eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa paliw dla Ochotniczych Straży Pożarnych w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-02

Kraków: Dostawa paliw dla Ochotniczych Straży Pożarnych w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 392766 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, faks 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw dla Ochotniczych Straży Pożarnych w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa: benzyny bezołowiowej 98, bezołowiowej 95 i oleju napędowego dla Ochotniczych Straży Pożarnych zabezpieczających gotowość bojową na terenie Gminy Miejskiej Kraków. 2. Wykaz Ochotniczych Straży Pożarnych: - OSP w Bieżanowie (30-898 Kraków, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 30); - OSP w Kostrzu (30-376 Kraków, ul. Dąbrowa 1); - OSP w Kościelnikach (31-988 Kraków, ul. Płoszczyny 1); - OSP w Przylasku Rusieckim (31-988 Kraków, ul. Rzepakowa 13a); - OSP w Toniach (31-263 Kraków, ul. Jęczmienna 91a); - OSP w Tyńcu (30-398 Kraków, ul. Dziewiarzy 7); - OSP w Wolicy (31-988 Kraków, ul. Drożyska 3); - OSP we Wróżenicach (31-988 Kraków, ul. Wróżenicka 49); - OSP w Wyciążach (31-988 Kraków, ul. Tymiankowa 11); - OSP w Zbydniowicach (30-698 Kraków, ul. Matematyków Krakowskich 102). 3. Produkty muszą być dopuszczone do obrotu w handlu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Sprzedaż paliw dokonywana będzie w formie transakcji bezgotówkowej na podstawie Karty Pobrania Paliwa, której wzór stanowi zał. nr 1 do wzoru umowy oraz na dokumencie WZ lub paragonie potwierdzonym przez Wykonawcę. 5. Ilość paliwa zamawianego przez Zamawiającego w ciągu trwania umowy uzależniona będzie od jego rzeczywistych potrzeb, jednak nie mniejsza niż 1500 litrów etyliny i 2000 litrów oleju napędowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części od I do II. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną, lub dwie części przedmiotu zamówienia. 8. Część I: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Bieżanów, Kostrze, Tonie, Tyniec, Zbydniowice. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy w ramach części I zamówienia zakupi nie mniej niż 750 litrów etyliny 95 i 98 oraz 1 000 litrów oleju napędowego. 9. Część II: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Kościelniki, Przylasek Rusiecki, Wolica, Wróżenice, Wyciąże. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy w ramach części I zamówienia zakupi nie mniej niż 750 litrów etyliny 95 i 98 oraz 1 000 litrów oleju napędowego. 10. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do specyfikacji) tych części zamówienia, które zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.). Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret 1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności dysponują w okresie przewidzianym na realizację zamówienia stacjami benzynowymi położonymi w maksymalnej odległości 15 km od jednostek OSP (wymienionych odpowiednio w pkt. 8. lub 9. sekcji II.1.3) ogłoszenia w zależności od części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca). Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.1) tiret 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Potrzeba wprowadzenia istotnych zmian w formie aneksu może wynikać z następujących okoliczności: 1) niewykorzystania w całości kwoty umowy, o której mowa w § 3 ust. 1, 2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian przepisów w zakresie podatku VAT ), 3) w przypadku określonym w § 3 ust. 3 umowy (tj. potwierdzenie środków w budżecie na kolejny rok), 4) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Okoliczności wystąpienia siły wyższej rozumiane są jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak: katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, niepokoje społeczne, działania wojenne czy akty władzy państwowej, które w części lub w całości uniemożliwiają wykonanie zobowiązań zawartych w umowie lub utrudniają wykonanie tych zobowiązań na warunkach określonych umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska-Graba, pokój nr 324.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu(parter), stanowisko nr 1 - Kancelaria Magistratu jest czynna od poniedziałku do piątku od 7:40 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Bieżanów, Kostrze, Tonie, Tyniec, Zbydniowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Bieżanów, Kostrze, Tonie, Tyniec, Zbydniowice. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy w ramach części I zamówienia zakupi nie mniej niż 750 litrów etyliny 95 i 98 oraz 1000 litrów oleju napędowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Kościelniki, Przylasek Rusiecki, Wolica, Wróżenice, Wyciąże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup paliwa dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Kościelniki, Przylasek Rusiecki, Wolica, Wróżenice, Wyciąże. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy w ramach części II zamówienia zakupi nie mniej niż 750 litrów etyliny 95 i 98 oraz 1000 litrów oleju napędowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.