eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku stołówki z kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj -wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Wrocław: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku stołówki z kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj -wybuduj
Numer ogłoszenia: 391624 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku stołówki z kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj -wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku stołówki z kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Kątach Wrocławskich przy ul. Drzymały 13, w systemie zaprojektuj -wybuduj 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - program funkcjonalno-użytkowy 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w zakresie dokumentacji: a) Opracowania inwentaryzacji budynku stołówki z kuchnią i pomieszczeniami gospodarczymi w zakresie niezbędnym do wykonania projektu wykonawczego - rysunków remontu pomieszczeń; b) Wykonania dokumentacji technicznej na wymianę instalacji elektrycznej i oświetlania z robotami remontowymi pomieszczeń i ułożeniem opasek z kostki; c) Wykonania pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia pomieszczeń po wykonaniu instalacji, dokumentacji podwykonawczej; UWAGA: Zamawiający nie przewiduje zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń d)Uzyskania niezbędnych uzgodnień, decyzji innych dokumentów technicznych koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia e) Wykonania przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego f) Opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót Dokumentacja powinna zostać sporządzona w 3 egz. + wersja elektroniczna CD 4. Wykonawca w zakresie robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania: a) Przygotowania terenu i pomieszczeń do remontu; b) Wymiany przewodów instalacji elektrycznej podtynkowo w całym budynku;. c) Wykonania tynków oraz gładzi na ścianach bez okładzin ściennych z płytek; d) Malowania ścian i sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze; e) Wykonania okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniach kuchennych i pomocniczych na wysokości 2,1 m; f) Montażu osprzętu elektrycznego lamp, gniazd, przełączników; g) Wykonania podłóg z płytek ceramicznych gresowych - korytarz, oraz pomieszczeń gospodarczych, w pokoju biurowym panele wraz z podbudową; h) Montażu tablicy elektrycznej z bezpiecznikami; i) Wymiany drzwi wewnętrznych do pomieszczeń kuchennych i gospodarczych; j) Wykonania ścianki działowej z GK podział magazynu, z drzwiami od korytarza; k) Ułożenia kostki brukowej wokół budynków pow. 80 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej 2 zadania w zakresie robót budowlanych na obiektach użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde zadanie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi; zgodnie z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorys ofertowy (pomocniczo) 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu ul. Kościuszki 131 50-440 Wrocław pok. nr 103, (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu ul. Kościuszki 131 50-440 Wrocław Biuro Obsługi, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.