eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji w rejonie ul. Klonowej i Działkowej w Środzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39250

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Środa Śląska: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji w rejonie ul. Klonowej i Działkowej w Środzie Śląskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina i Miasto Środa Śląska, do kontaktów: Krzysztof Chodorowski, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3173052 w. 52, fax 071 3173405, e-mail: robert@biuroserwis.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Środa Śląska, Krzysztof Chodorowski, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. (071) 39 60 714, fax (071) 31 73 405. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Środa Śląska, Bogusława Maliszewska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. (071) 39 60 724, fax (071) 31 73 405, e-mail: izp_zap@srodaslaska.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do posesji w rejonie ul. Klonowej i Działkowej w Środzie Śląskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Środa Śląska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy: a) kanalizacja sanitarna - rurociąg z rur PVC SN 8 fi 200mm, L=740m, - rurociąg z rur PVC SN 8 fi 160mm, L=27m, - rurociąg z rur PE80 SDR 26 fi 225mm, L=53m, - rurociąg z rur PE80 SDR 26 fi 90mm, L=3m - rurociąg - przyłącza do posesji z rur PVC SN 8 fi 200mm, L=4m, - rurociąg - przyłącza do posesji z rur PVC SN 8 fi 160mm, L=138m, - studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200, szt. 1, - studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000, szt. 30, - studnie rewizyjne z PP fi 315, szt. 21, b) pompownia ścieków o wydajności Qmax=18dm3/s i wysokości podnoszenia H=10m c) zasilanie pompowni ścieków c) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone przez wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający będzie żądać od wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii, gdy zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Wymagane dokumenty: 1.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualna informacja z Krajowego rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane należycie (protokoły końcowego odbioru robót) 7.wykaz osób, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia 8.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową -wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy: a) kanalizacja sanitarna - rurociąg z rur PVC SN 8 fi 200mm, L=740m, - rurociąg z rur PVC SN 8 fi 160mm, L=27m, - rurociąg z rur PE80 SDR 26 fi 225mm, L=53m, - rurociąg z rur PE80 SDR 26 fi 90mm, L=3m - rurociąg - przyłącza do posesji z rur PVC SN 8 fi 200mm, L=4m, - rurociąg - przyłącza do posesji z rur PVC SN 8 fi 160mm, L=138m, - studnie rewizyjne żelbetowe fi 1200, szt. 1, - studnie rewizyjne żelbetowe fi 1000, szt. 30, - studnie rewizyjne z PP fi 315, szt. 21, b) pompownia ścieków o wydajności Qmax=18dm3/s i wysokości podnoszenia H=10m c) zasilanie pompowni ścieków d) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych ) 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty i dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. 2.Wykonawca może wnieść wadium następujących formach: 3.1 pieniądzu 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem 3.3 pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej 3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.4. gwarancjach bankowych 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PKO BP O/Środa Śląska 79 10205242 0000 2802 0158 7898. 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, zgodnej z pkt 3 wykonawca zobowiązany jest oryginał wadium umieści w ofercie jako załącznik do oferty. Wadium musi być ważne przez okres 60 dni (okres związania z oferta), licząc od terminu składania ofert. 5. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zwarcia umowy, p o ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj.: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki, jeżeli wykaże, że: 2.1. jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania robót budowlanych, 2.2nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 2.3zatrudnia co najmniej jedna osobę na stanowisku kierowniczym, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego, jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiada uprawnienia w zakresie kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem, 2.4wykonał z należyta starannością w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , opacznej wartością nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.aktualna informacja z Krajowego rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane należycie (protokoły końcowego odbioru robót) 7.wykaz osób, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia w tym min.: a.kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych osoby, która będzie kierowała wykonaniem robót stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b.dokument potwierdzający, że osoba, która będzie kierowała robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia posiada kwalifikacje w tym zakresie. 8.informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową -wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10.dokument potwierdzający wniesienie wadium, a w szczególności zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium w pieniądzu 11.oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 12. zaakceptowany projekt umowy 13.kosztorys ofertowy 14.oświadczenie o przedłożeniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego PKO BP 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466 lub w kasie Urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:00, Środa Śląska Pl. Wolności 4 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.