwiniętych. Przed sadzeniem skrzynki wypełnić substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. - Arsenał - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy: 132 szt. kwiatów z gat. Pelargonium peltatum w odmianie Ville de Paris Rot do obsadzenia 6 szt. skrzynek o długości 40 cm, 10 szt. o długości 60 cm i 2 szt. o długości 80 cm. 4)Skrzynki do pobrania od Zamawiającego po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielem Zarządu Zieleni Miejskiej Panią Agatą Jurczyk Tel. 71/328 66 11 wew. 333. Zadanie IV Zakres obejmuje dostawę roślin do obsadzenia przez Zamawiającego kwietników roślinami jednorocznymi z gatunku viola wittrockiana w odmianach do posadzenia w ilości 45 szt./m2 na terenach zieleni miejskiej w rejonie: - Stare Miasto - Śródmieście: Park Szczytnicki i Hala Stulecia - Zieleń przyuliczna (gazony) - Fabryczna III - plac Wiślany 2. Zamówienie nie obejmuje zakupu skrzynek kwiatowych, gazonów. 3. Asortyment, ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (Załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych wg opisu normy: BN-76/9125-01; a) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50 %, (z wyłączeniem dostawy do obsadzenia skrzynek gdzie wykwitnięcie minimum 70%) dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, b) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, c) stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, d) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, e) niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, f) niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, g) rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, h) materiał roślinny do obsadzeń w kontenerach. 5. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na miejscu sadzenia. 6. Transport materiału roślinnego: a) koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego, b) Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na bieżąco, c) Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 7. Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem, Zadania I i obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Urząd Stanu Cywilnego, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz w zadaniu III. Wykaz firm dokonujących nasadzeń zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie I: 700 zł (słownie: siedemset złotych), Zadanie II: 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), Zadanie III: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Zadanie IV: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 30 000 zł brutto dla zadania I, 100 000 zł brutto dla zadania II, 120 000 zł brutto dla zadania III, i 120 000 zł brutto dla zadania IV; wartość, rodzaj i należyte wykonanie winny być potwierdzone dokumentem (np. referencje). 2. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. kosztorys ofertowy, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, takimi jak np. warunki atmosferyczne (opady deszczu), 2) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Dostawa, sadzenie materiału roślinnego i pielęgnacja dokonanych nasadzeń -wiosna 2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje dostawę roślin jednorocznych z posadzeniem ich i pielęgnacją obsadzonych kwietników. Dostawa obejmuje 18000 szt. roślin z gatunku viola wittrockiana w odmianach do posadzenia w ilości 45 szt/m2 na terenie: - Parku Szczytnickiego przy Hali Stulecia o pow. 3 arów - Parku Zachodniego u zbiegu ul. Lotniczej i Milenijnej o pow. 1 ara. Zakres prac obejmuje: a)Przygotowanie podłoża pod nasadzenie zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z uzupełnieniem ziemią urodzajną do wymaganego poziomu, b) Wykonanie nasadzeń - materiałem roślinnym dostarczonym przez Wykonawcę, c)Pielęgnacja wykonanych nasadzeń przez okres 2 miesięcy: podlewanie, odchwaszczanie, dosadzanie, wymiana roślin w miarę potrzeb, d)Rozliczenie zadania po zakończeniu pielęgnacji Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: Zadanie I - dostawa, sadzenie materiału roślinnego i pielęgnacja dokonanych nasadzeń wiosna 2013r.: dostawa od 15.03.2013 r. do 31.03.2013r., pielęgnacja dokonanych nasadzeń - od dnia posadzenia do 31.05.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników przez Zamawiającego -lato 2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach w rejonie: - Stare Miasto - o powierzchni 15,62 ara Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: Zadanie II - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego lato 2013 r.: od 15.05.2013r. do 31.05.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników przez Zamawiającego i dostawa materiału roślinnego wraz z obsadzeniem skrzynek kwiatowych - lato 2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego i dostawę roślin jednorocznych z obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę. 1)Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach, na zieleńcach i do obsadzenia gazonów w zieleni przyulicznej w rejonie: - Śródmieścia - Park Szczytnicki i przy Hali Stulecia o powierzchni 14,48 ara - Krzyki III - Park Południowy o powierzchni 4,46 ara - Fabryczna I i III o powierzchni 4,83 ara - Śródmieście - gazony przyuliczne o łącznej powierzchni 0,16 ara 2)Dostawa 827 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach posadzonych do 147 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 18 marca 2013r. Posadzone w marcu rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod opieką Wykonawcy do czasu dostawy określonego w przedmiocie zamówienia. Wykonawca do czasu dostawy obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy obsadzonych skrzynek pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. - Urząd Miejski - Sukiennice, Ratusz - dostawa obsadzonych skrzynek a)124 szt. skrzynek 40 cm długości obsadzone 2 szt. Pelargonii zonale w odm. Boogy oraz 3 szt Pelargonii peltatum w odm. Ville de Paris Rot b)23 szt. skrzynek 60 cm długości obsadzone 3 szt Pelargonii zonale i 6 szt. Pelargonii peltatum Ville de Paris Rot Od czasu posadzenia roślin do skrzynek do czasu dostawy Zamawiający w dowolnym dniu zweryfikuje jakość wykonywanej usługi przez osobisty przyjazd na miejsce lub poprosi o dostarczenie zdjęć przedstawiających wykonane nasadzenia. 3)Dostawa 132 szt. roślin do obsadzenia 18 szt. skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy - Arsenał Muzeum Miejskie, roślinami z gatunku pelargonii w odmianach. Dorosła roślina przeznaczona do sadzenia powinna być wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. Długość pędów minimum 20 cm. Co drugi główny pęd uszczyknięty. Roślina dobrze rozkrzewiona. Minimum 70% kwiatostanów rozwiniętych. Przed sadzeniem skrzynki wypełnić substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. - Arsenał - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy: 132 szt. kwiatów z gat. Pelargonium peltatum w odmianie Ville de Paris Rot do obsadzenia 6 szt. skrzynek o długości 40 cm, 10 szt. o długości 60 cm i 2 szt. o długości 80 cm. 4)Skrzynki do pobrania od Zamawiającego po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielem Zarządu Zieleni Miejskiej Panią Agatą Jurczyk Tel. 71/328 66 11 wew. 333. Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: Zadanie III - dostawa materiału roślinnego do obsadzania kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego lato 2013r.: od 15.05.2013 r. do 31.05.2013 r. - dostawa obsadzonych skrzynek: od 15.05.2013 r. do 31.05.2013 r., - dostawa roślin do obsadzenia skrzynek przy Arsenale: 15.05.2013 r. do 31.05.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV Dostawa materiału roślinnego - wiosna 2014r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę roślin do obsadzenia przez Zamawiającego kwietników roślinami jednorocznymi z gatunku viola wittrockiana w odmianach do posadzenia w ilości 45 szt./m2 na terenach zieleni miejskiej w rejonie: - Stare Miasto - Śródmieście: Park Szczytnicki i Hala Stulecia - Zieleń przyuliczna (gazony) - Fabryczna III - plac Wiślany Materiał roślinny należy dostarczać w terminach: Zadanie IV - dostawa materiału roślinnego wiosna 2014r.: od 17.03.2014r. do 31.03.2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.