eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs księgowości małej firmy Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Część III - kurs podstawowy obsługi komputera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs księgowości małej firmy Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Część III - kurs podstawowy obsługi komputera
Numer ogłoszenia: 391640 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358538 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów Część I - kurs księgowości małej firmy Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Część III - kurs podstawowy obsługi komputera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - kurs księgowości małej firmy Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs księgowości małej firmy dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - cztery grupy, od dnia 15-19 października 2012 roku oraz od dnia 22-26 października 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00, - dwie grupy, od dnia 15-20 października 2012 roku oraz od dnia 22-24 października 2012 roku i dnia 27 października 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00, Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. Rejestrowanie działalności gospodarczej ze szczególnym uwzględnieniem wyboru formy opodatkowania w momencie rejestracji firmy. 2. Przedstawienie podstawowych form opodatkowania. 3. Rozliczenie PIT 37 - zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu. 4. Ubezpieczenia społeczne. 5. Wynagrodzenia - lista płac. 6. Karta podatkowa. 7. Ryczałt od przychodów ewidencyjnych (stawki, obowiązki ewidencyjne, rozliczenia miesięczne i roczne), PIT 28. 8. Opodatkowanie na zasadach ogólnych - podatkowa księga przychodów i rozchodów. 9. Rozliczenie miesięczne i roczne KPiR (ustalenie dochodu, obliczenie i wypłata podatku). 10. Ewidencja przebiegu pojazdu. 11. Podatek VAT (podatek należny, naliczony, ewidencje prowadzone dla potrzeb VAT, termin odliczania i naliczania podatku, deklaracje itp.). 12. Kasy rejestrujące. 13. Warsztaty komputerowe - program Płatnik. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część II - kurs telemarketingu I i II stopnia Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs telemarketingu I stopnia /30 godzin/ i II stopnia /30 godzin/ dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12- 15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - dwie grupy, od dnia 29-31 października 2012 roku i dnia 02,05 listopada 2012 roku oraz od dnia 06- 10 listopada 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00, - cztery grupy, od dnia 12-16 listopada 2012 roku oraz dnia 17 listopada 2012 i od dnia 19-22 listopada 2012 roku, od godziny 9.00 - 15.00. Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. W zakresie komunikacji społecznej: - Znaczenie komunikacji - Rozpoznanie mocnych i słabych stron własnego stylu komunikowania - Zasady utrzymania więzi z klientem - Aktywne słuchanie - Parafraza predyspozycje osobiste do wykonywania zawodu 2. W zakresie telefonicznej obsługi klienta: - Wprowadzenie w strukturę telepracy - Działania specjalistyczne w systemie telepracy - Obsługa klienta w systemie telepracy przy użyciu komputera i telefonu - Techniki ułatwiające zrozumienie i odkrywanie potrzeb klientów - Rodzaje potrzeb firmowych i osobistych klientów - Poznawanie zasad postępowania z różnymi typami klientów - Techniki prowadzenia rozmów w przypadku obiekcji - Skuteczne słowa w argumentacji handlowej - Techniki rozmowy z dłużnikami w sprawie przyspieszania ściągania należności - Wymówki i gry stosowane przez klientów dla unikania płatności - Techniki obrony handlowców przed wymówkami i grami dłużników - Budowanie wypowiedzi - Panowanie nad rozmową oraz rola emocji w rozmowie i podczas prezentacji u klienta - Dobór technik autoprezentacji - Typy słuchaczy - Przygotowanie prezentacji - Dobór argumentacji i jej skuteczność - Techniki wzbudzania zainteresowania i utrzymywania uwagi - Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia. 3. Główne definicje marketingu 4. Marketing MIX 5. Różnice i podobieństwa pomiędzy infolinią a akwizycją i centrum informacyjnym 6. Kanały dystrybucji, archiwizacja danych, skargi i zapytania 7. Analiza otoczenia 8. Analiza trudnego klienta 9. Istota call center 10. Globalizacja a marketing 11. Strategie budowy firmy - aspekty prawne i organizacyjne. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Część III - kurs podstawowy obsługi komputera Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowy obsługi komputera dla 75 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 33 M w wieku aktywności zawodowej z wieloraką niepełnosprawnością w sześciu grupach 12-15-osobowych, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA w terminie: - cztery grupy, od dnia 10-13 października 2012 roku oraz od dnia 05-10 listopada 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00, - dwie grupy, od dnia 10-13 października 2012 roku, dnia 20 października 2012 roku, dnia 03 listopada 2012 roku oraz dnia 01, 08, 15, 22 grudnia 2012 roku od godziny 9.00 - 15.00. Zamawiający: - w losowych przypadkach dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, - przygotuje program kursu, w którym uwzględni m.in. zagadnienia: 1. Uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką 2. Pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy 3. Uruchamianie i praca z podstawowymi programami 4. Przykładowy prosty program do tworzenia rysunków 5. Przetwarzanie tekstu 6. Internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkolenia przez uczestników, - zapewni do przeprowadzenia ww. szkolenia pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w mieście Ostrów Wielkopolski, - oznaczy miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - podczas ww. szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania: a) oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, b) dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, c) anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników, d) zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs podstawowy obsługi komputera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KUMAX Computer Systems, Al. 3 Maja 21, 46-320 Praszka, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.