To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Mielec: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Mielcu
Numer ogłoszenia: 39190 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14582 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Mielcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek będących przedmiotem dostawy zawierają załącznik nr 1 Wykaz asortymentowo - ilościowy dla dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, zawierający nazwę artykułu wraz z opisem wymaganych jego właściwości oraz jednostkę miary.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Miejscem ich realizacji jest siedziba Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części, nieużywane, wolne od wad, kompletne, nie regenerowane, niefabrykowane, najwyższej jakości, do produkcji, których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych, potwierdzona oświadczeniem producenta że są one wytwarzane zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dotyczącą oferowanych tonerów oraz w przypadku oferowanych tuszów normami ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 19798 lub równoważnymi. Wszystkie materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem zamówienia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 9001-2008 lub ISO 14001-2004 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych lub równoważny. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero). Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu oraz w przypadku zabrudzenia sprzętu (poprzez rozsypanie się tonera lub wyciek tuszu) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, zapewnienia naprawy lub konserwacji urządzenia i następnie zwrotu naprawionego sprzętu do siedzimy Zmawiającego. Wszystkie koszty związane z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega, że materiały równoważne mogą dotyczyć wszystkich tuszów i tonerów z wyłączeniem artykułów oznaczonych jako toner LaserJet 1300, LaserJet 1320, DeskJet1280 atrament czarny, DeskJet1280 atrament kolorowy, OfficeJet 7000 kolor czarny, OfficeJet 7000 kolor żółty, OfficeJet 7000 kolor błękitny, OfficeJet 7000 kolor purpurowy. W przypadku powyższych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający dopuszcza wyłącznie materiały oryginalne, gdyż wskazane tusze i tonery są wykorzystywane do wydruku aktów prawnych (np. dokumentów Urzędu Stanu Cywilnego itp.), których okres trwałości wynosi 50 lat. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, że wydruk z zamiennika materiału oryginalnego nie zapewni tak długiego okresu czytelności aktu prawnego, dlatego też w przypadku wskazanych powyżej pozycji wymagane są oryginalne materiały eksploatacyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB MARKETING S.C. JOLANTA SZWAKOP, JAN SZWAKOP
jakie przetargi wygrała firma
PB MARKETING S.C. JOLANTA SZWAKOP, JAN SZWAKOP
- Firma XERIMA Jan Szwakop, ul. Potockiego 9B, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59016,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46701,12
Oferta z najniższą ceną: 46701,12 / Oferta z najwyższą ceną: 101200,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- 45.24 Sprzedaż i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Budowa budynku na potrzeby usług w transporcie drogowym przy ul. Szarych Szeregów w Mielcu
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: DRÓB
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: Wędliny i Mięso
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.