eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Montaż szynoprzewodów i gniazd trójfazowych w halach Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego oraz budowa przyłączy niskiego napięcia do 3 szlabanów na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego wraz z dostawą i montażem 3 szlabanów podwójnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Tarnobrzeg: Montaż szynoprzewodów i gniazd trójfazowych w halach Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego oraz budowa przyłączy niskiego napięcia do 3 szlabanów na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego wraz z dostawą i montażem 3 szlabanów podwójnych.
Numer ogłoszenia: 391256 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż szynoprzewodów i gniazd trójfazowych w halach Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego oraz budowa przyłączy niskiego napięcia do 3 szlabanów na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego wraz z dostawą i montażem 3 szlabanów podwójnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Montaż szynoprzewodów w halach Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego Opis: Podstawą opracowania oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR, zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie częściowe nr 2: Budowa przyłączy niskiego napięcia do 3 szlabanów na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego wraz z dostawą i montażem 3 szlabanów podwójnych. Opis: Podstawą opracowania oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR, które stanowią załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa i montaż szlabanów o długości 2x5m szlabany nr 1 i nr 3 oraz 2x4,5 m szlaban nr 2, Opis szlabanów: Podstawa fundamentowa podpory, obudowa z blokiem napędowym, centralą sterującą w obudowie i uchwyt mocowania ramienia, ramie prostokątne z oświetleniem, sprężyna wyważająca oraz odbiornik fal radiowych wraz z dostawą 20 szt. zaprogramowanych pilotów pozostałe parametry dla szlabanów znajdują się w dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 31.32.00.00-5, 31.31.10.00-9, 45.31.73.00-5, 31.31.00.00-2, 45.11.12.00-0, 45.31.73.00-5, 45.23.14.00-9, 45.11.21.00-6, 34.95.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony druk OFERTA załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 2) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Treść oświadczenia przedstawiona w formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin zakończenia robót i przedmiotu umowy określony w ust. 1 niniejszego paragrafu może ulec zmianie w przypadku: a. opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.); c. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub odbiorów; d. konieczności dokonania zmian dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia; e. opóźnień w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub/i innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.) f. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; g. braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego. 2. Zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku: a) zmian w dokumentacji przetargowej, b) konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, c) zamiany materiałów lub urządzeń objętych ofertą przetargową i niniejszą umową pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: a. powodujące poprawienie parametrów technicznych; b. wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, braku dostępności na rynku lub zmiany obowiązujących przepisów. d) konieczności wykonania zamówień równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, e) ograniczenia finansowego po stronie zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. f) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie przewidywały przy zawarciu umowy (§ 3571 kc) 3. Zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty. 4. Zmiany wynagrodzenia - w przypadku: a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT. b) uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego c) ograniczenia zakresu robót Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt. 1,2,3,4 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.grontmij.pl/zamowienia/Pages/Zam%C3%B3wieniapubliczne.aspx
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grontmij Polska Sp. z o.o. oddział w Rzeszowie ul. Lubelska 29, 35-233 Rzeszów....

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Tarnobrzeski Park Przemysłowo - Technologiczny w ramach działania 1.3 Wspieranie Innowacji współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż szynoprzewodów w halach Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR, zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 31.32.00.00-5, 31.31.10.00-9, 45.31.73.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa przyłączy niskiego napięcia do 3 szlabanów na terenie Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego wraz z dostawą i montażem 3 szlabanów podwójnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR, które stanowią załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostawa i montaż szlabanów o długości 2x5m szlabany nr 1 i nr 3 oraz 2x4,5 m szlaban nr 2, Opis szlabanów: Podstawa fundamentowa podpory, obudowa z blokiem napędowym, centralą sterującą w obudowie i uchwyt mocowania ramienia, ramie prostokątne z oświetleniem, sprężyna wyważająca oraz odbiornik fal radiowych wraz z dostawą 20 szt. zaprogramowanych pilotów pozostałe parametry dla szlabanów znajdują się w dokumentacji projektowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 31.31.00.00-2, 31.31.10.00-9, 45.11.12.00-0, 45.31.73.00-5, 45.23.14.00-9, 45.11.21.00-6, 34.95.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.