eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I APTECZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I APTECZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 39263 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, fax (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I APTECZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 1 - butle, Pakiet nr 2 - cylindry,Pakiet nr 3 - ezy bakteriologiczne, Pakiet nr 4 - foremki, Pakiet nr 5 - kasetki, Pakiet nr 6 - kolby, Pakiet nr 7 - menzurki, Pakiet nr 8 - zlewki, Pakiet nr 9 - lejki, Pakiet nr 10 - pipety, Pakiet nr 11 - probówki, Pakiet nr 12 - szczotki, Pakiet nr 13 - różne Sprzęt apteczny: Pakiet nr 14 - butelki, nakrętki, Pakiet nr 15 - etykiety, Pakiet nr 16 - opłatki apteczne, Pakiet nr 17 - podkładki, Pakiet nr 18 - pudełka, Pakiet nr 19 - torebki, Pakiet nr 20 - torba, Pakiet nr 21 - książki, Pakiet 22- zakraplacz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.15.23.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w/ warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI ppkt 1 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. VI ppkt 2 Wykonawca składa następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców) b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (UWAGA: w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców) c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie ( przez wszystkich urzędujących członków władz.) d)Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Uwaga: wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Z 2002 r. nr 197 poz.1661 z późn. zm). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. Dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUTLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BUTLA SZKL. SZLIF. 250 ML + KOREK 53 SZT 2 BUTLA SZKL. SZLIF. 500 ML + KOREK 10 SZT 3 BUTLA SZKL. SZLIF.1 L + KOREK 10 SZT 4 BUTLA SZKL.SZLIF. 100 ML + KOREK 30 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CYLINDRY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CYLINDER MIAROWY 100 ML KL.B 5 SZT 2 CYLINDER MIAROWY 1000 ML KL.B 10 SZT 3 CYLINDER MIAROWY 250 ML KL.B 5 SZT 4 CYLINDER MIAROWY 50 ML KL.B 5 SZT 5 CYLINDER MIAROWY 500 ML KL.B 5 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: EZY BAKTERIOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 EZA BAKTERIOLOGICZNA Z DRUTU KANTALOWEGO POJ.1UL-KALIBROWANA 30 SZT 2 EZA BAKTERIOLOGICZNA Z DRUTU KANTOLOWEGO POJ.10 UL-KALIBROWA 30 SZT 3 EZY BAKTERIOLOGICZNE PLATYN.KALIBROWANE LR-151 3 SZT 4 EZY BAKTERIOLOGICZNE PLATYN.KALIBROWANE LR-152 3 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FOREMKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 FOREMKA METALOWA 15 X 15 X 6 do zatapiania wycinków histopatologicznych 25 SZT 2 FOREMKA METALOWA 24 X 24 X 6 do zatapiania wycinków histopatologicznych 30 SZT 3 FOREMKA METALOWA 30 X 24 X 6 do zatapiania wycinków histopatologicznych 50 SZT 4 FOREMKA METALOWA 33X 24 X 12 do zatapiania wycinków histopatologicznych 100 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KASETKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KASETKA DO ZATAPIANIA W PARAFINIE BEZ WIECZEK - KOLOR BIAŁY 4000 SZT 2 KASETKA DO ZATAPIANIA W PARAFINIE BEZ WIECZEK - KOLOR CZERWONY 4000 SZT 3 KASETKA DO ZATAPIANIA W PARAFINIE BEZ WIECZEK - KOLOR POMARAŃCZOWY 4000 SZT 4 KASETKA DO ZATAPIANIA W PARAFINIE BEZ WIECZEK - KOLOR ŻÓŁTY 4000 SZT 5 WIECZKO METALOWE DO KASETEK 200 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KOLBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KOLBA KULISTA DL/SZ V-100 ML 10 SZT 2 KOLBA STOŻKOWA SZ/SZ V-250 ML 5 SZT 3 KOLBA STOŻKOWA W/SZ V-500ML SX 10 SZT 4 KOLBA STOŻKOWA W/SZ V 1000ML 5 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MENZURKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 MENZURKA POJ. 1000 ML 2 SZT 2 MENZURKA POJ. 500 ML 2 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZLEWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZLEWKA SZKLANA 1 L 34 SZT 2 ZLEWKA SZKLANA 100 ML 25 SZT 3 ZLEWKA SZKLANA 2 L 34 SZT 4 ZLEWKA SZKLANA 25 ML 35 SZT 5 ZLEWKA SZKLANA 250 ML 30 SZT 6 ZLEWKA SZKLANA 50 ML 35 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: LEJKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 LEJEK LABOR.SZKLANY FI 8 CM 15 SZT 2 LEJEK LABORATORYJNY FI 100 15 SZT 3 LEJEK LABORATORYJNY FI 150 MM 2 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PIPETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PIPETA WIELOMIAR. 