Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-13
Gliwice: Bieżące utrzymanie, serwisowanie i naprawa systemów służących do obsługi tunelu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902 w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 39147 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach , ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, serwisowanie i naprawa systemów służących do obsługi tunelu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902 w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie, serwisowanie i naprawa systemów służących do obsługi tunelu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902 w Gliwicach. Zakres przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów i konserwacji urządzeń zamontowanych w następujących lokalizacjach: Tunelu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902, Na terenie miasta Gliwice w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902, Centrum Zarządzania Tunelem (CZT) zlokalizowane w Zarządzie Dróg Miejskim w Gliwicach - Referat Centrum Sterowania Ruchem, przy ul. Płowieckiej 31, Budynku technicznym B zlokalizowanym przy ul. Dubois w Gliwicach, Budynku technicznym A zlokalizowanym przy ulic Dworcowej. b. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów, konserwacji, mycia znaków zmiennej treści zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 902 (DW 902) i jej obrębie - według załącznika nr 1. c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kontroli systemów i instalacji stanowiących wyposażenie techniczne tunel oraz drogi wojewódzkiej nr 902. d. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i wymiany żarówek do oświetlenia w tunelu, oraz innych elementów zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ). e. Konserwacje oraz serwisowanie winno być wykonywane w godzinach nocnych przy małym natężeniu ruchu w calu zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Termin oraz sposób wykonywania przeglądów oraz konserwacji należy uzgodnić z Zamawiającym min. 7 dni przed przystąpieniem do prac. f. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przeglądów i konserwacji zgodnie z instrukcjami obsługi i Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) dla poszczególnych urządzeń i systemów świetlnych - załącznik nr 2. g. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania infrastruktury IT zlokalizowanej w budynku technicznym A, budynku technicznym B oraz w ciągu DW 902. h. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania raportów z przeprowadzonych przeglądów, konserwacji oraz interwencji awaryjnych - załącznik nr 5. i. Utrzymanie całodobowego pogotowia technicznego. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1 do 5..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 6 ustawy Pzp. Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednego zamówienia polegającego na utrzymaniu i serwisowaniu systemów służących do obsługi tunelu o długości min. 400 m przez okres 6 miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji: a)Samochód serwisowy, b)Platformę (zwyżkę małogabarytową) do obsługi urządzeń wyposażenia tunelu, c)Miernik luminancji oświetlenia obiektów drogowych, d)Samochód dostawczy do wywozu śniegu, e)Oznakowania pasa drogowego ciągnione na przyczepie - 2 kpl f)Sprzęt do szybkiego oznakowania - zmiany organizacji ruchu w trakcie awarii (sierżanty- 2 szt, znaki U21a-100 szt, U21b-50 szt, U21a/b- 20 szt, lampki ostrzegawcze żółte i czerwone - 10 szt, B-33 - 40 km/h - 2 szt, B-25 -2szt, A-14 -2 szt, A 12a i b - 2 szt, B-42 -2 szt) - 2 kpl g)Mobilną stację roboczą wyposażoną w moduł GSM i aktywną kartę SIM w celu zdalnego dostępu do aplikacji zarządzającej pracą tunelu w ciągu DW 902. h)Telefon wraz z aktywnym numerem dla celów utrzymania całodobowego nadzoru nad funkcjonowaniem tunelu w ciągu DW902
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował zespołem osób, które odbyły odpowiednie szkolenia i posiadają odpowiednie kwalifikacje w szczególności: a) co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji lub inne równoważne; b)co najmniej 2 osoby przeszkolone w zakresie serwisu lub obsługi konfigurowalnych i zarządzanych switchy ethernetowych, c)co najmniej 1 osobę przeszkoloną w zakresie znajomości detekcji pożaru wykorzystującego liniową czujkę temperatury d)co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania, instalacji i uruchomienia instalacji Systemów Sygnalizacji Pożaru e)co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania, instalacji i uruchomienia instalacji Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych f)co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat kwalifikacji CNBOP w zakresie Systemów Wentylacji Pożarowej; g)co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat kwalifikacji CNBOP w zakresie Systemów Sygnalizacji Pożarowej; h)co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia CIS w zakresie Systemów Sygnalizacji Pożarowej. i)co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat kwalifikacji CNBOP w zakresie Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych; j)co najmniej 1 osobę przeszkloną w zakresie serwisowania, obsługi lub pomiarów systemów łączności radiowej TETRA; k) co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 123 poz. 840) lub równoważne, l) co najmniej 1 osobę przeszkoloną z zakresu programowania i nadzoru pracy sterowników sygnalizacji świetlnych (ASR).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas przystąpienia do usunięcia awarii(czas reakcji) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Płowiecka 31,
44-121 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Płowiecka 31 44-121 Gliwice (BOI).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie opieki serwisowej systemu łączności rejestratora rozmów.
- Świadczenie usługi przeglądów serwisowych oraz napraw instalacji i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Świadczenie usług serwisowych, prac konserwacyjnych i czynności przeglądowych urządzeń UPS w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont kapitalny modułu kogeneracyjnego
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
więcej: Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.