eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › modernizacja świetlicy wiejskiej w Przybymierzu wraz z budowa boiska sportowego i placu zabaw



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39231

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogród Bobrzański: modernizacja świetlicy wiejskiej w Przybymierzu wraz z budowa boiska sportowego i placu zabaw Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowogród Bobrzański, do kontaktów: Andżelika Surman , Marian Pająk, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3290962, fax 068 3276663, e-mail: now.bobrz.um@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): now.bobrz.um@post.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urzad Miejski, Andżelika Surman, Marian Pająk, ul.Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrz., woj. lubuskie, tel. 068 329-09-62, fax 068 327-66-63. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja świetlicy wiejskiej w Przybymierzu wraz z budowa boiska sportowego i placu zabaw. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Przybymierz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja i rozbudowa świetlicy wiejskiej oraz budowa boiska sportowego i placu zabaw 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art.22 ustawy-prawo zamówien publicznych ( Dz.U.numer 79 poz. 551 z dnia 10 maja 2006 roku ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Boisko sportowe o nawierzchni trawiasto klepiskowej o wymiarach 107 x 70 metrów z pełno wymiarowymi bramkami, plac zabaw o nawierzchni trawiastej z urządzeniami zabawowymi w postaci piaskownicy i hustawek oraz wyposażony również w ławki i kosze na śmieci.Rozbudowa istniejącej świetlicy i częsc sanitarną. Wymiana pokrycia dachu oraz stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji elektrycznej w istniejącym obiekcie. Wykonanie przyłącza wodnego i kanalizacyjnego oraz szczelnego zbiornika bezodpływowego o pojemności 9 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000 pln 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie moga sie ubiegac którzy spelniaja nastepujące warunki;1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i2 Ustawy PZP. 2.spełniają wymagania w zakresie art.22 ust.1 Ustawy PZP. 3. dokumenty stwierdzajace,że osoby które bedą wykonywac zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 4. wykaz minimum dwóch wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. robót budowlanych ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załaczeniem dkumentów potwierdzajacyc,że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 100 % ofereowanej ceny brutto. 6. Udzielą 36 - mieciecznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 7 Do wykonania zamówienia zaproponują materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż opisane w przedmiocie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymoaganych od wykonawcy określony został w/g formuły spełnia - nie spełnia. Nie spelnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 16 SIWZ i przedstwionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spelnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać nastęopujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z orginałem ich odpisy lub kopie: 1. Ofertę zgodną z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oswiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie z działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem tereminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z KRK lub równoważnego zaświadczenia z własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustwy PZP, wystawionej nie wcześniej jak 6 m-cy przed upływem składania ofert. 5. Aktualnej informacji z KRK lub równoważnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy PZP, wystawionej nie wczesniej jak 6 m-cy przed upływem składania ofert. 6Wykaz minimum dwóch wykonanych w okresie 5 ciu lat robót budowalnych ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie ), odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane nalezycie.7. Zaświadczenie własćiwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddzialu Zakladu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oplat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądz zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych platności, względnie wstrzymanie w calosci wykonania decyzji organu podatkowego-wystawionych nie wczesniej niz 3 miesiące przed uplywem terminu składania ofert. 8.Informacja w banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzajacej wysokośc posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niz 3 miesięcy przed upływem skladania ofert. Wykonawca jest zobowiązany posiadac środki plynne lub mozliwosć zaciagniecia kredytu w wysokosci 100 % oferowanej ceny brutto. 9.Dowód wplacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niz pieniadz oryginał dokumentu nalezy złozyć w pokoju Nr 15 w siedzibie Zamawiającego. a do oferty załączyć kserokopie dokumentu. 10.Kosztorys oferowany sporządzony na podstawieobowiązujacych cenników z rozbiciem na R, M, S. 11. Dane kierownika lub kierowników robót wraz z jego uprawnieniami i dokumentem potwierdzajacym przynalezność do izby zawodowej Inżynierów i Technikow Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nowogrodbobrz.pl Nr. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Dowów wplacenia/ wniesienia wadium. W przypadku wniesienia go w innej formie niż pieniadz oryginal dokumentu należy złozyć w pokoj Nr 15 w siedzibie Zamawiajacego, a do oferty załaczyc kserokopie dokumentu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 10:00, Urzad Miejski w Nowogrodzie Bobrzanskim ul. Slowackiego 11, pok. nr.2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja współfinansowana z Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej- Sekcja Gwarancji,Priorytet 2; Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, Dzialanie; Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa narodowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.