eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Staw › Dzierżawa 5 autobusów przeznaczonych do przewozu pasażerów, w szczególności uczniów do szkół z terenu Gminy Nowy Staw.- postępowanie II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Nowy Staw: Dzierżawa 5 autobusów przeznaczonych do przewozu pasażerów, w szczególności uczniów do szkół z terenu Gminy Nowy Staw.- postępowanie II.
Numer ogłoszenia: 391396 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 362558 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Staw, ul. Bema 1, 82-230 Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 2715110, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 5 autobusów przeznaczonych do przewozu pasażerów, w szczególności uczniów do szkół z terenu Gminy Nowy Staw.- postępowanie II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 5 pojazdów przeznaczonych do przewozu pasażerów a w szczególności uczniów do szkół z terenu Miasta i Gminy Nowy Staw z określoną liczbą miejsc: - 1 szt. autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 45- na okres 10 miesięcy, - 2 szt. autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 35- 1 szt. na okres 10 miesięcy i 1 szt. na okres 12 miesięcy, - 1 szt. autobus o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 19- na okres 10 miesięcy, - 1 szt. autobus o liczbie miejsc siedzacych nie mniej niż 14- na okres 12 miesięcy. Dzierżawione autobusy winny spełniać wymagania: 1) Oferowane pojazdy muszą spełniać wymagana polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu zawarte w normach branżowych i przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 2) Wszystkie pojazdy będą sprawne technicznie i wolne od uciążliwych dla pasażera usterek. 3) Koszty ubezpieczenia, napraw oraz remontów w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. 4) Zamawiający zapewnia kierowcę oraz opiekę nad dowożonymi dziećmi. 5) Zamawiający ponosi następujące koszty związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdów: zakup paliwa, płyn do spryskiwaczy. 6) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia w ciągu godziny pojazdu zastępczego. 7) Zamawiający ma prawo zamiany taboru na tabor spełniający minimum te same wymagania techniczne określone w SIWZ pod warunkiem: powtarzających się awarii tego samego typu, rażąco wysokich kosztów napraw, na zlecenie Wykonawcy, niesprawności w okresie ponad 96 godzin. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wydzierżawionych pojazdów w okresie umownym ze względów organizacyjnych, ekonomicznych, technicznych leżących po stronie Zamawiającego bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zamiany pojazdów o większej liczbie miejsc na pojazdy o liczbie miejsc mniejszej oraz odwrotnie, bez zmiany w łącznej liczbie dzierżawionych pojazdów ze względów organizacyjnych, ekonomicznych, technicznych leżących po stronie Zamawiającego. Stawka za dzierżawę zamienianego pojazdu będzie odpowiadała stawce jednostkowej określonej w formularzu ofertowym dotyczącej pojazdu o określonej liczbie miejsc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe LATOCHA, ul. Gdańska 8, 83-120 Wielgłowy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345205,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 277980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 463710,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.