eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › budowa oświetlenia drogowego na osiedlu mieszkaniowym Westerplatte - Hubalczyków w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39244

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: budowa oświetlenia drogowego na osiedlu mieszkaniowym Westerplatte - Hubalczyków w Słupsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Janusz Roszyk, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:realizacja zadań własnych gminy obejmujących sprawy gminnych dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa oświetlenia drogowego na osiedlu mieszkaniowym Westerplatte - Hubalczyków w Słupsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle mieszkaniowe Westerplatte - Hubalczyków w Słupsku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego na osiedlu mieszkaniowym WESTERPLATTE - HUBALCZYKÓW w Słupsku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi spełnić wymagania zawarte w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje ulice: F. Szafranka (dł. 610m), E. Łady - Cybulskiego (dł. 300m), M.Aluchny - Emelianow (dł. 530m), W.Kijowskiego (dł. 110m), W. Kwapisza (dł. 110m), S.Repelowskiego (dł. 110m), A.Trzeciak (dł. 200m), Ks. J. Ziei (dł. 190m), T. Czaplińskiego (dł. 220m), I. Bogdanowicza (dł. 210m), J. Posmykiewicza (dł. 400m), S. Sojki (dł. 290m), S.Szarmacha (dł. 410m). Zadanie polega na opracowaniu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót całości przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podziału robót na dwa etapy realizacji oraz wykonanie robót ujętych w I etapie w 2006r. i robót ujętych w II etapie w 2007r. Termin wykonania w 2006 roku w/w projektu i I etapu - 60 dni, liczac od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania w 2007 roku II etapu - 30 dni (z maksymalnym terminem zakończenia robót do końca maja 2007r.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe wymienione w pkt 2 niniejszego rozdziału. 2.Minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Doświadczenie: 2.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - roboty ogólnobudowlane w zakresie obiektów liniowych - linii elektroenergetycznych. 2.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące przebudowy sieci elektroenergetycznych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 PLN. 2.2. Potencjał kadrowy:Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem zawodowym odpowiednim do stanowisk jakie zostaną mu powierzone i tak: Lp.Stanowisko (uprawnienia, minimalne wykształcenie)Minimalne kwalifikacje zawodowe: 1.projektant branży elektrycznej (uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji urządzeń elektrycznych oraz energetycznych)- wykonał 1 kompletną dokumentację projektową (projekt budowlany i wykonawczy); 2.projektant sprawdzający branżę elektryczną (uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji urządzeń elektrycznych oraz energetycznych) wykonał 1 kompletną dokumentację projektową (projekt budowlany i wykonawczy); 3.kierownik budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych)3 realizacje robót w zakresie oświetlenia drogowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; 4. nadzór geodezyjny (geodeta uprawniony w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych)3 realizacje robót. 2.3. Potencjał techniczny:Dysponują sprzętem do wykonania oświetlenia drogowego: 1)żuraw samochodowy - min.1 szt.; 2)samochód specjalny linowy z platformą i balkonem - min. 1 szt.; 3)spawarka transformatorowa do 500A - min. 1 szt.; 4)zagęszczarka wibracyjna spalinowa 70m3/h - min. 1 szt.; 5)ręczny zestaw świdrów do wiercenia poziomego otworów - min. 1 szt. 2.4. Potencjał ekonomiczny: 2.4.1.Dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 100.000zł.2.4.2.Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie \Rachunku zysków i strat\ - pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto i zrównane z nimi\ lub w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni roczny obrót z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony kserokopiami dokumentów w składanej ofercie w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 3.1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3.2.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą \spełnia\ albo \nie spełnia\; 3.3.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 3.3.1. warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3.3.2.warunki określone w pkt 2.1.1, 2.2, 2.3, 2.4 muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3.3.3.w przypadku pkt 2.1.2. warunek będzie spełniony, jeżeli każdy z nich wykaże wykonanie określonej liczby zamówień obejmujących zakres zbliżony do tego, jaki przyjmują na siebie w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia (wykazane przez członków konsorcjum zadania nie będą zsumowane, natomiast wartość tych zadań będzie łączona); 3.4.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; 3.5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą; Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać wykonawcy: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp wykonawca przedkłada: 1.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 i 4 do SIWZ; 1.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada: 2.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2.2.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2.3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.4.Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca przedkłada: 3.1.Bilans i rachunek zysków i strat w przypadku wykonawców sporządzających sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (załącznik nr 9 do SIWZ dla wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania). 3.2.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Pozostali wykonawcy, dokumenty o których mowa w pkt 1 - 3 niniejszego rozdziału przedkładają zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 6.Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi określone w art. 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie zamwiającego. Opłata za SIWZ pobierana jest w przypadku jej powielenia i przesłania na prośbę wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego sala konferencyjna nr 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.