Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Hajnówka: dostawa kompletnego, nowego autobusu miejskiego, małej pojemności, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Hajnówka, do kontaktów: Ryszard Sawicki, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822434, fax 085 6822434, e-mail: zkm12@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.hajnowka.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Komunikacji Miejskiej w Hajnówce, Ryszard Sawicki, ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822434, fax 085 6822434, e-mail: zkm12@wp.pl, www.hajnowka.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunikacji Miejskiej, Ryszard Sawicki, ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822434, fax 085 6822434, e-mail: zkm12@wp.pl, www.hajnowka.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Hajnówka, Mirosław Awksentruk, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6826444, fax 085 6822994, e-mail: hajnowka@hajnowka.pl, www.hajnowka.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kompletnego, nowego autobusu miejskiego, małej pojemności, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Komunikacji Miejskiej w Hajnówce ul. Łowcza 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego, nowego autobusu miejskiego, małej pojemności, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Szczegółową specyfikację techniczną zawiera SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 000,00 zł., w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według specyfikacji istotnych warunków zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. cena (%) 96 2. 2. gwarancja mechaniczna (%) 2 3. 3. gwarancja powłoki lakierniczej (%) 2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek o wydanie SIWZ zostanie przekazana drogą elektroniczną lub faksem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 10:00, Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 pok. 217.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanych autobusów.
- przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 68 sztuk autobusów miejskich niskopodłogowych (w rozumieniu polskiej normy PN-S-47010). Przedmiot zamówienia dzieli się na dwie części, zwane zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
- dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich przegubowych dla komunikacji miejskiej w ilości 23 szt. o pojemności nie mniej niż 170 osób każdy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.