eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przebudowa dróg i mostów powiatowych obejmująca 2 zadania1.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, 2.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Jasło: Przebudowa dróg i mostów powiatowych obejmująca 2 zadania: 1.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, 2.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce.
Numer ogłoszenia: 392714 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg i mostów powiatowych obejmująca 2 zadania: 1.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, 2.Przebudowę drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, -likwidacja przełomów - 248,00 m2 -ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 174,00 m2 -oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 996,90 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 996,90 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 124,60 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 996,90 m2 -urządzenia odwadniające -demontaż rur Fi 40 cm, z odwiezieniem na bazę PZD w Jaśle ul. Przemysłowa - 23,00 m -ułożenie rur żelbetowych Fi 40 cm na uprzednio ułożonej ławie żwirowej - 23,00 m -obsypanie ułożonych rur pospółką - 1,78 m3 -zasypanie pozostałej części wykopu pospółką zagęszczając materiał warstwami co 20 cm - 5,52 m3 -wykonanie ścianki czołowej na wylocie zarurowanego odcinka - 1 szt. -wykonanie ścianki czołowej na wylocie przepustu fi 60 cm, pod drogą - 1 szt. -wykonanie kompletnej studzienki ściekowej fi 50 cm, gł. do 1,0 mb na zarurowanym odcinku wraz z przykanalikiem fi 20 cm, dł. 1 mb - 1 szt. -wykonanie koryta w obrębie likwidowanego przełomu gł. 10 cm pod krawężnik drogowy -36,00 m -ułożenie w gotowym wykopie ławy betonowej B-10 z opornikiem - 1,26 m3 -ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego ulicznego 15x30 cm - 36,00 m -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 174,00 m2 -oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 50,00 m -oczyszczenie z namułu przepustów pod zjazdami bocznymi o śr. 0,5 m - 10,00 m -uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 105,00 m2 Zadanie nr 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce. -profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 780,00 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 195,00 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 81,25 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 -warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 650,00 m2 -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 195,00 m2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł do dnia 26 października 2012 roku, do godz. 10:00. Zadanie nr 2 - 1 500,00 zł do dnia 26 października 2012 roku, do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 4. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy, odbudowy lub rozbudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o dł. odcinka minimum 150 mb - dla Zadania nr 1, oraz minimum 100 mb - dla Zadania nr 2. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, 3. Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: a.Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. b.W przypadku, gdyby strony ustaliły wykonanie robót zamiennych w ramach niniejszej umowy, wtedy wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o analizę cen przedstawioną przez Wykonawcę, sprawdzoną przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Wykonawca sporządzi analizę cen na podstawie nośników przedstawionych w kosztorysie szczegółowym, a dla robót nieujętych w kosztorysie przyjęte będą ceny materiałów, sprzętu i środków transportu, nie wyższe niż publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu wbudowania. Roboty zamienne będą zgłaszane przed ich wprowadzeniem. c.Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zmniejszyć zakres zamówienia (nie więcej niż o 10%) w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia. d.Zamawiający dopuszcza zmianę osoby kierownika robót na osobę o kwalifikacjach odpowiadających kwalifikacjom obecnego kierownika robót. e.Zamawiający dopuszcza zmianę osoby inspektora nadzoru. f.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia w wyniku wystąpienia robót dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38-200 Jasło pok. 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle Rynek 18, 38-200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1880R Załęże - Wola Dębowiecka - Dębowiec w km 1+460 - 1+634, -likwidacja przełomów - 248,00 m2 -ścinanie zawyżonych poboczy mechanicznie - 174,00 m2 -oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z zjazdami bitumicznymi, mechaniczne - 996,90 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 996,90 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 124,60 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 - warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 996,90 m2 -urządzenia odwadniające -demontaż rur Fi 40 cm, z odwiezieniem na bazę PZD w Jaśle ul. Przemysłowa - 23,00 m -ułożenie rur żelbetowych Fi 40 cm na uprzednio ułożonej ławie żwirowej - 23,00 m -obsypanie ułożonych rur pospółką - 1,78 m3 -zasypanie pozostałej części wykopu pospółką zagęszczając materiał warstwami co 20 cm - 5,52 m3 -wykonanie ścianki czołowej na wylocie zarurowanego odcinka - 1 szt. -wykonanie ścianki czołowej na wylocie przepustu fi 60 cm, pod drogą - 1 szt. -wykonanie kompletnej studzienki ściekowej fi 50 cm, gł. do 1,0 mb na zarurowanym odcinku wraz z przykanalikiem fi 20 cm, dł. 1 mb - 1 szt. -wykonanie koryta w obrębie likwidowanego przełomu gł. 10 cm pod krawężnik drogowy -36,00 m -ułożenie w gotowym wykopie ławy betonowej B-10 z opornikiem - 1,26 m3 -ułożenie na gotowej ławie betonowej krawężnika betonowego ulicznego 15x30 cm - 36,00 m -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 174,00 m2 -oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp, gr. namułu 20 cm - 50,00 m -oczyszczenie z namułu przepustów pod zjazdami bocznymi o śr. 0,5 m - 10,00 m -uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych z mieszanki tłuczniowej gr. 10 cm po zagęszczeniu - 105,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835R Kołaczyce - Brzyska - Brzyska przez wieś na odcinku 130 mb w miejscowości Kołaczyce. -profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową śr. gr. 12 cm po zagęszczeniu - 780,00 m2 -skropienie nawierzchni drogowej bitumem - 195,00 m2 -wykonanie warstwy profilowej z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 śr. gr. 5 cm po zawałowaniu - 81,25 t -wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych 0-12 -warstwa ścieralna, gr. 4 cm po zawałowaniu - 650,00 m2 -uzupełnienie poboczy mieszanką tłuczniową w-wą gr. 9 cm po zagęszczeniu - 195,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.