eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2010 r.



Ogłoszenie z dnia 2010-02-11

Śmigiel: Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 39252 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie, tel. 065 5180003, faks 065 5189823.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wyceną nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2010 roku wg poniższych zasad: PAKIET I 1) wykonanie opinii szacunkowych wyceny nieruchomości 2) aktualizacja opłat za wieczyste użytkowanie 3) wycena nieruchomości do postępowania w sprawie przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości PAKIET II 1) wycena nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych czynności wg szacunkowych ilości: PAKIET I 1) Wyceny pojedynczych działek gruntowych - szt. 5 2) Wyceny zbioru działek gruntowych, leżących obok siebie, w tym: - za pierwszą działkę - szt. 3 - za każdą kolejną - szt. 9 3) Wyceny gruntów rolnych - szt. 18 4) Wyceny lokali mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych (lokal + grunt) w tym: - za pierwszy lokal - szt. 10 - za każdy następny - szt. 34 5) Projektów podziału budynków na samodzielne lokale: - za każdy lokal szt. 74 6) Aktualizacji opłat za wieczyste użytkowanie, dla pojedynczej nieruchomości - szt.15 7) Wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 października 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr 175, poz. 1459 ze zm.), dla pojedynczej nieruchomości - szt. 5. PAKIET II 1) Wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz.U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.), dla pojedynczej nieruchomości - szt. 30..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WYCENA Jan Pęczak, ul. Młyńska 1/1E, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55020,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WYCENA Jan Pęczak, ul. Młyńska 1/1E, 64-000 Kościan, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wystąpił w trybie zapytania o cenę do pięciu wykonawców świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi, które świadczy wielu wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.