eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Budowa Zespołu Szkół w Pysznicy wraz z halą sportową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Pysznica: Budowa Zespołu Szkół w Pysznicy wraz z halą sportową
Numer ogłoszenia: 39209 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica , ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, faks 015 8410017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Zespołu Szkół w Pysznicy wraz z halą sportową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych, wykonania zagospodarowania terenów zielonych oraz dostarczenia i montażu wyposażenia hali sportowej i sali ćwiczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr I dotyczącym ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Dla zadania częściowego nr 2: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonywaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o średniorocznej wartości co najmniej: 0,5 mln. zł. - w odniesieniu do części 1 zamówienia, 1,5 mln. zł. - w odniesieniu do części 2 zamówienia, W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą (spełnia/nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie podpisuje pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 3. Wykaz robót, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, informujący o wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o wartości co najmniej: 0,5 mln. zł. - w odniesieniu do części 1 zamówienia, 1,5 mln. zł. - w odniesieniu do części 2 zamówienia. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek i złożyć wykaz robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.bip.info.pl w zakładce [zamówienia publiczne].
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, Pysznica, ul. Wolności 295. Wnioski o przekazanie SIWZ należy składać na w/w adres lub faxem: (015)8410013. Opłata za SIWZ wynosi 500,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul.Wolności 277, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. UWAGA !!! dotycząca terminu wykonania Części nr 2 zamówienia. Część 2 zamówienia należy wykonać w terminie - do 31 maja 2010 roku, z wyjątkiem: a) robót dotyczących hali sportowej, które należy wykonać do dnia 15 lipca 2009 roku, b) dostawy i montażu wyposażenia hali sportowej i sali ćwiczeń, które należy wykonać - do 15 sierpnia 2009 roku..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podłogi hali gimnastycznej i sali ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ok. 1240 m2 podłogi sportowej w formie parkietu dębowego na tzw. (ślepej podłodze) Montaż i obrobienie w podłodze gniazd do mocowania elementów wyposażenia hali sportowej - 12 kpl. Trzykrotne lakierowanie posadzki i cokołów sali antypoślizgowym lakierem chemoutwardzalnym o wysokich parametrach użytkowych - ok. 1270m2 Malowanie posadzki sali gimnastycznej - linie boisk, napisy itp. - ok. 1070m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlano - wykończeniowych oraz dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej i sali ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykopy pod fundamenty - 310 m3, Betonowanie ław i ścian fundamentowych betonem B-20 - ok. 110 m3, ściany budynków wielokondygnacyjnych z pustaków ceramicznych Max/220 - 447 m2, ściany zewnętrzne - warstwa z cegły kratówkai - 548m2, stropy z płyt żelbetowych otworowych prefabrykowanych - 6,2 kN/m2 - pow. Płyt stropowych 803,1 m2 (103 elementy), drewniana konstrukcja dachu: murłaty 12x12 cm - 80,0m, płatwie 16x14 cm - 165 m, słupy 14x14 cm - 32,0 m, miecze 10x10 cm i kleszcze 15x5 cm - 268 m, krokwie 15x8 cm - 598 m, łaty 8x3,2 cm - 456 m2, kontrłaty 8x 3,2 cm - 528 m2, pokrycie dachu blachami trapezowymi T55 grub. 0,75 mm - 527 m2, rynny dachowe - 80,0 m, dostawa i montaż okien PCV - 188 m2, dostawa i montaż przeszklonych ścianek aluminiowych - 16 kpl., dostawa i montaż balustrad ze stali nierdzewnej - 190 mb, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych metalowych typu ZK pełnych - 96 kpl., dostawa i montaż drzwi wewnętrznych metalowych typu