eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › II dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/D/201/TB/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-11

Gliwice: II dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/D/201/TB/09
Numer ogłoszenia: 391884 - 2009; data zamieszczenia: 11.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II dostawa mebli laboratoryjnych i metalowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy:OZ/D/201/TB/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz i wniesienie) i montaż mebli laboratoryjnych oraz metalowych m.in.: stołów, stołów laboratoryjnych, krzeseł, blatów roboczych, dygestoriów, szaf laboratoryjnych, szaf na chemikalia, stołów wagowych, regałów półkowych, biurka itp. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 zadań. (CPV: 39.10.00.00-3 - Meble) Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 206.000 Euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Warunki podmiotowe (wymagane warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty określone w nw. pkt. A) 1.1-2.1 zostały załączone do oferty i czy spełniają ww. wymagania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). B) Warunki przedmiotowe: (wymagane warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 3. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych odpowiadających wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczególności w zakresie zgodności z normami jakościowymi. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował: a)odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy - w zakresie nw. pkt. B)3.1-4.1; b)odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy - w zakresie nw. pkt. B) 4.2-4.4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych (wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): 1.1. Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B)Na potwierdzenie warunków przedmiotowych (wymagane oświadczenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków dotyczących przedmiotu zamówienia): 3.1. Oferta Cenowa. 4.1. Arkusz Kalkulacyjny Ceny Oferty. 4.2. Fotografie, prospekty, foldery lub katalogi wydane przez producenta (zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) w języku polskim (ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań równoważnych). 4.3. Atesty, certyfikaty, zaświadczenia: DLA ZADANIA 1: -Atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH - na blaty ceramiczne, -Zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, stwierdzający chemoodporność na minimum 25 substancji chemicznych (w tym barwników) takich jak: eozyna min.1%, czerwień kongo min. 1%, jodyna, fiolet krystaliczny min. 1%, kwas siarkowy min. 96%, kwas azotowy 70%, kwas chlorowodorowy 37%, kwas fosforowy min. 85%, wodorotlenek sodu min. 40%, chloroform, toluen, ksylen, formaldehyd min. 40%, aceton, azotan srebra min. 10%, fenol min. 85%, woda królewska, kwas nadchlorowy min. 60%, kwas bromowodorowy min. 48%,, wodorotlenek amonu min. 25%, benzyna, oleje mineralne, eter etylowy nafta, terpentyna. - Aktualny dokument, potwierdzający produkcję mebli zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 wystawiony dla producenta mebli. - Atest PZH Zakładu Ochrony Radiologicznej i Radiobiologicznej DLA ZADANIA 5: -Atest higieniczny Zakładu Higieny Komunalnej PZH - na blat. -Aktualny dokument, potwierdzający produkcję mebli zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO 9001 wystawiony dla producenta mebli. DLA ZADANIA 2: Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału A: -Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH, -Atest higieniczny Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku PZH, -Certyfikat lub zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę Materiał A jest spiekiem ceramicznym o parametrach użytkowych gwarantujących co najmniej zgodność z normami: a) EN993-1 b) EN 993-5, c) EN 993-6, d) EN 821-2, e) EN ISO 10545-14, f) EN ISO 10554-11, g) EN ISO 10545 13, -Zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, certyfikującą lub akredytacyjną, stwierdzający chemoodporność na co najmniej 25 substancji chemicznych (w tym barwników) takich jak: a) eozyna min.1%, b) czerwień kongo min. 1%, c) jodyna, d) fiolet krystaliczny min. 1%, e) kwas siarkowy min. 96%, f) kwas azotowy 70%, g) kwas chlorowodorowy 37%, h) kwas fosforowy min. 85%, i) wodorotlenek sodu min. 40%, j) chloroform, k) toluen, l) ksylen, m) formaldehyd min. 40%, n) aceton, o) azotan srebra min. 10%, p) fenol min. 85%, q) woda królewska, r) kwas nadchlorowy min. 60%, s) kwas bromowodorowy min. 48%,, t) wodorotlenek amonu min. 25%, u) benzyna, v) oleje mineralne, w) eter etylowy, x) nafta, y) terpentyna. Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału B: -Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH, -Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydany przez Zakład Higieny Komunalnej. Dla oferowanego przez Wykonawcę Materiału C: -Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH. Dla oferowanych przez Wykonawcę elementów armatury sanitarnej (typu K, M i P) -Atest Higieniczny wydany przez Zakład Higieny Komunalnej PZH. Dla oferowanych przez Wykonawcę dygestoriów (poz. 9 wykazu elementów wyposażenia meblowego) -Certyfikat zgodności wydany przez akredytowane, niezależne laboratorium, potwierdzające bezpieczną pracę dygestorium jako kompletnego urządzenia - spełnienie normy PN-EN 14175 wraz z protokołem z badań dla danego typoszeregu dygestorium 4.4. DOTYCZY WYŁĄCZNIE ZADANIA 2 a) Próbki dla materiałów A, B, C i D wraz z informacjami niezbędnymi do ich identyfikacji (trwałe oznaczenia na materiale, naklejki producentów na próbkach, oświadczenia Wykonawcy o tożsamości dostarczonych próbek) i potwierdzenia spełnienia przez nie wymogów im stawianych; tj. próbki o wymiarach min. 10 cm x 10 cm następujących materiałów: - próbka Materiału A - z lub bez zintegrowanego podniesionego obrzeża przynajmniej na jednym boku - próbka Materiału B z podniesionym obrzeżem przynajmniej na jednym boku - próbka Materiału C - próbka Materiału D z uwidocznionym przekrojem przez wszystkiej jej warstwy. b) Zestawienie materiałów: - typ, nazwa, rodzaj, model itp. materiałów A, B, C, D, E - typ, marka i model elementy armatury typu K, K1, M i P C)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.511..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 08:00, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok.511..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury i spełnienia warunków umowy. Wystawianie faktur za dostawy częściowe jest możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Stoły laboratoryjne - RIE4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli laboratoryjnych m.in.: stołu wyspowego, stołów przyściennych, krzeseł. Wartość niniejszego zadania nie przekracza wartości 14.000 Euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Meble laboratoryjne - RCH 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli laboratoryjnych m.in.: stołów laboratoryjnych przyściennych, dygestoriów, stołów wagowych antywibracyjnych, szaf laboratoryjnych, pryszniców bezpieczeństwa, szaf na chemikalia, szaf na butle gazowe, itp.; w podziale na dwa etapy: I etap realizacji zamówienia: laboratorium nr 14, II etap realizacji zamówienia: laboratoria nr 65a i 65b. Wartośćniniejszego zadania przekracza wartość 14.000 euro. Termin realizacji: I etap: laboratorium nr 14: nie później niż do 13 tygodni od dnia podpisania umowy; II etap: laboratoria nr 65a i 65b: nie później niż do 13 tygodni od dnia wystosowania przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia o gotowości docelowych pomieszczeń na przyjęcie przedmiotu dostawy. Zamawiający przewiduje swą gotowość do wystawienia niniejszego zawiadomienia nie wcześniej niż 31 marca 2010 roku. Opis materiałów: Materiał A:Lita ceramika techniczna - spiek ceramiczny o zamkniętej strukturze cząstek, jednorodny w całym przekroju poprzecznym i podłużnym, wolny od rozpuszczalników i wszelkich związków toksycznych, odporny na uderzenia i ścieranie, niepalny, odporny na promienie UV. Materiał B:Konglomerat kompozytowy kwarcowo-granitowy z dodatkiem żywicy poliestrowej. Materiał C:Samonośna, płaska płyta o jednolitej zwartej strukturze zapobiegającej migracji cząstek cieczy do wnętrza materiału, wytwarzana z surowców na bazie żywicy fenolowej, o powierzchni utwardzanej wiązką elektronów. Materiał D:Samonośna, płaska płyta meblowa, obustronnie laminowana melaminą, z obrzeżem z twardego PCV o grubości obrzeża minimum 2 [mm]. Materiał E:Tworzywo polipropylenowe, nietoksyczne, odporne chemicznie w szczególności na kwasy, zasady, sole i rozpuszczalniki organiczne. Armatura K:Zawory i zewnętrzne elementy armatury powinny spełniać wymagania pracy w laboratorium a w szczególności ich powierzchnia powinna być wykonana z materiału bądź też pokryta powłoką ochronną na bazie żywic poliestrowych, odporną chemicznie i na działanie promieni UV. Armatura K1:(baterie zlewozmywakowe) armatura ta oprócz spełnienia wymogów ogólnych dla armatury typu K, powinna spełniać następujące wymogi: baterie wodne powinny być wyposażone w wylewki, które posiadają możliwość ustawienia ich w trzech pozycjach. Armatura M: natryski pistoletowe do oczu podwójne z wężem (oczomyjki). Armatura P:Prysznic bezpieczeństwa do spłukiwania ciała w wersji do montażu na ścianie nad nadprożem drzwi w ich osi, z cięgłem zlokalizowanym poza światłem otworu drzwiowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 91.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Regał metalowy - RIE5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę regału półkowego. Wartość niniejszego zadania nie przekracza 14.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Meble metalowe - RT3 Katowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli m.in.: biurka, stołu, regału półkowego. Wartość niniejszego zadania nie przekracza 14.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Stół laboratoryjny - RIE4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę stołu przyściennego . Wartość niniejszego zadania nie przekracza 14.000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.