eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR L3/3005PP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Przechlewo: NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR L3/3005PP
Numer ogłoszenia: 391856 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Niedźwiady , ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, tel. 059 8334371, faks 059 8334472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/info.php?id=45

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA ODCINKÓW DROGI LEŚNEJ NR L3/3005PP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Naprawa odcinków drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni płytami drogowymi typu Jomb C. 2) Naprawa odcinka drogi leśnej poprzez utwardzenie nawierzchni kruszywem łamanym - najazd i zjazd z płyt. 3) Lokalizacja : Nadleśnictwo Niedźwiady Leśnictwo Rudka o łącznej długości 477 MB..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie - 3000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych, 00,100). Wadium należy wnieść do dnia 01.12.2009 r. do godz. 11:00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki dotyczące - 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 3. Szczegółowe wymagania dotyczące powyższych warunków są następujące: Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2., jeżeli Wykonawca : a) Posiada doświadczenie polegające na wykonaniu min. 3 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto łącznie), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Ww. informacje należy podać w Załączniku Nr 4 SIWZ. Należy również załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające ( nie dotyczy wykonawców wykonujących roboty na rzecz Zamawiającego w zakresie potwierdzenia) b) Dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - Kierownik Robót tj.: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanej na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, - co najmniej pięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, Ww. informacje należy podać w Załączniku Nr 5 SIWZ. c) Dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami: - co najmniej równiarka samobieżna 100KM, walec samobieżny wibracyjny, ciągnik kołowy 40-50KM, zagęszczarka płytowa, ubijak mechaniczny, koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 oraz sprzęt pomocniczy - taczki, łopaty, łaty. Ww. informacje należy podać w Załączniku Nr 6 SIWZ. d) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 80.000,00 zł na potwierdzenie przedłoży informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego zamówienia, który będzie stanowił załącznik do Formularza ofertowego (wg wzoru - Załącznik Nr 1 SIWZ). 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,Wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym obejmującym zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej (wg wzoru - Załącznik Nr 1SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 2 SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3SIWZ). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, oświadczenie powinno(y) odnosić się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych. 6) Wykaz wykonanych robót zgodnie z pkt 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 4SIWZ). 7) Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie tj. referencje, listy polecające ( nie dotyczy wykonawców wykonujących usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie potwierdzenia). 8) Wykaz osób zgodnie z pkt 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 5 SIWZ). 9) Wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń zgodnie z pkt 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg wzoru - Załącznik Nr 6 SIWZ). 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku Nr 5 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wg wzoru - Załącznik Nr 5a SIWZ). 11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jeżeli w Załączniku Nr 6 SIWZ Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował (wg wzoru - Załącznik Nr 6a SIWZ). 12) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zgodnie z pkt 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13) Zobowiązanie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/niedzwiady/przetargi.php?id=45/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Nadleśnictwa Niedźwiady (pokój nr 14) ul. Dworcowa 50; 77-320 Przechlewo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:30, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Niedźwiady, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.