eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z wyposażeniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Poznań: Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z wyposażeniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 392900 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340932 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z wyposażeniem dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa techniczna (kontrakt serwisowy) cyfrowego urządzenia drukującego Xerox XC 560 z tacą wysokiej pojemności (HCF), finiszerem bukletującym, kontrolerem jakości wydruku kolorowego Xerox Free Flow Print Serwer oraz spektrofotometrem zwanego dalej urządzeniem. Ze względu na obowiązujące warunki gwarancji urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia Gwaranta - firmy XEROX Polska do naprawy i konserwacji cyfrowych urządzeń do druku w kolorze z serii XC 560/570. Zakres obsługi technicznej - kontraktu serwisowego, którego koszt należy wyliczyć przyjmując zakładaną liczbę drukowanych na urządzeniu kolorowych stron formatu A3 równą 25 000 szt. i 5 000 szt. stron czarno - białych formatu A3 miesięcznie, oraz 20 - miesięczny okres obowiązywania kontraktu - zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja techniczno - cenowa. Wszelkiego typu koszty związane z realizacją kontraktu serwisowego w tym: koszty materiałów eksploatacyjnych, elementów oraz części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu, koszty ich dostawy, zwrotu, ubezpieczenia, odbioru opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych i częściach, koszty związane z zapewnieniem sprawności urządzenia, przeglądami okresowymi, w tym koszty elementów i części, ich dostawy i zwrot, odbiór zużytych / uszkodzonych części, dojazdu serwisantów do siedziby Zamawiającego, itp., muszą wchodzić w skład zaoferowanej ceny za wykonanie kontraktu serwisowego. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających w części dotyczącej dostarczanych i instalowanych materiałów eksploatacyjnych oraz elementów i części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 7). Inne wymagania: Wykonawca gwarantuje, że wszelkie materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu wymieniane przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia pochodzić będą z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta urządzenia obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych zarówno na materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu. Materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie refabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń. Materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu muszą być w oryginalnych opakowaniach z podaną na opakowaniu nazwą producenta z jego logo, etykietą, nr katalogowym, podanymi: nazwą / typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których są przeznaczone. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych oraz elementów i części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu dostarczonych w ramach realizacji zamówienia, nie spowoduje utraty gwarancji urządzenia do cyfrowego druku w kolorze. Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowaną przez Wykonawcę lub producenta. Materiały eksploatacyjne oraz elementy i części urządzenia podlegające naturalnemu zużyciu wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzenia i jego podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itp. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe, wolne od wad. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z ekspertyzą i naprawą urządzenia jeżeli uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem materiału eksploatacyjnego, elementu lub części podlegającej naturalnemu zużyciu dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta uszkodzonego urządzenia. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną (telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty uzyskania opinii (ekspertyzy) oraz naprawy ponosi Wykonawca. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych, elementów oraz części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu dostarczonych w ramach realizacji zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XSystem S.A., Ul. Julianowska 54 B, 91-473 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115620,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.