10 ML KL.B 15 SZT 2 PIPETA WIELOMIAR. 2 ML KL.B 15 SZT 3 PIPETA WIELOMIAR. 5 ML KL.B 15 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PROBÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PROBÓWKA 10 ML (PS) OKRĄGŁ.NIESKALOWANA Bez korka 1300 SZT 2 PROBÓWKA 5ML (PS)OKRĄGŁ.BEZ KOŁNIERZA 12X75MM przeźroczysta 55000 3 PROBÓWKA STERYLNA 10 ML PS 300 SZT 4 PRÓBÓWKA STOŻKOWA, WIROWKOWA SZKLANA Ø16-17 x 105 MM 1250 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SZCZOTKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 SZCZOTKA DO MYCIA PROBÓWEK SR 0,8 CM 20 SZT 2 SZCZOTKA DO MYCIA PROBÓWEK SR 1,2 CM - 1,5 CM 40 SZT 3 SZCZOTKA DO MYCIA PROBÓWEK SR 2,0 CM 20 SZT 4 SZCZOTKA DO MYCIA PROBÓWEK SR 2,5 CM 40 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BAGIETKA SZKLANA 30CM FI 6 MM 10 SZT 2 BARWIACZ PIONOWY DO PREPAR. 20 SZT 3 BIBUŁA FILTRACYJNA JAKOŚĆ ŚREDNIA 45X56 /100/ 1 SZT 4 KLEJ MOCUJĄCY MATERIAŁ DO PODSTAWKI W BADANIACH ŚRÓDOPERACYJNYCH, 250 ml 2 SZT 5 MOŻDZIEŻ BAKTERIOLOGICZNY SZKLANY 3 SZT 6 POJEMNIK DO BARWIENIA DO MASZYNY MICROM HMS 70 ZEISS wym. 5 x 24 x 10 cm 20 SZT 7 POJEMNIK 2,5 L DO HODOWLI BAKTERII W WARUNKACH BEZTLENOWYCH TYPU BIOMERIEUX LUB RÓWNOWAŻNE 2 SZT 8 POJEMNIK PLASIK. DO TRANSPORTU PŁYTEK Z ROZMAZEM SZPIKU, O WYMIARACH OK. 30 X 30 X 5 3 SZT 9 PUDEŁKA KARTONOWE Z PRZEGRÓDKAMI I WIECZKIEM DO PRZECHOWYWANIA PREPARATÓW, O WYMIARACH 16 X 21 NA 100 SZT SZKIEŁEK 12 SZT 10 TERMOMETR LABORAT. 0-100 º C 5 SZT 11 ZMYWACZ KLEJU KOLOIDOWEGO 120 ML 12 SZT 12 ZATYCZKA DO KAPILAR GAZPMETRYCZNYCH 38750 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: BUTELKI, NAKRĘTKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 BUTELKA APTECZNA 10 ML 240 SZT 2 BUTELKA APTECZNA 20 ML 600 SZT 3 BUTELKA APTECZNA 50 ML 600 SZT 4 BUTELKA APTECZNA 100 ML 600 SZT 5 BUTELKA APTECZNA 200 ML 1200 SZT 6 BUTELKA APTECZNA 250 ML 1200 SZT 7 BUTELKA APTECZNA 300 ML 600 SZT 8 BUTELKA APTECZNA 500 ML 1200 SZT 9 BUTELKA APTECZNA 1000 ML 1200 SZT 10 NAKRĘTKA ( 10 , 20) 840 SZT 11 NAKRĘTKA ( 100) 600 SZT 12 NAKRĘTKA ( 200, 250, 300) 3000 SZT 13 NAKRĘTKA (500, 1000 ) 2400 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ETYKIETY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ETYKIETA 3 X 4 POMARAŃCZOWA SAMOPPRZYLEPNA - OPAKOWANIE 100 SZT 84 OP. 2 ETYKIETA 3 X 4 BIAŁA SAMOPRZYLEPNA - OPAKOWANIE 100 SZT. 24 OP. 3 ETYKIETA 75 X 50 BIAŁA SAMOPRZYLEPNA - OPAKOWANIE 100 SZT. 24 OP. 4 ETYKIETA 75 X 50 POMARAŃCZOWA SAMOPRZYLEPNA - OPAKOWANIE 100 SZT. 36 OP. 5 ETYKIETA - KROPLE OCZNE - OPAKOWANIE 100 SZT 12 OP. 6 ETYKIETA - TRUCIZNA- 30 X 20 - OPAKOWANIE 100 SZT. 12 OP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: OPŁATKI APTECZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 OPŁATKI APTECZNE NR 2 - OPAKOWANIE 1000 SZT 24 OP. 2 OPŁATKI APTECZNE NR 3 - OPAKOWANIE 1000 SZT. 12 OP. 3 OPŁATK IAPTECZNE NR 4 - OPAKOWANIE 1000 SZT. 12 OP. 4 OPŁATKI APTECZNE NR 5 - OPAKOWANIE 1000 SZT. 12 OP. 5 OPŁATKI APTECZNE NR 6 - OPAKOWANIE 1000 SZT. 24 OP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PODKŁADKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PODKŁADKA PERGAMINOWA średnica 40 mm - OPAKOWANIE 100 SZT. 12 OP. 2 PODKŁADKA PERGAMINOWA średnica 80 mm - OPAKOWANIE 100 SZT. 12 OP. 3 PODKŁADKA PERGAMINOWA średnica 100 mm - OPAKOWANIE 100 SZT. 24 OP. 4 PODKŁADKA PERGAMINOWA średnica 110 mm - OPAKOWANIE 100 SZT. 24 OP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PUDEŁKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PUDEŁKA APTECZNE 10,0 gramowe 120 SZT 2 PUDEŁKA APTECZNE 50,0 gramowe 240 SZT 3 PUDEŁKA APTECZNE 100,0 gramowe 240 SZT 4 PUDEŁKA APTECZNE 150,0 gramowe 240 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: TOREBKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TORBA PAPIEROWA BIAŁA 0,25 KG 144 KG. 2 TORBA PAPIEROWA BIAŁA 1 KG 144 KG..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: TORBA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 TORBA RECEPTUROWA POMARAŃCZOWA NR 9 12 KG..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: KSIĄŻKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 KSIĄŻKA- NARKOTYKI 1 SZT 2 KSIĄŻKA- SPIRYTUS SKAŻONY 1 SZT 3 KSIĄŻKA- SPIRYTUS VINI 1 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: ZAKRAPLACZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZAKRAPLACZ NA BUTELKĘ 600 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.