Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-10
Opole: USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W SEZONIE 2012/2013 W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 391484 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USTAWIENIE ORAZ DEMONTAŻ ZASŁON PRZECIWŚNIEŻNYCH W SEZONIE 2012/2013 W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45340000-2 - instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) ustawienia przed sezonem zimowym zasłon przeciwśnieżnych z tworzyw sztucznych: - wytyczenia linii ustawienia zasłony, - wytyczenia miejsc wbicia słupków co ok. 2,5 m, - wbicie słupków w grunt, - założenie poprzecznych odciągów na słupkach skrajnych, - rozwinięcie siatki wzdłuż segmentu, - przywiązanie sznurkiem siatki (gładką powierzchnią do drogi) w czterech miejscach do pierwszego słupka, - naciągniecie siatki i podwiązanie w czterech miejscach do słupków, - przeciągnięcie sznurka przez oczka siatki w odległości 10 cm od górnej krawędzi (przelot co 65 cm) oraz jej zakotwiczenie, - założenie odciągów na słupkach pośrednich, b) utrzymania zasłon w okresie zimowym (poprawianie, prostowanie), c) demontażu zasłon po sezonie zimowym, d) odwiezienie zdemontowanych zasłon oraz słupków do miejsc wskazanych przez zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 3.000,00 mb ustawienia zasłon przeciwśnieżnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: a) ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - minimum 1 szt. na każde zadanie, b) ciągnik ze świdrem glebowym lub wiertnice ze świdrem glebowym - minimum 1 szt. na każde zadanie, c) młot do wbijania palików drewnianych - minimum 1 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, w pokoju nr 10 - kancelaria (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 1 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 1 - 5 650 mb: - droga wojewódzka nr 462 Stobrawa - Krzyżowice - 1 550 mb, - droga wojewódzka nr 458 Obórki - Popielów - 1 550 mb, - droga wojewódzka nr 459 Opole - Skorogoszcz - 350 mb, - droga wojewódzka nr 429 Wawelno - dr. kraj. Nr 45 - 1 500 mb, - droga wojewódzka nr 435 Opole - dr. kraj. nr 46 - 100 mb, - droga wojewódzka nr 385 Gr. Woj. - Jaczowice - 600 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 2 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Grodkowie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 2 - 5 500 mb: - droga wojewódzka nr 405 Niemodlin - Korfantów - 2 400 mb, - droga wojewódzka nr 406 Nysa - Włostowa - 1 200 mb, - droga wojewódzka nr 407 Nysa - Łącznik - 900 mb, - droga wojewódzka nr 411 Nysa - Granica Państwa - 800 mb, - droga wojewódzka nr 382 Paczków - Granica Państwa - 200 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 3 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 3 - 14 400 mb: - droga wojewódzka nr 416 odc. Żywocice - Głubczyce - 5 260 mb, - droga wojewódzka nr 417 Szonów - Szczyty - 7 095 mb, - droga wojewódzka nr 421 Szczyty - Błażejowice - 2 045 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 4 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 4 - 15 175 mb: - droga wojewódzka nr 416 odc. Głubczyce - gr. woj. - 4 485 mb, - droga wojewódzka nr 419 Nowa Cerekwia - Branice - 5 075 mb, - droga wojewódzka nr 420 Kietrz - Pilszcz - 2 595 mb, - droga wojewódzka nr 422 Błażejowice - Dziergowice - 950 mb, - droga wojewódzka nr 427 Zakrzów - Dzielnica - 2 070 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 5 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Głubczycach zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 5 - 5 560 mb: - droga wojewódzka nr 414 Opole - Prudnik - 5 000 mb, - droga wojewódzka nr 409 Dębina - Krapkowice - 560 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 6 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 6 - 6 650 mb: - droga wojewódzka nr 409 Dębina - Strzelce Opolskie - 6 650 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 7 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 7 - 6 580 mb: - droga wojewódzka nr 426 Zawadzkie - Strzelce Opolskie - Sławięcice - 3 750 mb, - droga wojewódzka nr 901 Olesno - Zawadzkie - Kielcza - 2 830 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na zadnie nr 8 jest ustawienie oraz demontaż zasłon przeciwśnieżnych w sezonie 2012/2013 w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu na terenie Oddziału Terenowego w Oleśnie zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres zamówienia - zadanie nr 8 - 3 770 mb: - droga wojewódzka nr 487 Byczyna - Olesno - 2 860 mb, - droga wojewódzka nr 494 Bierdzany - Olesno - Bodzanowice - 910 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- "Modernizacja i przebudowa Stadionu Miejskiego w Iławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- "Budowa infrastruktury sportowo-kulturalnej na terenie Gminy Świnna"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kniażyce - Etap I i II
- "Budowa Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Giżycku przy ul. Stanisława Moniuszki 5 w Giżycku etap I - Budowa trybun w Giżycku",
- Ekologiczny Park dla psów
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.