eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalejKomunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Kraków: utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania
Numer ogłoszenia: 391772 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i utrzymanie na infrastrukturze zapewnionej przez Wykonawcę portalu internetowego, tj.komunikatora - komunikator.kssip.gov.pl ( dalej: Komunikator, Portal) oraz administrowanie nim i przekazywanie Zamawiającemu, tj. Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury kwartalnych raportów z jego funkcjonowania w związku z realizacją Projektu POKL 05.03.00-00-012/11 pt.: PWP Edukacja w dziedzinie zarządzania czasem i kosztami postępowań sądowych - case management współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Szczegółowy Opisie Przedmiotu Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.60.00 - Dostawcy usług aplikacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. kierownikiem projektu posiadającym: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami polegającymi na budowie serwisów internetowych dwoma programistami web-developer posiadającym: (i) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na realizacji serwisów techniką Responsive web design (RWD) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu serwisów internetowych w zakresie przygotowania kodu HTML, CSS, JavaScriptgrafikiem posiadającym: (i) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu graficznym serwisów internetowych w charakterze grafika oraz (ii) doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na zaprojektowaniu grafiki na potrzeby serwisu internetowego przy pomocy programów graficznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.kierownikiem projektu posiadającym: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami polegającymi na budowie serwisów internetowych dwoma programistami web-developer posiadającym: (i) co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na realizacji serwisów techniką Responsive web design (RWD) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu serwisów internetowych w zakresie przygotowania kodu HTML, CSS, JavaScript grafikiem posiadającym: (i) co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu graficznym serwisów internetowych w charakterze grafika oraz (ii) doświadczenie polegające na uczestnictwie w minimum 3 projektach polegających na zaprojektowaniu grafiki na potrzeby serwisu internetowego przy pomocy programów graficznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - termin realizacji I i II etapu zamówienia - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych we wzorze umowy. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanym w nim nie stanowi zobowiązania stron do wprowadzenia zmiany.tj.Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w przypadku: gdy zmiana Umowy jest następstwem zmian obowiązujących przepisów, w tym zmiany stawki podatku VAT, wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju lub innych organów,gdy ze strony Instytucji Zarządzającej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron Umowy, istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy oraz wprowadzenia innych zmian jeżeli są korzystne dla Zamawiającego,konieczności zmiany poszczególnych terminów realizacji Umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kssip.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Bagatela 12, 00 - 585 Warszawa, pokój nr 503.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach PO KL priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.