eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem i dostawą jednorazowych zestawów dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Radom: Dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem i dostawą jednorazowych zestawów dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 391408 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa aparatu do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji wraz z zakupem i dostawą jednorazowych zestawów dla potrzeb O/Okulistyki Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Aparat do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji L.p. Parametry techniczne (wymagane) Aparat powinien zawierać: 1. Głowicę z 4 lub 6 -kryształowym elementem piezoelektrycznym. 2. Głowicę umożliwiającą oprócz pracy z tradycyjnymi ultradźwiękami (w kierunku przód tył) pracę z ultradźwiękami skrętnymi (oscylacje tipa w kierunku poprzecznym do głównej osi głowicy). 3. Tryb fako pulsacyjnego do minimum 100 pulsów/sek. 4. Podciśnienie przy I/A do min. 600mmHg. 5. Praca z kontrolą liniową mocy w trybie fako ciągłego, pulsacyjnego, burst. 6. W trybie burt możliwość jednoczasowej kontroli: mocy ultradźwięków i przerw pomiędzy wiązkami energii ultradźwiękowej. 7. Diatermia zintegrowania z aparatem. 8. Refluks. 9. Sterownik nożny z regulacją zakresu poszczególnych pozycji - programowany z konsoli. 10. Możliwość programowania wysokości statywu kroplówki. 11. Zintegrowana taca o regulowanej wysokości. 12. Zintegrowany statyw kroplówki z podstawą jezdną. 13. Tipy do fakoemulsyfikacji o średnicy 0,9mm lub mniejszej - tzw. mirotipy. 14. Podciśnienie przy fakoemulsyfikacji do min. 600mmHg. 15. Sygnalizacja parametrów pracy i stanów alarmowych (czytelne komunikaty). 16. Komunikacja z użytkownikiem w języku polskim. 17. Zasilanie 220-240v/50-60 Hz. 18. Klasa ochronności I. 19. Instrukcja w języku polskim. 20. Napęd pneumatyczny noża do witrektomii. 21. Możliwość pracy noża pneumatycznego z prędkością do co najmniej 700 cięć/min. 22. Komunikaty na ekranie urządzenia w języku polskim. Konfiguracja aparatu do fakoemulsyfikacji zaćmy: L.p. Wyszczególnienie Ilość 1. Konsola aparatu 1 szt. 2. Przełącznik nożny 1 szt. 3. Pilot lub odłączny, przewodowy panel sterujący 1 szt. 4. Pokrowiec do sprzętu 1 szt. 5. Głowice ultradźwiękowe 3 szt. 6. Końcówki do irygacji/Aspitacji bimanualne 3 szt. 7. Noże do witrektomii przedniej 6 szt. 8. Penseta diatermiczna prosta 2 szt. 9. Kabel diatermii 2 szt. 10. Karta pamięci 1 szt. 11. Kluczyk metalowy do odkręcania tipów 1 szt. Dzierżawa urządzenia na okres 2 lat II. Jałowe, jednorazowe materiały i akcesoria do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji Zestaw powinien zawierać: L.p. Parametry techniczne (wymagane) Ilość 1. Kaseta płynowa kompatybilna z oferowanym sprzętem 1 szt. 2. Osłonki do tip 0,9mm z komorą testową 1 komplet 3. Obłożenie pacjenta 100x120 1 szt. 4. Strzykawki ( z gum. tłocz.) 5 ml 2 szt. 5. Strzykawki ( z gum. tłocz.) 2 ml 5 szt. 6. Strzykawki ( z gum. tłocz.) 10 ml 1 szt. 7. Prześcieradło 1 szt. 8. Kaniula 27G ( do hydrosekcji ) 2 szt. 9. Kaniule do polewania 27G 2 szt. 10. Obłożenie na poręcze fotela 2 szt. 11. Nóż typu slit do otwarcia komory przedniej, rozm. od 2mm do 2,8mm 1 szt. 12. Nóż do paracentezy 1,2mm 1 szt. 13. Tip do głowicy ultradźwiękowej 0,9mm ABS 30 st. zagięty 1 szt. 14. Obłożenie na stolik i ckp 140x140cm 1 szt. 15. Gaziki 5x5cm 5 szt. 16. Gaziki 8x8cm 5 szt. 17. Ocznik 1 szt. 18. Sączki 2 szt. 19. Mikrogąbki 6 szt. 20. Fartuch L-operator 1 szt. 21. Fartuch L-pakiet wierzchni (siostra) 1 szt. 22. Igła 25 G 25 1 szt. 23. Plastikowa osłonka na oko 1 szt. 24. Kieliszek 60 cc 1 szt. 25. Ręczniki papierowe 2 szt. Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat - 1500 zestawów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: na kwotę min. 332.000,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty, 3. Wypełnione formularze cenowe/ specyfikacje techniczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Cena brutto może ulec zmianie przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, b) Cena brutto może również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Tochtermana 1; 26-610 Radom (III piętro pok. 313, 309 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, w pokoju nr 411 - IV piętro Sala Konferencyjna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.