eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 507/4 zlokalizowanej w miejscowości Karczewo w gminie Kamieniec (PSZOK dla gminy Kamieniec)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Czempiń: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 507/4 zlokalizowanej w miejscowości Karczewo w gminie Kamieniec (PSZOK dla gminy Kamieniec)
Numer ogłoszenia: 392648 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348636 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT", ul. 24 Stycznia 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, tel. 61 2826303, faks 61 2826303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 507/4 zlokalizowanej w miejscowości Karczewo w gminie Kamieniec (PSZOK dla gminy Kamieniec).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na działce o nr ewid. 507/4 zlokalizowanej w miejscowości Karczewo w gminie Kamieniec (PSZOK dla gminy Kamieniec), obejmująca: 1.1. wykonanie robót przygotowawczych obejmujących: 1.1.1. roboty pomiarowe w tym inwentaryzację, 1.2. wykonanie robót ziemnych obejmujących: 1.2.1. realizację koryta gł. śr. do 40 cm: 1.2.2. realizację placu: 525,00 x 0,40 = 210,00 m3 1.2.3. realizację krawężników: 15 x 0,30 x 0,4 = 1,80 m3, 1.2.4. realizację obrzeży: 85,00 x 0,25 x 0,40 = 8,50 m3, 1.3. wykonanie podbudowy obejmującej: 1.3.1. realizację mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża, 1.3.2. realizację podsypki piaskowej o gr. 15 cm, 1.3.3. realizację podbudowy z kruszywa łamanego w-wa dolna gr. 25 cm, 1.3.4. realizację podbudowy z kruszywa łamanego w-wa górna gr. 7 cm, 1.4. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, 1.5. wykonanie krawężników i obrzeży obejmujące: 1.5.1. realizację ławy betonowej z oporem: 15,0 x 0,083 + 85,0 x 0,043 = 4,90 m3, 1.5.2. ustawienie krawężnika betonowego 15 x 30 mb, 1.5.3. ustawienie obrzeży betonowych 8 x 30 mb, 1.6. wykonanie wiaty stalowej obejmujące: 1.6.1. ustawienie wiaty stalowej o wymiarach 6,00 x 4,00 - 1 szt., 1.7. wykonanie kiosku obsługi o wymiarach 2,20 x 2,20 - 1 szt, 1.8. wykonanie bramy dwuskrzydłowej długości 4,0 m - 1 szt, 1.9. wyposażenie w kontenery i pojemniki służące do zbierania: - papieru, tektury (makulatury), - metalu, - tworzywa sztucznego, - szkła, - opakowań wielomateriałowych, - odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, - odpadów zielonych, - przeterminowanych leków, - chemikaliów, - zużytych baterii i akumulatorów, - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, tj.: 1.9.1. kontenery typu KP-7 - 3 szt., 1.9.2. kontenery typu 1100 litra - 10 szt., 1.9.3. pojemniki na leki - 1 szt., 1.9.4. pojemniki na baterie - 1 szt., 1.9.5. pojemniki na świetlówki - 1 szt., UWAGA! Wskazane powyżej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia utwardzenie, wykonawca winien wykonać z powierzchniowym odprowadzeniem wody na tereny nieutwardzone, zielone. Wykonawca winien w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia ustawić pod stalową wiatą pojemniki przeznaczone zgodnie z pkt 3.1.9. SIWZ do zbierania następujących odpadów: - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - przeterminowanych leków, - chemikaliów, - zużytych baterii i akumulatorów. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości wykonania przedmiotu zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru tego przedmiotu. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik Nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.42.11.48 - Instalowanie bram 44.11.21.00 - Wiaty 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Drogowo-Budowlany NOJAN Jan Nowak, Ptaszkowo 65A, 62-065 Grodzisk Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145523,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145339,75

  • Oferta z najniższą ceną: 124268,87 / Oferta z najwyższą ceną: 198475,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.