eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Przygotowanie, transport i dostarczanie na oddziały szpitalne posiłków, numer postępowania 12/DZP/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Żory: Przygotowanie, transport i dostarczanie na oddziały szpitalne posiłków, numer postępowania 12/DZP/2016
Numer ogłoszenia: 39225 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o. , ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, faks 032 4341271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoz.zory.pl - bip.mzoz.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej/Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, transport i dostarczanie na oddziały szpitalne posiłków, numer postępowania 12/DZP/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sporządzanie, przygotowanie posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2015r. Poz. 594 z późn. zm.), 2. Dowóz, transport posiłków przez Wykonawcę do Zamawiającego. 3. Dostarczanie posiłków do wyznaczonych kuchenek na poszczególnych oddziałach w pojemnikach typu GN umieszczonych w pojemnikach termoizolacyjnych. 4. Szacunkowa ilość posiłków dla pacjentów w okresie 24 miesięcy - około 46 500 osobodni +/- 10% 5. Szacunkowa ilość posiłków dla Sali rodzinnej w okresie 24 miesięcy- około 480 osobodni 6. Szacunkowa ilość posiłków odpłatnych w okresie 24 miesięcy - około 410 posiłków. 7. Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości -10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI 03 1050 1070 1000 0023 5654 4151 z dopiskiem PN 12/DZP/2016 - Przygotowanie transport i dostarczanie na oddziały szpitalne posiłków 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5. 7. Wykonawcy, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej Zamawiający zwraca wadium na jego pisemny wniosek skierowany do Działu Księgowości Finansowej 8. Zamawiający wymaga by potwierdzenie złożenia w terminie wadium złożone było wraz z ofertą. 9. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna, należy zdeponować w Dziale Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów Zamawiającego (drugie piętro budynku szpitala przy ul. Dąbrowskiego 20) lub w odrębnej kopercie dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się, zgodnie z art. 61 i 62 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.) posiadaniem aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków od surowca do gotowej potrawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować: 1. co najmniej dwoma samochodami posiadającym decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą dopuszczenie ich do przewozu posiłków, 2. dwoma kierowcami, którzy posiadają aktualne badania sanitarne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykaże, że dysponuje: 1. co najmniej 3 pracownikami legitymującymi się minimum 3- letnim stażem pracy na stanowiskach związanych ze zbiorowym żywieniem w placówkach służby zdrowia 2. dyplomowanym dietetykiem z wykształceniem co najmniej średnim z minimum 3 letnim stażem na stanowisku dietetyka związanym ze zbiorowym żywieniem w placówkach służby zdrowia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 200 000, 00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług cateringowych - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, zgodnie z Ustawą Pzp. Zmiana nie może dotyczyć istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach. a) zmiana formy prawnej, zmiana nazwy, firmy, zmiany adresu Zamawiającego lub Wykonawcy - spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonane zmiany; b) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego - pisemna informacja z podaniem nowych danych , zmiana nie wymaga spisania aneksu do umowy; c) obniżenie ceny netto przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia netto Wykonawcy, dostawa asortymentu po cenach netto, niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w SIWZ i umowie, podpisanie aneksu do umowy; 3. Zgodnie z art. 142 ust. 5 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian do zawartej umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (cen jednostkowych) w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług - zmianie będzie ulegać tylko cena brutto, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - pod warunkiem, że Wykonawca wykonuje zamówienie przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę z wynagrodzeniem w wysokości nie wyższej niż wynagrodzenie minimalne, jeżeli zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego będzie wyższa niż 5%, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 4. W przypadku wystąpienia sytuacji wskazanych w ust. 3 lit. a , zmiana ceny będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy. 5. W przypadku wystąpienia sytuacji wskazanych w ust. 3 lit. b lub lit. c zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na wniosek strony, z zachowaniem zasad opisanych w ust. 6 i nast. 6. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania, że wymienione w ust. 3 zmiany będą miały bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 7. Wniosek o zmianę wynagrodzenia Wykonawcy musi być sporządzony na piśmie. 8. Wniosek , o którym mowa w ust. 7 musi zawierać : a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, w szczególności wykazanie, że zmiany wpływają bezpośrednio na koszty wykonywania przedmiotu umowy, c) szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem skutków wymienionych w ust. 3 lit. b lub lit. c zmian. 9. Na żądanie drugiej strony, strona składająca niosek winna niezwłocznie przedstawić drugiej stronie kopię dokumentów źródłowych w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy. 10. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy , pod rygorem nieważności takiej zmiany 11. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do danych zawartych we wniosku, w celu dojścia do porozumienia strony podejmą negocjacje, mające na celu zapewnienie, aby wprowadzana zmiana wysokości wynagrodzenia była adekwatna do zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zasad podlegania ubezpieczeniom lub wysokości składek na ubezpieczenia i rzeczywistego wpływu tychże zmian na wysokość kosztów wykonania przedmiotu umowy. 12. Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonana w trybie przewidzianym w ust. 5 do 11 nastąpi: a) od dnia wejścia w życie przepisów uzasadniających dokonanie zmian - jeśli wniosek, o którym mowa w ust. 7 wpłynie do adresata w terminie do 30 dnia od dnia wejścia w życie przepisów, b) od dnia wpłynięcia wniosku, o którym mowa w ust. 7 - jeśli wniosek wpłynie do adresata po upływie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzoz.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Rozliczania Umów , MZOZ w Żorach Sp. z o.o., 44-240 Żory, ul. Dąbrowskiego 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu MZOZ w Żorach Sp. z o.o. ( drugie piętro budynku szpitala) w godzinach od 08:00 do 14:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.