eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › budowa budynku mieszkalnego -Leśniczówka Mokrzec- na działce nr 178/3 obręb Międzychód Nadleśnictwo



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39229

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzychód: budowa budynku mieszkalnego -Leśniczówka Mokrzec- na działce nr 178/3 obręb Międzychód Nadleśnictwo Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Międzychód, do kontaktów: Ireneusz Woźny, Oś. Przedlesie 12, 64-400 Międzychód, tel. 095 7482091 lub 2092, e-mail: miedzychod@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządzjący wł. Skarbu Państwa - Gospodarka leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna; Inne:Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku mieszkalnego -Leśniczówka Mokrzec- na działce nr 178/3 obręb Międzychód Nadleśnictwo. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Mokrzec gm. Międzychód woj. wielkopolskie działka nr 178/3 obreb Międzychód Nadleśnictwo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek mieszkalny wraz z częścią administracyjną o powierzchni zabudowy 126,50m2. (w tym powierzchnia administracyjna 19,20m2) powierzchnia użytkowa 150,40m2. kubatura 532m3. wraz z instalacjami i przyłączami.(elektryczne, wod-kan,). Budynek parterowy z użytkowym poddaszem, wolnostojący,iepodpiwniczony. Budynek będzie budowany w technologii tradycyjnej, z pustaków ceramicznych, konstrukcja dachu drewniana,pokrycie z dachówki ceramicznej, stolarka drewniana. Szczegółowy opis podmiotu zamówienia ( zakres robót ) został opisany w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysie nakładczym, stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm./, (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym zakresie (budownictwo mieszkaniowe) i wartości ponad 200 000zł każde -minimum 3 zadania wraz z załączonymi referencjami potwierdzającymi również wartość brutto wykonanych prac. (wg załącznika nr 4) d)wykaz potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe personelu kierowniczego wraz z załączonym zaświadczeniem przynależności do PIIB. (załącznik nr 5) e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)potwierdzenie wpłaty wadium. 2)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych \za zgodność z oryginałem\ przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek mieszkalny wraz z częścią administracyjną, parterowy z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy 126,50m2. powierzchnia użytkowa 150,40m2. kubatura 532m3. wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami. Powierzchnia administracyjna wynosi 19,20m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane , zgodnie z art. 46 PZP. 2) Warunki udziału Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, iż warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że a)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 3 roboty budowlane, potwierdzone referencjami, podobne do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,- PLN brutto każda. Przez roboty podobne zamawiający rozumie roboty polegające na budowie - budynków mieszkalnych. b)dysponuje co najmniej: -1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm./, (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c)wkaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym zakresie (budownictwo mieszkaniowe) i wartości ponad 200 000zł każde -minimum 3 zadania wraz z załączonymi referencjami potwierdzającymi również wartość brutto wykonanych prac. (wg załącznika nr 4) d)wykaz potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe personelu kierowniczego wraz z załączonym zaświadczeniem przynależności do PIIB. (załącznik nr 5) e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f)potwierdzenie wpłaty wadium. 2)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie zamawiającego zainteresowany otrzyma SIWZ w pokoju nr 6 nadleśnictwa, w terminie do 5 dni od daty otrzymania przez zamawiającego pisemnego wniosku o jej przekazanie i przedstawienie dowodu wpłaty na konto PKO Bank Polski S.A. o/Międzychód 21 1020 4144 0000 6002 0043 3250, lub w kasie Nadleśnictwa Międzychód. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 25.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 09:30, Przedlesie 12. 64 - 400 Międzychód - świetlica II piętro. (siedziba zamawiającego).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.