eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Łódź: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa.
Numer ogłoszenia: 392096 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361082 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej oraz przeprowadzenie doradztwa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się trzy części: Część 1- kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej Część 2-przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody, Część 3-przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole. Termin realizacji - Część 1 - od 24.10.2012r. -30.11.2012r. - Część 2 - od 01.10.2012 r - 31.12.2012 r. - Część 3 - od01.10.2012r - 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część 1 Część 1 obejmuje 4 pakiety: Pakiet A. Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP -Zamawiający wymaga zorganizowania pokazu mody dla 8-12 kolekcji; każda kolekcja - nie więcej niż 10 sylwetek. - Termin realizacji: 1 dzień w terminie jesiennej edycji Fashion Week, tj. w terminie 24-28 października 2012 r. - miejsce: sala o widowni min. 500 osób w centrum Łodzi z możliwością zainstalowania wybiegu o długości 15 m Zamawiający zaleca, aby organizowany pokaz mody wpisany był w kalendarz imprez Fashion Week. - Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1. zapewnienie minimum 20 osób (modelek i modeli) do obsługi pokazu oraz wcześniejszych przymiarek i prób. 2. profesjonalna obsługa garderoby w ilości 6 osób, w tym osoby kierującej zapleczem z doświadczeniem w podobnych imprezach (w zakresie ich obowiązków - organizacja przymiarek, zabezpieczenie garderoby, odpowiedzialność za kolekcje, przygotowanie kolekcji do pokazu, oddanie kolekcji autorom), 3. zapewnienie fryzjerskiej obsługi pokazu w postaci min. 8 osób z doświadczeniem w podobnych imprezach, 4. zapewnienie do obsługi pokazu min. 8 profesjonalnych makijażystów, 5. zapewnienie profesjonalnej ekipy oświetleniowej oraz sprzętu oświetleniowego i przyłączy elektrycznych, w skład których wchodzi światło efektowe oraz oświetlenie podstawowe białe, 6. zapewnienie obsługi nagłośnienia i sprzętu dźwiękowego z tzw. systemem liniowym wraz ze stołem mikserskim, 7. zapewnienie dźwiękowca do wykonania montaży dźwiękowych, 8. zapewnienie reżysera pokazu - osoby z doświadczeniem w podobnych imprezach, 9. budowa i wykonanie scenografii, która zawierać będzie ścianę wizyjną o powierzchni min. 8 m2, umieszczoną w centralnym miejscu sceny oraz dwóch ścian bocznych o wymiarach min. 3 x 4 metry, 10. budowa i przygotowanie do pokazu wybiegu o długości min. 15 m, 11. zapewnienie obsługi ściany wizyjnej wraz z mikserem obrazu oraz wykonanie montaży filmowych do emisji podczas pokazu, 12. obsługa PR gwarantująca obecność min. 8 dziennikarzy mediów ogólnopolskich zajmujących się tematyką modową oraz min. 10 dziennikarzy portali internetowych. 13. obsługa serwisu foto, w tym zapewnienie zdjęć z pokazu, tj. przynajmniej 4 sylwetek z każdej z kolekcji. 14. przygotowanie komunikatów prasowych po imprezie i wysyłka do portali tematycznych, agencji prasowych, dzienników i magazynów tematycznych o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim, 15. zapewnienie osoby prowadzącej imprezę - gospodarza wydarzenia spośród tzw. celebrytów -osób o rozpoznawalnym z TV wizerunku; wybór podlegać będzie akceptacji zamawiającego 16. aranżacja widowni wraz z zapewnieniem 500 miejsc siedzących 17. obsługa organizacyjna widowni 18. zapewnienie publiczności min. 500 osób - sugeruje się gości z branży przemysłu lekkiego i mediów z kraju i z zagranicy Pakiet B. Kompleksowa organizacja Giełdy projektów. W ramach pakietu B Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej o powierzchni min. 24 m2 podczas wydarzenia modowego Fashion Week w terminie 25-28 października 2012r. (na 4 dni) w obiektach związanych z Fashion Week lub w bezpośrednim sąsiedztwie. 2. Umożliwienie zaprezentowania na tej powierzchni kolekcji i portfolio dla 8 - 12 studentów ASP. 3. Wyposażenie powierzchni ekspozycyjnej w 10 stolików i 10 krzeseł, podłączenie do prądu oraz oświetlenie górne. 4. Zapewnienie aranżacji powierzchni ekspozycyjnej w postaci wybudowania jednej tylnej ściany wystawienniczej o szerokości 6 m z identyfikacją wizualną ASP i projektu Centrum Promocji Mody z uwzględnieniem. 5. Dbanie o czystość wynajętej powierzchni podczas trwania Giełdy Projektów. 6. Wykonanie i przekazanie zdjęć dokumentujących przebieg giełdy projektów dla Zamawiającego. Pakiet C - Przeprowadzenie seminarium. W ramach pakietu C Wykonawca zobowiązany będzie do: Zorganizowania 2 dniowego seminarium tematycznego dla studentów ASP Miejsce: klimatyzowana sala w centrum Łodzi dla min. 20 osób z zapewnionym ekranem i rzutnikiem Termin : 26 i 27.10.2012 Ilość godzin : 8 godzin zegarowych Kwota obejmować będzie opłacenia wszystkich kosztów związanych z wynagrodzeniem osób prowadzących w tym także : kosztów przyjazdu i noclegu. Wymagane tematy seminariów: Temat 1. Fotografia mody Osoba prowadząca: - zawodowy fotograf mody o międzynarodowym doświadczeniu, - powinna publikować swoje prace w międzynarodowych magazynach modowych i fotograficznych - powinna stale współpracować z magazynami modowymi Temat 2. Jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w branży fashion Osoba prowadząca: - powinna posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w działalności w branży e-pr, - powinna posiadać doświadczenie we wdrożeniach subdywizji produktów marketingowych powiązanych z