eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa 2 szt. samochodów osobowych dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne EURO 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Gdańsk: Dostawa 2 szt. samochodów osobowych dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne EURO 2012
Numer ogłoszenia: 391548 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowa spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. samochodów osobowych dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne EURO 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym jednego samochodu z homologacją ciężarową pozwalającą na pełne odliczenie VAT dla Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012: samochody wolne od wad, rok produkcji 2009, wyposażone w turbodoładowane silniki z zapłonem samoczynnym (napędzane olejem napędowym).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości dla części 1 - 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych, części 2 - 1 400 zł, słownie: jeden tysiąc czterysta złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności, obejmujących wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia i wykaże się, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem dostawy/dostaw samochodu osobowego lub samochodów osobowych o łącznej wartości dostawy/dostaw nie mniejszej niż 60.000 zł brutto. Wykonawca winien potwierdzić należyte wykonanie wykazanej dostawy/wykazanych dostaw. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz dostaw potwierdzających spełnienie warunku, polegających na dostawie samochodu osobowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. Potwierdzenie spełnienia warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2A oraz 2B do SIWZ. Opis sposobu spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Warunek określony w pkt 2.1 SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunek określony w pkt 2.2 SIWZ winien być spełniony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sposób następujący: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2A do SIWZ) - warunek winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp (załącznik nr 2B do SIWZ) - warunek winien być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa. W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca przedstawi wartości wyrażone w walutach innych niż polski złoty, Zamawiający w celu przeprowadzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokona przeliczenia danych wartości posługując się średnim kursem waluty ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. 2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączają do oferty pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Warunki uczestnictwa w postępowaniu muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę wg opisu Części IV pkt 3 SIWZ. 4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć dokumenty, o których mowa w części V pkt 1 SIWZ. 5) Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika. 6) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie zamówienia, o którym mowa w pkt. 3, zostały wykonane należycie (np. referencje). 5. Wypełniony druk oferty sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Informacja o częściach zamówienia, które będą powierzone do realizacji podwykonawcom sporządzona wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który to należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 10. Dokumenty wymagane od wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części V SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zmienionego rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części V SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, III piętro pokój nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, III piętro pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: a) brak jest możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy lub też brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w szczególności w przypadku wycofania z rynku przez producenta samochodu objętego ofertą Wykonawcy. b) dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, d) konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu dostawy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, e) istnieje potrzeba dostosowania wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do zmienionej przez ustawodawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT), f) wystąpiła potrzeba zmiany osoby lub osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, g) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą, h) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym, i) konieczność wprowadzenia zmian wynika z powstania okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, niezależnej od stron umowy, skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, - pod warunkiem, że zmiany umowy nie będą istotne oraz nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji. Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego pięcioosobowego, fabrycznie nowego, pięciodrzwiowego lub czterodrzwiowego - sedan/hatchback/liftback.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego pięcioosobowego, fabrycznie nowego, pięciodrzwiowego lub czterodrzwiowego - sedan/hatchback/liftback o długości minimum 4450 mm, szerokości minimum 1750 mm, wyposażonego w silnik czterocylindrowy (turbo diesel) o pojemności: 1350 - 2000 cm3 i mocy maksymalnej silnika nie mniejszej niż 90 KM, samochód wolny od wad, wyposażony w turbodoładowany silnik z zapłonem samoczynnym (napędzany olejem napędowym).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego fabrycznie nowego, cztero lub pięcioosobowego, pięciodrzwiowego - hatchback z homologacją ciężarową pozwalającą na pełne odliczenie VAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego fabrycznie nowego, cztero lub pięcioosobowego, pięciodrzwiowego - hatchback z homologacją ciężarową pozwalającą na pełne odliczenie VAT, o długości minimum 3900 mm i szerokości minimum 1640 mm, silnik czterocylindrowy (turbo diesel) o pojemności: 1250 - 1600 cm3 i mocy maksymalnej silnika nie mniejszej niż 66 KM. Rok produkcji 2009, samochód wolny od wad, wyposażony w turbodoładowany silnik z zapłonem samoczynnym (napędzany olejem napędowym).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.13.60.00-9, 34.13.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.