eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › pielęgnacja i bieżące utrzymanie na terenie miasta Szczytno n/w terenów zielonych o łącznej powierzchni 208.186,00 m2 i 1812 mb żywopłotów w okresie 1.01.2012 do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Szczytno: pielęgnacja i bieżące utrzymanie na terenie miasta Szczytno n/w terenów zielonych o łącznej powierzchni 208.186,00 m2 i 1812 mb żywopłotów w okresie 1.01.2012 do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 392876 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pielęgnacja i bieżące utrzymanie na terenie miasta Szczytno n/w terenów zielonych o łącznej powierzchni 208.186,00 m2 i 1812 mb żywopłotów w okresie 1.01.2012 do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i bieżące utrzymanie na terenie miasta Szczytno n/w terenów zielonych o łącznej powierzchni 208.186,00 m2 i 1812 mb żywopłotów w okresie 1.01.2012 do 31.12.2012 r.: Kod CPV 77313000-7: Obwód Nr I 1. Park przy ul. M.C. Skłodowskiej (1) 46.300 m2 Obwód Nr I I Park przy ul. Pasymskiej (3) 81.572 m2 Obwód Nr I I I ul. Leyka przy tablicy ogłoszeń (8) 150 m2 Plac Juranda i wzdłuż ul. Spacerowa (10) 460 m2 Rondo + łezki (11) 440 m2 Skrzyżowanie ul. Odrodzenia Warszawska (12) 370 m2 Teren ul. Konopnickiej przy stacji trafo (26) 320 m2 1-go Maja /trójkąt i obok wspólnoty Konopnicka 7 (2) 3.454 m2 Skrzyżowanie Chrobrego-Kościuszki (22) 82 m2 Trawniki wzdłuż Odrodzenia, Polskiej i Piłsudskiego (23) 1.250 m2 ul. Warszawska /obok Urzędu Skarbowego/ (24) 1.160 m2 ul. Warszawska /przy starej aptece/ i Chrobrego nr 2 (9) 5.850 m2 Obwód Nr IV Plac Wolności (13) 22.020 m2 Nabrzeże Jeziora Domowego Małego (14) 14.370 m2 Obwód Nr V ul. Sienkiewicza /pasaż oraz mostek na kanale łączącym jeziora 8.382 m2 oraz skarpy kanału łączącego jeziora (6) 520 m2 ul. Sienkiewicza przy pomniku (4) 310 m2 ul. Sienkiewicza /przy Sądzie Rejonowym/ (5) 218 m2 ul. Sienkiewicza za Aresztem Śledczym (15) 2.820 m2 ul. Mickiewicza /nad jeziorem/ (7) 3.490 m2 Obwód Nr VI Pasymska-Chopina /przystanek MPK/ (16) 310 m2 ul. Osiedleńcza /przy sklepie/ i Kasztanowa (17) 3.700 m2 Leyka przy stacji trafo (18) 1.470 m2 ul. Polska -Sportowa (19) 5.168 m2 Skrzyżowanie Konopnicka-Mickiewicza (20) 120 m2 ul. Broniewskiego obok przystanku MPK (21) 1.520 m2 Teren przy skrzyżowaniu Nauczycielska-Leyka (25) 1.410 m2 ul. Tetmajera (27) 950 m2 Obwód Nr VII 28. Żywopłot ul. Solidarności 80 mb 29. Żywopłot ul. Chopina 50 mb 30. Żywopłot ul. M.C Skłodowskiej 620 mb 31. Żywopłot ul. Piłsudskiego 554 mb 32. Żywopłot ul. Pasymska 135 mb 33. Żywopłot ul. Chrobrego 143 mb 34. Żywopłot ul. Sienkiewicza i Mickiewicza 230 mb Mapa z oznaczeniami terenów objętych bieżącą pielęgnacją i utrzymaniem stanowi załącznik nr 1 do umowy. 2. W zakres pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych wchodzą następujące czynności: a) systematyczne koszenie trawy (trawa nie może być wyższa niż 10 cm) wraz z częściowym zbieraniem i wywozem, b) strzyżenie, pielenie i oczyszczanie z zanieczyszczeń i liści żywopłotów wraz z wywozem zanieczyszczeń i gałęzi, wykonywanie oprysków chemicznych - zwalczanie szkodników, c) pielęgnacja zieleni wysokiej: - systematyczne usuwanie odrostów przy drzewach - przycinanie gałęzi drzew utrudniających przejście rosnących na terenach objętych zamówieniem, -zgłaszanie właścicielowi potrzeby wykonania cięć pielęgnacyjnych lub wycinki suchych drzew w miarę potrzeb, - opryski chemiczne- zwalczanie szkodników w miarę potrzeb, d) utrzymanie czystości alejek: - ziemnych poprzez grabienie i równanie, - utwardzonych poprzez zamiatanie, zmywanie odcinków zanieczyszczonych odchodami ptaków, oraz usuwanie trawy i chwastów. e) utrzymanie czystości na zleconych do pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych poprzez: - codzienne opróżnianie koszy, - codzienne zbieranie śmieci/ np.: papiery, butelki, puszki, niedopałki papierosów, opakowania: foliowe, papierowe, plastikowe, tekturowe, it./ - wywóz śmieci na wysypisko odpadów komunalnych, - jesienne grabienie liści z wywozem przed okresem zimowym, - bieżącą naprawę zdewastowanych ławek, oraz koszy na śmieci, - systematyczne mycie ławek, - wiosenne grabienie terenów wraz z wywozem nieczystości, f) Utrzymanie w czystości brzegów jeziora przylegających do terenów objętych pielęgnacją 3. Zimowe utrzymanie alejek, schodów, odśnieżanie, likwidację śliskości poprzez posypywanie piaskiem. 4. Raz w roku w okresie jesiennym formowanie koron drzew przy ul. Odrodzenia i Polskiej. 5. Utrzymanie w należytym stanie technicznym ławek parkowych, poprzez wymianę zniszczonych szczebli, oraz malowanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: 1) dysponuje n/w sprzętem potrzebnym do wykonania zamówienia: - kosiarki typu kosa spalinowa-szt.3 - kosiarki spalinowe typu pchane - szt. 3 - kosiarka bijakowa lub rotacyjna - szt. 1 - dmuchawy do liści - szt. 2 - sprzęt do odśnieżania Quad lub traktorem ogrodniczy - szt.1 - pług - szt.1 - samochód wywrotka lub skrzyniowy - szt.1. - samochód dostawczy do 3,5 t - szt. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego wykazu sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, 2) zaparafowany projekt umowy. 3) W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w SIWZ do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4) W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz wymienionych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 2. 1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Szczytno, 12-100 szczytno, ul. Sienkiewicza 1 pokój 131..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miejskim Szczytno , 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1 Biuro Obsługi Interesanta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.