eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Czarnkowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39199

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Czarnków: utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Czarnkowa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Czarnków, do kontaktów: Tadeusz Bielejewski, Pl. Wolności 6, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2552801, 2555604, fax 067 2552677, e-mail: inwestycje@czarnkow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej na terenie miasta Czarnkowa. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Koszenie i oczyszczanie terenów zielonych - 158862 m2, przycinanie żywopłotów - 3931 mb,zasadzenie i pielęgnacja kwiatów na rabatach kwiatowych - 833m2, zasadzenie i pielęgnacja kwiatów w kwietnikach betonowych - 121 szt.(85m2),pielęgnacja kwiatów wieloletnich(kwietniki z bylinami) - 194 m2, róże 39 m2,pielęgnacja drzew - 450 szt.,pielęgnacja iglaków i skupin ozdobnych - 1100 m2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Czarnków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: jak w pkt II.1.3 Opis przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 30.11.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5.000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki: 1)Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie grupy wykonawców (np. konsorcjum) należy przedstawić umowę regulująca współpracę wykonawców oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadających uprawnienia do obsługi pilarek mechanicznych, posiada doświadczenie zawodowe - poparte referencjami, potwierdzającymi, że zamówienia zostały zrealizowane z należytą starannością . Zamawiający z wykazu zrealizowanych zamówień, będzie brał pod uwagę tylko te, które zostały poparte pozytywnymi referencjami. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - należy przedłożyć informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.09.2005, cena - 4.50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 20.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2005, godzina 10:30, Urząd Miasta Czarnków, Pl.Wolności 6, sala konferencyjna na I piętrze przy Sekretariacie Burmistrza.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.