eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa kanalizacji sanitarnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Oświęcim: Budowa kanalizacji sanitarnej.
Numer ogłoszenia: 39156 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Nowe Stawy w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Oświęcim - Wieloletni Plan Inwestycyjny 2008-2010 - poz. II - CPV 45.23.24.11. 2. Ogólna charakterystyka stanu istniejącego Przedmiotowy obszar leży na terenie osiedla Stare Stawy. W ramach wcześniejszych zadań teren ten został częściowo skanalizowany. W rejonie ul. Nowe Stawy znajdują się trzy studnie kanalizacyjne S26, S51, S57 umożliwiające włączenie kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z budynków położonych w tym rejonie. Obecnie ścieki sanitarne z budynków gromadzone są w zbiornikach bezodpływowych, a następnie wywożone okresowo do punktu zlewnego i dalej kierowane są do Miejsko-Przemysłowej Oczyszczalni Ścieków. Ulica Nowe Stawy posiada w części nawierzchnię bitumiczną, będącą w złym stanie technicznym. W rejonie ulicy Nowe Stawy znajduje się następujące uzbrojenie podziemne: rurociągi gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, sieć teletechniczna oraz napowietrzna sieć energetyczna n.n. 3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 1 obejmuje w szczególności: I. ROBOTY KANALIZACYJNE - CZĘŚĆ A - kanalizacja sanitarna na odcinkach: S51-S53, S52-S56, S57-S64, S58-S65,S33-S67. 1.Wykonanie kanału z rur PVC-U o f 200 mm - 363 m, 2.Wykonanie kanału z rur PVC-U o f 160 mm - 25 m, 3.Wykonanie studni rewizyjnych betonowych o średnicy DN 1200 mm - 15 szt.. II. ROBOTY KANALIZACYJNE - CZĘŚĆ B - kanalizacja sanitarna na odcinku: S26-S41 1.Wykonanie kanału z rur PVC-U o f 400 mm - 381 m, 2.Wykonanie studni rewizyjnych betonowych o średnicy DN 1200 mm - 15 szt. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. III. ROBOTY DROGOWE 1. Roboty rozbiórkowe nawierzchni i podbudowy na trasie kanalizacji, 2. Odtworzenie drogi po robotach kanalizacyjnych poprzez: - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej grysowej warstwa wiążąca gr. 4 cm + warstwa ścieralna gr. 3 cm - część A - 90,0 m2, część B - 334,518 m2, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy 10 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 8 cm. IV. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia w tym określone w rozdz. XIII pkt 6. 4. Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarze robót, w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.11 - Rurociągi wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9000 zł. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p.zm. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 100.000,00 zł, o której mowa w rozdz. VI pkt 6 specyfikacji - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej jedną robotę budowlaną, o której mowa w rozdz. VI pkt. 7 specyfikacji - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 8 specyfikacji. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 100.000,00 zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o wykonawcy np. opinia, zaświadczenie dla wszystkich zainteresowanych itp. nie zawierająca danych co najmniej w kwotach określonych w zdaniu pierwszym tego punktu specyfikacji oraz informacje zawierające dane typu: kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa itp. bez określonej kwoty w złotych nie będzie uwzględniana przy ocenie spełnienia wymogów, o których mowa w rozdz. V pkt 2 tiret 2 specyfikacji i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. Projekt informacji banku stanowi zał. Nr 3 do specyfikacji. 7. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowla kanalizacji z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym 1 pracownika z uprawnieniami kierownika budowy wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych lider, b) zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta. W treści tego dokumentu winny znaleźć się m. in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego, c) dowód wpłacenia wniesienia wadium, d) kosztorys ofertowy , e) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami - rozdz. XV pkt 6 specyfikacji. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VI, z tym że dokumenty wskazane w rozdz. VI pkt. 6, 7 i 8 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim. pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Solskiego 2, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.