ZK szklonych - 48 kpl., ścianki działowe - ok. 390 m2, osadzenie podokienników z marmuru syntetycznego szer. 40 cm - 363,60 m, tynki zwykłe wewnętrzne III kat. ścian - ok. 10030 m2, tynki zwykłe wewnętrzne III kat. stropów, belek, - ok. 5360 m2, gładź gipsowa na tynkach ścian i sufitów - 2-warstwowa - 15530 m2, wyprawa z tynku żywicznego mozaikowego na lamperiach - 3013 m2, trzykrotne malowanie farbą akrylową o wysokiej odporności na szorowanie - 12390 m2, posadzki z płytek antypoślizgowych - 520 m2, posadzki z wykładziny PCV obiektowej - 3600 m2, tynki zewnętrzne zwykłe III kat - 3180 m2, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych - 3180 m2, dostawa i montaż windy osobowej - 1 kpl., wykonanie chodników i parkingów z kostki brukowej - 2537,50 m2, wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych - 348 m, wykonanie ogrodzenia z przęseł metalowych - ok. 120 mb, wykonanie trawników dywanowych - 3058 m2, sadzenie drzew i krzewów - 610 szt., instalacja c.o.: montaż 216 szt. grzejników KERMI FTV, grzejnik łazienkowy 500 W - 1 szt., szafki z rozdzielaczami podtynkowe - 19 sztuk, głowice termostatyczne - 217 szt., rurociągi z tworzyw sztucznych w otulinach Thermaflex FRZ - 875m, instalacja wody zimnej i ciepłej: rurociągi stalowe ocynkowane - 395m, rurociągi z tworzyw sztucznych - 928 m, baterie umywalkowe i zmywakowe stojące - 101 szt., zawory hydrantowe we wnęce z szafką - 17 kpl., otuliny Thermaflex FRZ - 849 m, otuliny Thermacompact S-2 - 679 m, kanalizacja sanitarna: wykopy liniowe - 216 m3, rurociągi pvc kanalizacyjne w wykopach - 150m, rurociągi pvc kanalizacyjne na ścianach - 654 m, umywalki porcelanowe - 80 kpl., zlewozmywaki z blachy nierdzewnej na szafce - 19 kpl., ustęp z płuczką typu (kompakt) 35 kpl., pisuar pojedynczy - 12 kpl., instalacja wewnętrzna gazu ziemnego: rurociągi stalowe - 122m, Instalacje elektryczne: montaż 18 tablic rozdzielczych, montaż puszek instalacyjnych - 1386 szt., przewody wtynkowe i kabelkowe - 11205 m, wykonanie rurażu TV, radiowęzła i telefonicznego - przewody kabelkowe 2960 m, instalacja odgromowa - przewody instalacji odgromowej 1140 m, uziomy powierzchniowe poziome 430 m, wykonanie systemu monitoringu wizyjnego - 35 kamer wewnętrznych kopułowych, 10 kamer zewnętrznych, multiplekser wizyjny 3 kpl, monitor 1 szt., wykonanie instalacji informatycznej w 2 pracowniach komputerowych i 2 pracowniach przedmiotowych i pomieszczeniach administracyjnych. Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej i sali ćwiczeń Dostawa i montaż - przegroda rozsuwana dzieląca salę - wym. 25,0 x 8,0 m - sterowana elektronicznie - 2 szt. Dostawa i montaż - ruchome piłkochwyty z ciężkiej siatki wraz ze stelażami - wym. 22,0 x 8,0 m - 4 szt., w tym 2 szt. sterowane elektronicznie. Dostawa i montaż - tablice do koszykówki na boisko główne - podwieszane i sterowane elektronicznie - 1 kpl. Dostawa i montaż - tablice do koszykówki na boiska boczne - składane i regulowane - sterowane elektronicznie - 3 kpl. Dostawa i montaż - komplet do piłki siatkowej na boisko główne, tj. słupki montowane w podłodze z możliwością szybkiego demontażu, naciągi, siatka i stojak dla sędziego - 1 kpl. Dostawa i montaż - komplety do piłki siatkowej na boiska boczne, tj. słupki montowane w podłodze z możliwością szybkiego demontażu, naciągi i siatki - 3 kpl. Dostawa i montaż - drabinki gimnastyczne z drewna twardego - montowane na stelażu metalowym będącym w komplecie - 44 mb Dostawa i montaż - siatka nad drabinkami - wym. 44,0 x 5,0 m Dostawa i montaż siedzisk trybuny - siedziska atestowane z tworzywa sztucznego z oparciami - łącznie z podstawami systemowymi - kotwienie w podłożu betonowym pokrytym płytkami - 336 szt. Dostawa i montaż ławek szatniowych do zaplecza hali sportowej - 22 m Dostawa i montaż w sali ćwiczeń - zestaw sprzętu wielofunkcyjnego do ćwiczeń rehabilitacyjno-siłowych i ruchowych wg specyfikacji - dopuszczony do użytkowania w warunków szkolnych i na trwale połączony z podłożem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.