eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › modernizacja infrastruktury drogowej w Jordanowie, obejmująca remont dróg gminnych na ulicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39311

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jordanów: modernizacja infrastruktury drogowej w Jordanowie, obejmująca remont dróg gminnych na ulicach: Kopernika - I etap, Piecołówka-Sagułówka - I etap, Mickiewicza-boczna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, do kontaktów: Jan Gringras-w sprawach merytorycznych Marzena Mieziewska-Drobny-w sprawach proceduralnych, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2675554; 2675516, fax 018 2675516 w. 26, e-mail: miasto@jordanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jordanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja infrastruktury drogowej w Jordanowie, obejmująca remont dróg gminnych na ulicach: Kopernika - I etap, Piecołówka-Sagułówka - I etap, Mickiewicza-boczna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi gminne w Jordanowie: ulice: Kopernika, Piecołówka-Sagułówka, Mickiewicza-boczna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nakładka (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego, regulacja studzienek ściekowych (ulicznych), regulacja studzienek rewizyjnych, ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej, krawężniki z ławami, obrzeża betonowe, chodniki z kostki brukowej, wjazdy z kostki brukowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: I. Remont ul. M.Kopernika Hm 0+02-4=85,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton - 3081 m kw. 2. Roboty brukarskie: - krawężniki 588 m, - obrzeża 130 m, - chodnik z kostki brukowej wraz z podbudową 240 m kw, regulacja studzienek 32 szt. II. Remont ulicy Piecołówka-Sagułówka Hm 0,00-3+60,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton wraz z podbudową - 1048 m kw, 2. Odwodnienie: - ścieki betonowe 393 m, - przepusty rurowe 21 m. III. remont ul. Mickiewicza-boczna Hm 0+00-1+55,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton 506 m kw, 2. Odwodnienie: - ścieki betonowe 84 m, - przepusty rurowe 12 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 3000,00 zł - zadanie - ul. Kopernika -1500,00 zł - zadanie - ul. Piecołówka-Sagałówka - 500,00 zł - zadanie - ul. Mickiewicza-boczna 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków: 1.przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, 2.niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym Zamawiający żąda wykazania minimum 3 takich robót, 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisy, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1, ppkt 2 oraz ppkt 4 wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 3 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 oraz ppkt 2, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, ppkt 2, ppkt 3, ppkt 4 oraz w pkt 3 ppkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Warunki określone dokumentami wymienionymi w pkt 2 ppkt 1 oraz ppkt 2 mogą być spełniane łącznie w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 6. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca (Wykonawcy) winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:30, Urząd Miasta Jordanowa ul. Rynek 1 34-240 Jordanów pokój nr 6 - Sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont ulicy Kopernika - I etap. 1) Krótki opis: Wymiana nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową, nakładka (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego, regulacja studzienek ściekowych (ulicznych), regulacja studzienek rewizyjnych, ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej, krawężniki z ławami, obrzeża betonowe, chodniki z kostki brukowej, wjazdy z kostki brukowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52, 45.23.32.23, 45.23.32.22, 45.23.31.41. 3) Wielkość lub zakres: I. Remont ul. M.Kopernika Hm 0+02-4+85,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton - 3081 m kw. 2. Roboty brukarskie: - krawężniki 588 m, - obrzeża 130 m, - chodnik z kostki brukowej wraz z podbudową 240 m kw, - regulacja studzienek 32 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont ulicy Piecołówka-Sagułówka - I etap. 1) Krótki opis: Podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (wartwa ścieralna). Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, przepusty rurowe pod zjazdami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23, 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: Remont ulicy Piecołówka-Sagułówka Hm 0,00-3+60,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton wraz z podbudową - 1048 m kw, 2. Odwodnienie: - ścieki betonowe 393 m, - przepusty rurowe 21 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 45 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont ulicy Mickiewicza-boczna. 1) Krótki opis: Podbudowa z kruszyw łamanych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna, ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, przepusty rurowe pod zjazdami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23, 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: Remont ul. Mickiewicza-boczna Hm 0+00-1+55,00 1. Roboty nawierzchniowe - asfaltobeton 506 m kw, 2. Odwodnienie: - ścieki betonowe 84 m, - przepusty rurowe 12m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.