eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG CZ. 4 - PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH BUKOWNA, LISIEC, NIEMSTÓW, USTRONIE, OSIEK, RASZÓWKA



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Lubin: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG CZ. 4 - PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH BUKOWNA, LISIEC, NIEMSTÓW, USTRONIE, OSIEK, RASZÓWKA
Numer ogłoszenia: 391758 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG CZ. 4 - PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH BUKOWNA, LISIEC, NIEMSTÓW, USTRONIE, OSIEK, RASZÓWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących następujące obiekty: Obiekt 1 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Bukowna dz. nr 250/1, 237/1, 237/2, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 58 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 212,00 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe zahumusowane, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 2 - Budowa drogi wewnętrznej i parkingu w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę odcinka drogi wewnętrznej i parkingu przy świetlicy w miejscowości Lisiec dz. nr 211/1, 222, 229, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: a) Odcinek nr 1: zjazd na parking z parkingiem: Długość odcinka do przebudowy: ok.61 bm, Szerokość jezdni: 3,50 - 5,50 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 275,00 m2, Powierzchnia parkingów i zjazdów o nawierzchni z prefabrykatów betonowych: 105,00 m2, Powierzchnia chodników z kostki betonowej: 66,00 m2, Pobocza: gruntowe i z kruszywa łamanego, Odwodnienie: powierzchniowe, b) Odcinek nr 2: wyjazd z parkingu: Długość odcinka do przebudowy: ok.36 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Nawierzchnia: bitumiczna, Powierzchnia jezdni: 160,00 m2, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe, Wyburzenie budynku gospodarczego o kubaturze 200 m3. Obiekt 3 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Niemstów dz. 271/4, 170, w tym opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 202 mb, Szerokość jezdni: 4,00 m, Powierzchnia jezdni: 764,00 m2 - płyty ażurowe, Powierzchnia jezdni: 74,00 m2 - bitumiczna , Nawierzchnia: bitumiczna i płyty ażurowe, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*0,75 m, Odwodnienie: nawierzchnia chłonna oraz powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 4 - Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów dz. nr 384, 438, 151. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi i przepustu na cieku Niemstowski Potok w miejscowości Niemstów gm. Lubin. Charakterystyka obiektu: Przepust prefabrykowany z rury spiralnie karbowanej o wym. 2390 mm x 3651 mm z warstwą ocynku um w-wy polimerowej na ławie z kruszywa naturalnego, owiniętego w tkaninę o wytrzymałości min. 100 kN, Droga na przepuście: warstwa stabilizacji podłoża z GRC rm=2,5 Mpa o grubości 10 cm; podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości 20 cm. Zamówienie obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. budowę samego przepustu (zgodnie z załączonym przedmiarem). Obiekt 5 - Przebudowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę istniejącego zjazdu z drogi powiatowej nr 1221D na dz. nr 45 w miejscowości Ustronie. Charakterystyka obiektu: Nawierzchnia: z kostki betonowej o grubości 8 cm, Powierzchnia zjazdu: 33,00 m2, Krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie betonowej: 35,00 mb, Ściek z 2 rzędów kostki betonowej na ławie betonowej: 11,00 mb, Prefabrykowane korytka ściekowe 50x50x15 na ławie betonowej: 15,00 mb. Obiekt 6 - Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Osiek, dz. nr 115/20, 114 (łącznik Parkowa-Cicha). Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 191 mb, Szerokość jezdni: 4,50 m, Powierzchnia jezdni - 847,88 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: utwardzone kruszywem łamanym 2*1,0 m, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Obiekt 7 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Raszówka, dz. nr 260/5, 255. Charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy: ok. 85 mb, Szerokość jezdni: 3,00 m, Powierzchnia jezdni - 252,50 m2, Nawierzchnia: bitumiczna, Pobocza: gruntowe, Odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone. Szczegółowy zakres wszystkich powyższych robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, który ma charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 11.10.2013 r., godz. 10,00, w wysokości: 9. 000,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z budową, przebudową lub remontami dróg o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w zakresie dróg dla kierownika budowy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 2. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, w następujących przypadkach: a) jeżeli w trakcie prowadzenia robót wyniknie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin wykonania robót, b) jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie robót, w przypadku kiedy Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania, a inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. W/w okoliczności wymagają zgłoszenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia ich powstania oraz potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenia terminu można dokonać o ilość dni, w których nie można było wykonywać robót ze względu na wskazane przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia robót zamiennych do 20% wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Przed wystąpieniem robót zamiennych Wykonawca przedstawi kosztorys robót zamiennych, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Kosztorys robót zamiennych sporządzony będzie w oparciu o składniki cenotwórcze (R, M, S, Z, Kp, Kz) jak w kosztorysie ofertowym lub w przypadku ich braku wg cen średnich publikowanych w aktualnych wydawnictwach Sekocenbud lub ofert dostawców (gdy elementy nie są ujęte w kosztorysie ofertowym i cennikach Sekocenbud). Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół robót zamiennych oraz aneks do umowy stanowi podstawę do ich wykonania. Wartość robót zamiennych zrównoważy wartość robót niewykonanych i wynikających z zakresu określonego w umowie. 4. Zmiana osoby uprawnionej do nadzoru robót ze strony Wykonawcy, o której mowa w § 11 ust.2 wzoru umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania i uzyskania zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.