Kraków: utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania
Numer ogłoszenia: 391772 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania w związku z realizacją Projektu POKL 05.03.00-00-012/11 pt.: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Szczegółowy Opisie Przedmiotu Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.60.00 - Dostawcy usług aplikacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem projektu posiadającym: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami polegającymi na budowie serwisów internetowych dwoma programistami web-developer posiadającym: (i) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na realizacji serwisów techniką Responsive web design (RWD) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu serwisów internetowych w zakresie przygotowania kodu HTML, CSS, JavaScriptgrafikiem posiadającym: (i) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu graficznym serwisów internetowych w charakterze grafika oraz (ii) doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na zaprojektowaniu grafiki na potrzeby serwisu internetowego przy pomocy programów graficznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.kierownikiem projektu posiadającym: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami polegającymi na budowie serwisów internetowych dwoma programistami web-developer posiadającym: (i) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na realizacji serwisów techniką Responsive web design (RWD) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu serwisów internetowych w zakresie przygotowania kodu HTML, CSS, JavaScript grafikiem posiadającym: (i) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu graficznym serwisów internetowych w charakterze grafika oraz (ii) doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na zaprojektowaniu grafiki na potrzeby serwisu internetowego przy pomocy programów graficznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - termin realizacji I i II etapu zamówienia - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych we wzorze umowy. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanym w nim nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany.tj.Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku: gdy zmiana Umowy jest następstwem zmian obowiązujących przepisów, w tym zmiany stawki podatku VAT, wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju lub innych organów,gdy ze strony Instytucji Zarządzającej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron Umowy, istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy oraz wprowadzenia innych zmian jeżeli są korzystne dla Zamawiającego,konieczności zmiany poszczególnych terminów realizacji Umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Bagatela 12, 00 - 585 Warszawa, pokój nr 503.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.