Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-01
Kraków: Przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla klientów MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 391928 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie wieczerzy wigilijnych dla klientów MOPS w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie spotkania rozwijającego kompetencje społeczne dla 50 beneficjentów projektu pn.: Streetwork - skuteczny kontakt oraz 10 pracowników zespołu zadaniowego Streetwork. Usługa obejmuje zorganizowanie spotkania wraz z usługą cateringową, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Wykonawca zapewni całą salę lub wydzieloną część odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne 2) Wykonawca zapewni lokal wyposażony w co najmniej: a) 6 stołów bilardowych, b) 2 tory do gry w kręgle, c) 2 stoły do gry w piłkarzyki. 3) Usługa obejmuje również przygotowanie, dostarczenie i serwowanie w czasie trwania spotkania wigilijnego posiłków w formie ciepłego obiadu oraz ogólnodostępnego stołu szwedzkiego, wg następującego menu dla 1 osoby: Obiad - danie główne (serwowane): a) barszcz czerwony (350ml) z uszkami grzybowymi (40g), b) pstrąg smażony na maśle z ziołami (150g), c) ziemniaki z wody, posypane koperkiem (200g), d) zestaw surówek, trzy rodzaje (330g), e) kutia (100g), f) kompot z suszonych owoców (250ml), Szwedzki stół: a) śledź po kaszubsku (60g), b) rarytas śledziowy (60g), c) sałatka Salsa (150g), d) sałatka jarzynowa (150g), e) pierogi ruskie (150g), f) pierogi z kapustą i grzybami (150g), g) kapusta z grochem (330g), h) ciasto, 3 rodzaje: piernik staropolski z bakaliami, sernik, strucla z makiem (350g), i) napoje gorące typu kawa, herbata, cukier, mleko do kawy - bez ograniczeń, j) napoje zimne, gazowane typu Pepsi/CocaCola, soki owocowe 100 %, woda mineralna niegazowana, (1000 ml), k) porcja pieczywa wiejskiego lub mieszanego (200 g.) l) owoce cytrusowe, banany (500g), 4) Wykonawca zapewni ponadto ceramiczną zastawę stołową, świąteczny wystrój sali tj.: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem, odpowiednią oprawę muzyczną i obsługę kelnerską w trakcie spotkania. 2. Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Menu: a) grochówka, 1 porcja 350 g. - 750 porcji, b) bigos, 1 porcja 350 g. - 500 porcji, c) chleb - porcja 150 g . - 1250 porcji 2) Miejsce realizacji: Al. Róż w pobliżu Placu Centralnego w Krakowie 3) Wykonawca zapewni: a) dziewięć namiotów (4 szt. - wym. 4 m x 2 m oraz 5 szt. - wym. 4 m x 6 m), b) nadmuch ciepłego powietrza do jednego namiotu o wym. 4 m x 6 m, c) ławy i stoły (miejsca siedzące umożliwiające spożycie ciepłych posiłków w jednym czasie przez 150 osób). d) transport posiłków na miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, e) obsługę w miejscu realizacji zamówienia. 4) Dostęp do energii elektrycznej oraz zgodę na zajęcia pasa drogowego zapewnia Zamawiający. 3. Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Usługa obejmuje: organizacje wieczerzy wigilijnej dla 80 osób oraz przygotowanie dla 20 osób posiłków na wynos z dowozem do miejsca zamieszkania klientów (teren Dzielnicy VIII Miasta Krakowa) 2) Wykonawca zapewni: a) salę odpowiedniej wielkości, w lokalu na terenie Dzielnicy VIII Miasta Krakowa, z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej, do której w czasie trwania spotkania nie będą miały wstępu osoby postronne b) wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. c) obsługę kelnerską i odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy. 3) Menu dla 1 osoby: Spotkanie wigilijne w lokalu a) żurek z grzybami i jajkiem (300ml) b) karp smażony z pieczarkami (180g) c) ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) d) kapusta czerwona (120g) e) pierogi ruskie (330g) f) kompot z suszonych owoców (250ml) g) kawa lub herbata (250ml) h) cukier (10g) i) mleko (30ml) j) sernik (150g) k) kosze pieczywa wiejskiego - bez ograniczeń l) na wynos dla każdego uczestnika kapusta z grochem (330g) Menu na wynos z dowozem a) karp smażony z pieczarkami (180g) b) ziemniaki z wody posypane koperkiem (200g) c) kapusta czerwona (120g) d) pierogi ruskie (330g) e) sernik (150g) f) kapusta z grochem (330g) 4. Przedmiotem IV części zamówienia jest organizacja spotkania wigilijnego dla 110 osób, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1) Wykonawca zapewni: a) transport posiłków do miejsca realizacji usługi, b) wystrój sali - stosownie do okoliczności: na stołach białe obrusy, świece wraz ze stroikiem świątecznym, z siankiem i opłatkiem oraz z zastawą ceramiczną. c) odpowiednią oprawę muzyczną - kolędy. d) obsługę w miejscu realizacji zamówienia. 2) Wykonawca przygotuje i dostarczy posiłki w następującej ilości: a) lokal na os. Na Stoku 50 - 50 posiłków b) lokal na przy ul. Wańkowicza 17 - 60 posiłków. 3) Lokale, o których mowa w pkt 2 zapewnia Zamawiający. 4) Menu dla 1 osoby: a) Zupa krem grzybowy z łazankami domowymi 500 ml b) Filet rybny panierowany 150 g c) Surówka z kapusty kiszonej z jabłuszkiem, cebulką i marchewką 150 g d) Pieczywo krojone 150 g e) Pierogi z kapustą i grzybami 6 szt f) Ryba w salsie 80 g g) Tagiatelle z makiem i bakaliami 100 g h) Kompot z suszu 200ml i) Kawa lub herbata, Cukier bez ograniczeń j) Ciasto ( piernik świąteczny, strucla makowa, ciasteczka kruche)250g 5. Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanych posiłków z uwzględnieniem wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I część zamówienia jest finansowana ze środków UE w ramach projektu Streetwork- skuteczny kontakt Szczegółowy termin realizacji zamówienia: 1) I część zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 21.12.2010 r. w godzinach od 16.00 do 20.00. Konkretną datę spotkania Wykonawca ustali w Koordynatorem Zespołu Zadaniowego Streetwork z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. 2) II część zamówienia: 18.12.2010 r. w godz. 11:00 - 14:00 3) III część zamówienia: 20.12.2010 w godz.12:00-15:00 4) IV część zamówienia: 13.12.2010. Wykonawca dostarczy i wyda posiłki w lokalu na os. Na Stoku 50 w godz. 14:00-16:00. oraz w lokalu przy ul. Wańkowicza 17 w godz. 15:30-17:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI OBEJMUJĄCEJ ZAPEWNIENIE SALI, WYŻYWIENIA I NOCLEGU PODCZAS ORGANIZACJI SZEŚCIU 2-DNIOWYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ"
- Świadczenia usług żywienia Pacjentów Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Usługi cateringowe na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Augustowie
- Sukcesywne świadczenie usług gastronomicznych i cateringowych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.