social media: e-mail marketing, f-commerce, mobile marketing; planowaniu i wdrożenie strategii marketingowych w ramach social media; - powinna posiadać doświadczenie z zakresu wiedzy marketingowej - specjalizacja Social Media Temat 3. Analiza konsumentów modowych Szkolenie ma być oparte o analizę ulicy, mediów modowych, tygodni mody, biznesu mody, sklepów, sprzedaży online. Osoba prowadząca: przedstawiciel międzynarodowej firmy zajmującej się zawodowo analizą światowych rynków mody. Temat 4. Wyzwania Fashion Marketingu Osoba prowadząca: - powinna posiadać doświadczenie w zarządzaniu w dużych firmach odzieżowych - powinna posiadać doświadczenie we współpracy z modowymi mediami polskimi i zagranicznymi Minimalny czas trwania każdego z w.w. seminarium - 1 godz. Szczegółowy harmonogram powyższych seminariów zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Do oferty należy dołączyć życiorys zawodowy osób prowadzących seminaria potwierdzający spełnienie wymagań zamawiającego. Pakiet D - zorganizowanie kampanii promocyjnej W ramach pakietu D wykonawca zobowiązany będzie do: -Wykonania projektu oraz wykonania, zawieszenia i zdjęcia siatki wieloformatowej o wymiarach min. 850 x 400 cm (plus minus 50 cm). Siatka powinna być eksponowana przez okres 2 tygodni w terminie: 14.09 - 30.11.2012 w widocznym miejscu, przy jednym z kluczowych skrzyżowań w Łodzi np. rondo Solidarności, Rondo Lotników Lwowskich itp.. Dokładna lokalizacja zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy - Wykonanie projektu oraz wydrukowanie i rozwieszenie na terenie Miasta Łodzi plakatów o wymiarach A2 (420 x 594 mm) w ilości 1.000 szt. w terminie: od 01.10.2012 r. - Wykonanie projektu, wydrukowanie ulotki promocyjnej promującej młodych projektantów ASP biorących udział w Giełdzie Projektów, format A5 (148 x 210 mm), nakład 7000 szt. oraz jej dystrybucja w min. 50 różnych miejscach na terenie Łodzi, które stanowią instytucje kulturalne, miejsca propagowania kultury i sztuki oraz miejsca spotkań środowisk artystycznych i studentów Szczegółowy harmonogram wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Część 2 Część 2 obejmuje przeprowadzenie doradztwa dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody. Ilość godzin - 60 h zegarowych Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Wymagania dotyczące osoby prowadzącej doradztwo: - wyższe wykształcenie - minimum 10-cio letnie doświadczenie w branży mody w tym doświadczenie w organizacji pokazów - minimum 10-cio letnia współpraca z zagranicznymi partnerami z branży mody w tym z projektantami, dziennikarzami modowymi Część 3 Część 3 obejmuje 4 pakiety doradztwa, polegającego na przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji dla 15 studentów ASP objętych Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój: Pakiet A. Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet B. Przeprowadzenie doradztwa nt. Automotywacja Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet C. Przeprowadzenie doradztwa nt. Radzenie sobie ze stresem Ilość godzin - 60 h zegarowych Pakiet D. Przeprowadzenie doradztwa nt.Komunikacja w zespole Ilość godzin - 51,5 h zegarowych Wymagania dotyczące osoby osób prowadzącej-ych doradztwo w pakietach A-D: - wyższe wykształcenie, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: twórczego rozwiązywania problemów, automotywacji, radzenia sobie ze stresem, komunikacji w zespole. Doradztwo polegające na indywidualnych konsultacjach dla studentów - członków klastra ma być świadczone w okresie od 01.10.2012 do 31.12.2012 r. Harmonogram doradztwa zostanie ustalony z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za realizację całego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.50.00 - Usługi w zakresie organizacji pokazów mody 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - infrastruktura, oraz Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, - Oś Priorytetowa III - Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość III.4. Rozwój Otoczenia Biznesu, oraz - Oś Priorytetowa V - Infrastruktura Społeczna V.4 Infrastruktura Kultury..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kompleksowa organizacja pokazu mody - konkursu dla studentów ASP, Giełdy projektów, seminarium i kampanii promocyjnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moda Forte Grupa Kreatywna I.Kubiak J.Kłak Spółka jawna, Andrzeja Struga 78/24, 90-557 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60999,88

  • Oferta z najniższą ceną: 60999,88 / Oferta z najwyższą ceną: 60999,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa nt. Możliwości rozwoju projektanta podczas międzynarodowych spotkań środowiska mody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jacek Kłak, ul. Warneńska 26, 94-215 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1439,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1439,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1439,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie doradztwa nt. Twórcze rozwiązywanie problemów, Automotywacja, Radzenie sobie ze stresem, Komunikacja w zespole

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konrad Pluciński KP KONSULTANT, ul. Łanowa 20a/8, 91-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4398,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5556,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5556,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5556,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.